eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1c08640-f0e2-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c08640-f0e2-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017654/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont zabytkowego cmentarza z okresu I wojny światowej w Pęcicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego cmentarza z okresu I wojny światowej w Pęcicach.
2. Cmentarz, o którym mowa w ust. 1 powyżej zlokalizowany na terenie dz. nr ew.636 i 637 obr. Pęcice, gm. Michałowice jest wpisany do rejestru zabytków województwa mazowieckiego pod nr A 1467 decyzją z dnia 01 października 1992 r.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Wykonanie schodów wejściowych;
2) Wykonanie pamiątkowej tablicy wraz z nawierzchnią;
3) Wykonanie konserwacji pojedynczych nagrobków wraz z wykonaniem pojedynczych kwater;
4) Wykonanie profilowania i obsadzenia roślinnością skarpy;
5) Przestawienie istniejącej tablicy informacyjnej w pobliże cmentarza.
4. Na wykonanie Przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
5. Roboty budowlane będą prowadzone z uwzględnieniem zapisów następujących decyzji wydanych przez Mazowieckiego Konserwatora Zabytków dalej MZWK:
1) Decyzja MWKZ znak WN.5142.210.2023.WER z dn. 27.11.2023 r. r.;
2) Decyzja MWKZ znak WN.5142.210.2023.WER z dn. 15.12.2023 r.;
3) Decyzja MWKZ znak WZ.5146.990.2023.PK z dnia 08.11.2023 r.;
4) Decyzja MWKZ znak WZ.5146.991.2023.PK z dnia 04.10.2023 r.
6. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany na podstawie załączonej dokumentacji, określającej zakres przedmiotu umowy:
1) Projekt zagospodarowania terenu;
2) Projekt architektoniczno - budowlany;
3) Projekt techniczny;
4) Projekt wykonawczy;
5) STWiORB;
6) Przedmiar;
7) Decyzja nr 1886/2023 z dn. 28.12.2023 r.;
8) Decyzja MWKZ znak WN.5142.210.2023.WER z dn. 27.11.2023 r. r.;
9) Decyzja MWKZ znak WN.5142.210.2023.WER z dn. 15.12.2023 r.;
10) Decyzja MWKZ znak WZ.5146.990.2023.PK z dnia 08.11.2023 r.;
11) Decyzja MWKZ znak WZ.5146.991.2023.PK z dnia 04.10.2023 r.
7. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest:
1) do codziennego zabezpieczenia, uporządkowania i utrzymania w czystości terenu po zakończeniu prac;
2) zapewnić bezpieczną organizację prac;
3) zabezpieczyć teren robót w okresie trwania realizacji zadania, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót;
4) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego;
5) znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego;
6) poddać utylizacji materiały pochodzące z rozbiórek. Koszty prac, o których mowa w niniejszym punkcie należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym;
7) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty utrzymania terenu budowy, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, wyłączeń, badań w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty zabezpieczenia budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej;
8) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części;
9) zawiadomić Zamawiającego o wszelkich okolicznościach ujawnionych w toku robót, które mogą mieć ujemny wpływ na stan zachowania zabytku oraz zmienić zakres prac określonych w decyzji MWKZ;
10) stosować przepisy wynikające z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz wszelkie pokrewnych przepisy prawa;
11) wykonać prace i roboty, wynikające z zaleceń nałożonych przez organy uprawnione na każdym etapie procesu inwestycyjnego zwłaszcza przez MWKZ;
12) uzyskać protokół odbioru inwestycji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
13) zapewnić, na własny koszt obsługi jednostek naukowo-badawczych, o ile zajdzie taka potrzeba dla danego zakresu robót;
14) dostarczyć Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, oświadczenie Kierownika budowy o przejęciu obowiązku kierowania budową;
15) zapewnić realizację robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w lub w pobliżu terenu robót oraz przemieszczających się w pobliżu miejsca realizacji Przedmiotu zamówienia.
8. W ramach Przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, a po ich ukończeniu uzyskać i przekazać Zamawiającemu decyzję administracyjną udzielającą pozwolenia na użytkowanie.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane opisane w dokumentacji niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zabezpieczenia, uporządkowania i utrzymania w czystości terenu po zakończeniu prac.
11. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzenia prac i interesów osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeństwa związanego z ich realizacją oraz właściwej ochrony środowiska.
12. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa i wiedzą techniczną, a także w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników oraz osób trzecich.
13. Teren na którym wykonywane będą prace pozbawiony jest dostepu do wody i instalacji elektrycznej w zwiazku z tym Wykonawca zobowiazany bedzie do zapewnienia tych mediów we własnym zakresie (agregaty pradotwórcze, beczkowozy).
14. Wszelkie użyte materiały i urządzenia winny być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodności z Polską lub europejską Normą, deklaracje właściwości użytkowych, atesty.
15. Na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt (jeżeli dotyczy).
17. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza). W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą Umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180432,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196185,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.