eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wyszynie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wyszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARA BIAŁA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 1

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 366 87 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starabiala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.starabiala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c93b8925-d7a2-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wyszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c93b8925-d7a2-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024694/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wyszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 903721,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie strefy wypoczynkowo – rekreacyjnej w miejscowościach Ludwikowo oraz Wyszyna, o łącznej powierzchni 2 668 m2. W ramach zagospodarowania strefy należy wykonać plac zabaw (część urządzeń wymienionych w projekcie posiada Zamawiający), strefę z urządzeniami siłowni zewnętrznej, miejsce służące rekreacji i relaksowi z leżakami i fontanną, ciągi piesze i nowe nasadzenia zieleni. W ramach zadania należy wykonać również oświetlenie terenu oświetleniem parkowym. Do zaprojektowanej fontanny należy wykonać instalację wodną wraz z przyłączem wodociągowym.
Uwaga dotycząca posiadanego wyposażenia:
1. Zamawiający posiada 10 ławek parkowych, oraz 2 betonowe kosze na śmieci których montaż należy uwzględnić w ramach realizacji zamówienia. Zostaną one przekazane Wykonawcy w trakcie realizacji zadania. W związku z tym do wyceny Wykonawca powinien przyjąć jedynie montaż ławek oraz koszy na śmieci w tym zakresie.
2. Zgodnie z projektem technicznym (rys A1 – Detal 1 – Urządzenia placu zabaw, str. 12, oraz Rysunek – A2 – Detal 2 – Urządzenia placu zabaw, str. 19) Zamawiający dysponuje urządzeniami placu zabaw, które należy przenieść (w tabeli oznaczone „do przeniesienia” i zamontować, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, po uprzedniej naprawie. Sposób naprawy znajduje się w opisach urządzeń do przeniesienia, nad rysunkiem.
Uwaga dotycząca nasadzeń oraz wycinki drzew:
1. Nasadzenia należy wykonać zgodnie z projektem nasadzeń, z uwzględnieniem zamiany sosny górskiej – kosodrzewiny „Columnaris” na Sosnę czarną „Green Tower”. Należy również pamiętać o zachowaniu właściwych obwodów drzew na wysokości 100 cm, o których mowa w decyzji nr ŚR – II.613.133.2022.JG z dnia 13 lutego 2023 r., stanowiącej załącznik do SWZ.
2. Wycinka drzew została wykonana przez Zamawiającego, w ramach zamówienia należy jedynie wykonać karczowanie pni oraz wywiezienie karpiny.
Uwaga dotycząca złożonych wniosków o dofinansowanie na poszczególne elementy zamówienia.
1. W zakresie nasadzeń zieleni Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków finansowych budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach zadania Mazowsze dla klimatu 2024 r. (zakres obejmujący przedmiar robót - zagospodarowanie terenów zielonych). Zgodnie ze złożonym wnioskiem o dofinansowanie zakres ten należy wykonać w terminie do 31.07.2024 r.
2. W zakresie strefy sportowej Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków finansowych budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach zadania Mazowsze dla sportu 2024. Zgodnie z zapisami wniosku planowane do dofinansowania są elementy zamówienia związane z budową siłowni plenerowej tj.: biegacz, twister, orbitrek, narty, rower, wioślarz, krzesło do wyciskania. Pozostałymi elementami strefy wskazanymi do dofinansowania są: ciąg pieszo - biegowy, ogrodzenie terenu, stojaki na rowery, 7 ławek (pozostałe 10 ławek, które posiada Zamawiający, które należy zamontować), 2 kosze na śmieci (pozostałe 2, które posiada Zamawiający, które należy zamontować) dojście do siłowni plenerowej oraz oświetlenie.
3. W zakresie budowy placu zabaw Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków finansowych budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach zadania Mazowiecki Instrument Aktywizacji Sołectw 2024 r.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania robót określają: Projekt architektoniczno – budowlany, projekt zagospodarowania, projekt techniczny, projekt techniczny branży elektrycznej, specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SWZ. Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1303800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2377590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1303800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANO-MONTAŻOWY BUDOMONT SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360791698

7.3.3) Ulica: MASZEWO DUŻE 1 C

7.3.4) Miejscowość: Maszewo Duże

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1303800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.