Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i konfigurację elektronicznego systemu zarządzania kluczami w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiślna 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.malopolskie.kas.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i konfigurację elektronicznego systemu zarządzania kluczami w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0a3d5c-d6e7-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220328/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa depozytorów do budynków Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1201-ILL-2.260.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 525310 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym wChrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Garncarska 9, który zawiera:
• elektroniczny depozytor kluczy ze 130 gniazdami wraz z systemem 12 skrytek (skrytek o wymiarach 160 mm x 160 mm x
160 mm (długość x szerokość x wysokość) z gniazdami do zawieszenia pęków kluczy oraz 1 skrytka na dokumenty i klucze
samochodu służbowego);
• depozytor kluczy na klucze zapasowe mieszczący 130 kluczy;
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00228383/01 z dnia 2024-03-01
2024-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
• zewnętrzny depozytor na klucze do wejścia głównego budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44522200-7 - Klucze
4.5.5.) Wartość części: 95080 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:- dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym Kraków-Nowa Huta, 31-621
Kraków, os. Bohaterów Września 80, który zawiera:
• elektroniczny depozytor kluczy ze 130 gniazdami wraz z systemem 15 skrytek (skrytek o wymiarach 150 mm x 150 mm x
250 mm (długość x szerokość x wysokość) z gniazdami do zawieszenia pęków kluczy oraz 2 skrytki na dokumenty i klucze
samochodu służbowego);
• depozytor kluczy na klucze zapasowe mieszczący 100 kluczy;
• zewnętrzny depozytor na klucze do wejścia głównego budynku.
oraz
- dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja depozytora kluczy w Małopolskim Urzędzie Skarbowym, 31-621 Kraków, os.
Bohaterów Września 80, który zawiera:
• elektroniczny depozytor kluczy ze 110 gniazdami wraz z systemem 10 skrytek (skrytek o wymiarach 140 mm x 150 mm x
220 mm (długość x szerokość x wysokość) z gniazdami do zawieszenia pęków kluczy oraz 2 skrytki na dokumenty i klucze
samochodu służbowego);
• depozytor kluczy na klucze zapasowe mieszczący 20 kluczy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44522200-7 - Klucze
4.5.5.) Wartość części: 162150 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia - dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym wOświęcimiu, 32-600 Oświęcim, ul. Plebańska 2, który zawiera:
• elektroniczny depozytor kluczy z 80 gniazdami wraz z systemem 12 skrytek: (skrytek o wymiarach 160 mm x 160 mm x
160 mm (długość x szerokość x wysokość) z gniazdami do zawieszenia pęków kluczy oraz 1 skrytka na dokumenty i klucze
samochodu służbowego);
• depozytor kluczy na klucze zapasowe mieszczący 70 kluczy;
• zewnętrzny depozytor na klucze do wejścia głównego budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44522200-7 - Klucze
4.5.5.) Wartość części: 85380 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia - dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w NowymTargu, 34-400 Nowy Targ, ul. Parkowa 13, który zawiera:
• elektroniczny depozytor kluczy ze 120 gniazdami wraz z systemem 10 skrytek: (skrytki o wymiarach 160 mm x 100 mm x
200 mm (długość x szerokość x wysokość) z gniazdami do zawieszania pęków kluczy oraz 1 skrytka na dokumenty i klucze
samochodu służbowego);
• depozytor kluczy na klucze zapasowe mieszczący 150 kluczy w tym 10 kluczy niestandardowych 165 mm;
• zewnętrzny depozytor na klucze do wejścia głównego budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44522200-7 - Klucze
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia - dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym wZakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 14, który zawiera:
• elektroniczny depozytor kluczy ze 125 gniazdami wraz z systemem 10 skrytek: skrytki o wymiarach 160 mm x 100 mm x
120 mm (długość x szerokość x wysokość) skrytki na klucze w pudełkach - 4 sztuki, skrytki o wymiarach 80 mm x 100 mmx
160 mm (długość x szerokość x wysokość) – z gniazdami do zawieszania pęków kluczy-6 sztuk oraz 1 skrytka na
dokumenty i klucze samochodu służbowego);
• depozytor kluczy na klucze zapasowe ze 150 haczykami mieszczący 240 kluczy, w tym 11 kluczy niestandardowych;
• zewnętrzny depozytor na klucze do wejścia głównego budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.5.) Wartość części: 97700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212573,52 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199383 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305659,92 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104919 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157303,47 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202751,97 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120171 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204930,30 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- zamówienie na dostawy warzyw i owoców lato
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- DOSTARCZANIE DRUTÓW STOMATOLOGICZNYCH
- Dostawa 1 szt. drukarki 3D dla CSS - DE-dzp.272-235/24
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.