eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie gadżetów oznakowanych symbolami Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Katowice (5 części)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie gadżetów oznakowanych symbolami Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Katowice (5 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie gadżetów oznakowanych symbolami Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Katowice (5 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4087f05-d476-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.42 Wykonanie gadżetów oznakowanych symbolami Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Katowice (5 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Nauka europejska w mieście oraz organizacja konferencji ESOF - Katowice 2024"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220557

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225734,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Butelka aluminiowa 750 ml
Liczba sztuk: 3700

Opis
Butelka aluminiowa o pojemności 750 ml z zakrętką.

Znakowanie
Grawer laserowy na butelce na całym dostępnym do znakowania obszarze.

Karabińczyk był jednym z kryteriów oceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 55167,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zestaw piśmienniczy
Liczba sztuk: 2 500

Opis
Zestaw piśmienniczy składający się z długopisu i ołówka z rysikiem. Wykonane z aluminium pokrytym czarną farbą ze srebrnymi elementami tj.: przycisk, klips, pierścienie wokół korpusu. Do pudełka dołączona wizytówka 9x5cm wykonana z papieru o gramaturze nie mniejszej niż 300 g/m2.

Opakowanie
Długopis i ołówek umieszczone w metalowym opakowaniu w jednolitym srebrnym kolorze. Wymiary pudełka 180 x 60 x 17 mm (+/- 10%). Środek opakowania wypełniony formą przytrzymującą długopis
i ołówek.

Znakowanie
Trwałe znakowanie na długopisie i ołówku oraz na pudełku w jednym kolorze, na całym dostępnym do znakowania obszarze
Na dołączonej wizytówce nadruk z dwóch stron.

Dodatkowe kryterium oceny
Mechanizm automatyczny ołówka był jednym z kryteriów oceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 46325,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Torba bawełniana
Liczba sztuk: 6 000

Opis
Bawełniana torba o gramaturze materiału nie mniejszej niż 140gr/m², z długimi uchwytami umożliwiającymi wygodne noszenie torby na ramieniu. Kolor materiału czarny. Rozmiar bez uchwytów 38x42 cm.

Znakowanie
Dwustronne, trwałe w jednym kolorze. Ten sam nadruk z dwóch stron.

Dodatkowe kryterium oceny
Gramatura materiału była jednym z kryteriów oceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Cukierki krówki w rożku
Liczba sztuk: 2 700

Opis
Cukierki krówki o mlecznym smaku. Łączna waga krówek netto/brutto: 350/363g (+/-5%)
Minimalny okres przydatności do spożycia - 4 miesiące od dnia dostarczenia krówek do Zamawiającego.

Opakowanie
Krówki zapakowane do foliowej torebki w kształcie rożka. Torebka związana na górze srebrnym lub złotym sznureczkiem.
Torebka z krówkami umieszczona w sztywnym kartonowym pudełku w kształcie stożka o podstawie koła lub wielokąta.
Wymiary torebki: długość 30 cm (+/- 10%), średnica w najszerszym miejscu 12,5 cm (+/- 10%).
Na torebce obowiązkowe informacje dotyczące żywności opakowanej.

Znakowanie
Etykiety krówek z nadrukiem full color.
Trwałe znakowanie na kartonowym pudełku na całej powierzchni, full color.

Dodatkowe kryterium oceny
Różne wzory etykiet krówek były jednym z kryteriów oceny oferty.
Projekty graficzne wzorów etykiet przygotuje Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 49842,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Przypinka drewniana
Liczba sztuk: 15 000

Opis
Przypinka drewniana ze sklejki. Kształt przypinki - prostokąt z zaokrąglonymi rogami o wymiarach: 40x30mm (+/-10%). Produkt przytwierdzony do kartonika z papieru o gramaturze 300g/m2 - 350g/m2. Wymiary kartonika: 90x50mm (+/-10%).

Znakowanie
• Na przypince wypalony laserowo grawer z logo Europejskiego Miasta Nauki.
• Nadruk na kartoniku z dwóch stron. Dwa różne nadruki na połowie kartoników (7 500 szt./1 rodzaj nadruku).

Dodatkowe kryterium oceny
Sposób mocowania był jednym z kryteriów oceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41778,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63668,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41778,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852

7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41D lok. 27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41778,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43357,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43357,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542737026

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-056

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43357,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podczas oceny próbek stwierdzono rozbieżności w SWZ w zakresie części 3 pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, a opisem kryterium oceny ofert. Błąd dotyczy gramatury materiału. W rozdziale II pkt 3 ppkt. 3) SWZ w opisie przedmiotu zamówienia zapis brzmi: „Bawełniana torba o gramaturze materiału nie mniejszej niż 140gr/m², z długimi uchwytami umożliwiającymi wygodne noszenie torby na ramieniu”, natomiast zapis w rozdziale III pkt 4 brzmi: „Zaproponowanie toreb z materiału o gramaturze przekraczającej 140g/ m2 lub poniżej 120 g/m2 spowoduje odrzucenie oferty”. Z uwagi na to że „gramatura materiału” jest jednym z kryterium oceny ofert, Zamawiający unieważnienia postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41512,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61438,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41512,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542737026

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-056

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41512,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28228,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43911,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28228,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542737026

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-056

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28228,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.