eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostosowanie pomieszczeń do prowadzenia IV oddziału żłobka w Oleśnicy przy ul. Wileńskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń do prowadzenia IV oddziału żłobka w Oleśnicy przy ul. Wileńskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie pomieszczeń do prowadzenia IV oddziału żłobka w Oleśnicy przy ul. Wileńskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac52483-c72a-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043499/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Dostosowanie pomieszczeń do prowadzenia IV oddziału żłobka w Oleśnicy przy ul. Wileńskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie żłobka z programu MALUCH+ 2022–2029 ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 568770,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe w pomieszczeniach Gminnego Żłobka przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy oznaczonych na rzucie parteru jako etap 2 (w pliku „wydzielenie etapów”) oraz wykonanie miejsca spotkań integracyjnych (Plac zabaw).
Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń w zakresie warunków przeciwpożarowych z kategorii zagrożenia ludzi ZL III na ZL II, tj. zmianę sposobu użytkowania trzech sal lekcyjno - szkolnych na jeden oddział przedszkolno - żłobkowy dla dzieci w wieku do 3 lat, w istniejącym budynku przy ulicy Wileńskiej 32a, obręb Oleśnica, 56-400 Oleśnica oraz wykonanie miejsca spotkań integracyjnych przy szkole.
Inwestor: Gmina Oleśnica , ul. 11-Listopada 24, 56-400 Oleśnica.
Adres inwestycji: działka 8/3, AM - 29, obręb Oleśnica, ulica Wileńska 32 a, 56-600 Oleśnica.
Sala żłobkowa znajduje się na pierwszej kondygnacji nadziemnej budynku i stanowi zwarty zespół przylegających do siebie i powiązanych funkcjonalnie pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie żłobka tj. wyposażony w indywidualny sanitariat przeznaczony dla najmłodszych dzieci z bezpośrednim dostępem z sali.
Sala zajęć, oddział żłobkowy o powierzchni 54,50 m2 (pomieszczenie 0.6 ) przeznaczona
będzie dla max 25 dzieci.
Sala zajęć, oddział żłobkowy o powierzchni 56,30 m2 (pomieszczenie 0.8 ) przeznaczona
będzie dla max 25 dzieci.
Wszelkie prace związane z dostosowaniem pomieszczeń występują wewnątrz istniejących pomieszczeń i obejmują:
a) remont instalacji elektrycznych
b) remont instalacji sanitarnych i wentylacyjnych
c) remont okładzin ścian, sufitów, podłóg
Miejsce spotkań integracyjnych obejmuje wykonanie placu zabaw na terenie przyległym do budynku Szkoły Podstawowej, w ramach którego należy wykonać:
1) plac zabaw ogrodzony dla dzieci młodszych (STREFA 2- 6 LAT) o powierzchni całkowitej 200 m2 obejmujący wykonanie zestawu urządzeń zabawowych: ścianka funkcyjna - perkusja, ścianka funkcyjna – cymbałki, ścianka funkcyjna - kierownica w aucie, mini wyspa Nutka seria Maluch, domek z liczydłem, zestaw statek i ławki parkowo-rekreacyjne; wszystkie urządzenia należy rozmieścić w strefach bezpieczeństwa wykonanych z płytek poliuretanych przeciwupadkowych;
2) plac zabaw dla dzieci starszych, otwarty (STREFA ponad 7 LAT), na którym należy zamontować urządzenia: stół z blatem szachowym, stoły z blatem do gier, stół z piłkarzykami, ławki młodzieżowe, oraz zestaw STREET WORKOUT ze strefą bezpieczeństwa wykonaną z piasku drobnego 0,2-2,0 mm gr. 30 cm.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia w tym obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego zawiera załącznik nr 8 do SWZ: „Istotne postanowienia umowy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262520-2 - Roboty murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735427,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany "Krzysztof" Krzysztof Perdek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany "Dach-Bud" Zbigniew Perdek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110008094

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 1a/17

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.