eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Kotlin z podziałem na 5 części:



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Kotlin
z podziałem na 5 części:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kotlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627405481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kotlin.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kotlin.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Kotlin
z podziałem na 5 części:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06458037-c1c5-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079213/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminy Kotlin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Sala wiejska w Twardowie 3KW,
- Sala wiejska/OSP w Wysogotówku3KW,
- Sala wiejska/OSP w Sławoszewie 4KW,
- Sala wiejska/OSP w Kurcewie 7 KW,
- Sala wiejska/OSP w Woli Książęcej 4KW,
Realizacja części I polegać będzie na:
- budowie instalacji fotowoltaicznej na ww. obiektach łącznej o mocy 21kW.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu technicznego instalacji fotowoltaicznej wraz ze sprawdzeniem nośności
konstrukcji dachu oraz przewidzianej konstrukcji wsporczej PV lub doborem posadowienia konstrukcji
PV na gruncie potwierdzone badaniem geologicznym gruntu zgodnie z projektem wstępnym i
przedmiarem,
- uzgodnienie projektu instalacji pod względem ochrony przeciw pożarowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych moduły monokrystaliczne półogniwowe MBB o nominalnej mocy
zgodnej z projektem wstępnym,
3
Panele fotowoltaiczne muszą się znajdować na liście: Ranking Bloomberg Tier 1
- montaż falownika zgodnego z przedmiarem i projektem wstępnym.
Oferowane falowniki muszą posiadać fabryczną aplikację do monitorowania pracy instalacji
fotowoltaicznej oraz posiadać zabezpieczającą funkcję AFCI,
- wykonanie odpowiedniej konstrukcji dla paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie niezbędnego okablowania instalacji,
- montaż niezbędnych wyłączników p.poż,
- rozbudowa rozdzielni głównej RG,
- uruchomienie, wykonanie niezbędnych badań/pomiarów elektrycznych wykonanych instalacji
fotowoltaicznych,
- dostarczenie niezbędnych dokumentów, atestów do zawarcia umowy z ENERGA OBRÓT,
- przeszkolenie obsługi,

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Sala wiejska/OSP w Racendowie 17KW,
- Szkoła Podstawowa w Sławoszewie z siedzibą w Parzewie 21KW,
- Dom Kultury w Kotlinie 23KW,
Realizacja części II polegać będzie na:
- budowie instalacji fotowoltaicznej na ww. obiektach łącznej o mocy 61kW.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu technicznego instalacji fotowoltaicznej wraz ze sprawdzeniem nośności
konstrukcji dachu oraz przewidzianej konstrukcji wsporczej PV lub doborem posadowienia konstrukcji
PV na gruncie potwierdzone badaniem geologicznym gruntu zgodnie z projektem wstępnym i
przedmiarem,
- uzgodnienie projektu instalacji pod względem ochrony przeciw pożarowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych moduły monokrystaliczne półogniwowe MBB o nominalnej mocy
zgodnej z projektem wstępnym,
Panele fotowoltaiczne muszą się znajdować na liście: Ranking Bloomberg Tier 1
- montaż falownika zgodnego z przedmiarem i projektem wstępnym.
Oferowane falowniki muszą posiadać fabryczną aplikację do monitorowania pracy instalacji
fotowoltaicznej oraz posiadać zabezpieczającą funkcję AFCI,
- wykonanie odpowiedniej konstrukcji dla paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie niezbędnego okablowania instalacji,
- montaż niezbędnych wyłączników p.poż,
- rozbudowa rozdzielni głównej RG,
- uruchomienie, wykonanie niezbędnych badań/pomiarów elektrycznych wykonanych instalacji
fotowoltaicznych,
- dostarczenie niezbędnych dokumentów, atestów do zawarcia umowy z ENERGA OBRÓT,
- przeszkolenie obsługi,

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.5.) Wartość części: 351000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Szkoła Podstawowa w Woli Książęcej 39KW,
- Szkoła Podstawowa w Kotlinie 48KW,
Realizacja części III polegać będzie na:
- budowie instalacji fotowoltaicznej na ww. obiektach łącznej o mocy 87kW.
4
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu technicznego instalacji fotowoltaicznej wraz ze sprawdzeniem nośności
konstrukcji dachu oraz przewidzianej konstrukcji wsporczej PV lub doborem posadowienia konstrukcji
PV na gruncie potwierdzone badaniem geologicznym gruntu zgodnie z projektem wstępnym i
przedmiarem,
- uzgodnienie projektu instalacji pod względem ochrony przeciw pożarowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych moduły monokrystaliczne półogniwowe MBB o nominalnej mocy
zgodnej z projektem wstępnym,
Panele fotowoltaiczne muszą się znajdować na liście: Ranking Bloomberg Tier 1
- montaż falownika zgodnego z przedmiarem i projektem wstępnym.
Oferowane falowniki muszą posiadać fabryczną aplikację do monitorowania pracy instalacji
fotowoltaicznej oraz posiadać zabezpieczającą funkcję AFCI,
- wykonanie odpowiedniej konstrukcji dla paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie niezbędnego okablowania instalacji,
- montaż niezbędnych wyłączników p.poż,
- rozbudowa rozdzielni głównej RG,
- uruchomienie, wykonanie niezbędnych badań/pomiarów elektrycznych wykonanych instalacji
fotowoltaicznych,
- dostarczenie niezbędnych dokumentów, atestów do zawarcia umowy z ENERGA OBRÓT,

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.5.) Wartość części: 474000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Stacja Uzdatniania Wody Wyszki 21KW,
- Stacja Uzdatniania Wody Wola Książęca 28KW,
Realizacja części IV polegać będzie na:
- budowie instalacji fotowoltaicznej na ww. obiektach łącznej o mocy 49kW.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu technicznego instalacji fotowoltaicznej wraz ze sprawdzeniem nośności
konstrukcji dachu oraz przewidzianej konstrukcji wsporczej PV lub doborem posadowienia konstrukcji
PV na gruncie potwierdzone badaniem geologicznym gruntu zgodnie z projektem wstępnym i
przedmiarem,
- uzgodnienie projektu instalacji pod względem ochrony przeciw pożarowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych moduły monokrystaliczne półogniwowe MBB o nominalnej mocy
zgodnej z projektem wstępnym,
Panele fotowoltaiczne muszą się znajdować na liście: Ranking Bloomberg Tier 1
- montaż falownika zgodnego z przedmiarem i projektem wstępnym.
Oferowane falowniki muszą posiadać fabryczną aplikację do monitorowania pracy instalacji
fotowoltaicznej oraz posiadać zabezpieczającą funkcję AFCI,
- wykonanie odpowiedniej konstrukcji dla paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie niezbędnego okablowania instalacji,
- montaż niezbędnych wyłączników p.poż,
- rozbudowa rozdzielni głównej RG,
- uruchomienie, wykonanie niezbędnych badań/pomiarów elektrycznych wykonanych instalacji
fotowoltaicznych,
- dostarczenie niezbędnych dokumentów, atestów do zawarcia umowy z ENERGA OBRÓT,
5
- włączenie (lub przygotowanie do łączenia) do instalacji zasilania awaryjnego stacji agregatem
zewnętrznym pracującym w trybie automatycznym włącz – załącz – wyłącz – włącz,

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.5.) Wartość części: 237000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Stacja Uzdatniania Wody Kotlin 48KW,
- Oczyszczalnia ścieków w Wyszkach 26KW.
Realizacja części V polegać będzie na:
- budowie instalacji fotowoltaicznej na ww. obiektach łącznej o mocy 74kW.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu technicznego instalacji fotowoltaicznej wraz ze sprawdzeniem nośności
konstrukcji dachu oraz przewidzianej konstrukcji wsporczej PV lub doborem posadowienia konstrukcji
PV na gruncie potwierdzone badaniem geologicznym gruntu zgodnie z projektem wstępnym i
przedmiarem,
- uzgodnienie projektu instalacji pod względem ochrony przeciw pożarowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych moduły monokrystaliczne półogniwowe MBB o nominalnej mocy
zgodnej z projektem wstępnym,
Panele fotowoltaiczne muszą się znajdować na liście: Ranking Bloomberg Tier 1
- montaż falownika zgodnego z przedmiarem i projektem wstępnym.
Oferowane falowniki muszą posiadać fabryczną aplikację do monitorowania pracy instalacji
fotowoltaicznej oraz posiadać zabezpieczającą funkcję AFCI,
- wykonanie odpowiedniej konstrukcji dla paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie niezbędnego okablowania instalacji,
- montaż niezbędnych wyłączników p.poż,
- rozbudowa rozdzielni głównej RG,
- uruchomienie, wykonanie niezbędnych badań/pomiarów elektrycznych wykonanych instalacji
fotowoltaicznych,
- dostarczenie niezbędnych dokumentów, atestów do zawarcia umowy z ENERGA OBRÓT,
- włączenie (lub przygotowanie do łączenia) do instalacji zasilania awaryjnego stacji agregatem
zewnętrznym pracującym w trybie automatycznym włącz – załącz – wyłącz – włącz,

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.5.) Wartość części: 372000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221821,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bau -Technik Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822631167

7.3.3) Ulica: Św. Ducha

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-15 do 2024-05-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360310,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunwise Solutions Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213922195

7.3.3) Ulica: Habdzin

7.3.4) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-520

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-15 do 2024-06-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183405,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434842,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183405,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunwise Solutions Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213922195

7.3.3) Ulica: Habdzin

7.3.4) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-520

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183405,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-15 do 2024-07-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386120,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111985,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP Sp. z o. o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: Kudrowice

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111985,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-14 do 2024-08-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446835,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153776,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP Sp. z o. o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: Kudrowice

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-15 do 2024-09-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.