eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Przebudowa drogi gminnej na odcinku od Żukowa do Ślepuchowa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na odcinku od Żukowa do Ślepuchowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f3db123-dad5-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej na odcinku od Żukowa do Ślepuchowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f3db123-dad5-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035604/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej na odcinku od Żukowa do Ślepuchowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.04.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1410890,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowy drogi gminnej na odcinku od Żukowa do Ślepuchowa.
2. W stanie istniejącym droga gminna posiada nawierzchnię z bruku kamiennego częściowo zaklinowanego warstwą kruszywa. Szerokość jezdni jest nieuregulowana. Wzdłuż drogi brak jest wydzielonej jezdni. Występują nierówności podłużne i poprzeczne.
3. Droga gminna usytuowana poza terenem zabudowy, o klasie technicznej D - dojazdowa oraz prędkość projektowej Vp= 30 km/h. Całkowita długość przebudowywanej drogi gminnej wynosi ok. 1073 m. Drogę gminną zaprojektowano jako drogi jednojezdniowe, dwukierunkowe o nawierzchni bitumicznej i szerokości jezdni wynoszącej 4,5 m, uwzględniając wymagane poszerzenia jezdni na łukach poziomych.
4. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z betonu asfaltowego. W ciągu drogi zaprojektowano pobocza gruntowe ulepszone kruszywem, stabilizowane mechanicznie o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m. Nieumocnione powierzchnie pasa drogowego należy uporządkować, a następnie obhumusować na głębokość 10 cm i obsiać trawą.
5. Wody opadowe z utwardzonych powierzchni pasa drogowego zostaną odprowadzone powierzchniowo, poprzez nadanie projektowanym nawierzchniom odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku istniejących oraz projektowanych rowów. Częściowo woda zostanie zagospodarowana na przyległym terenie w pasie drogowym.
6. Odcinek drogi zaprojektowano przy założeniu następujących parametrów technicznych:
• klasa techniczna drogi: D
• kategoria ruchu: KR2
• prędkość projektowa Vp: 30 km/h
• przekrój poprzeczny: 1x2
• szerokość pasa ruchu: 2,25 m
• szerokość jezdni: 4,50 m
• szerokość pobocza: 0,75 m
7. Konstrukcja nawierzchni drogi w miejscu istniejącej nawierzchni
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70, grubość 4 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70, grubość 5 cm,
• podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
• istniejące konstrukcja drogi (bruk kamienny/kamień polny częściowo zaklinowany warstwą kruszywa).
8. Konstrukcja nawierzchni drogi w miejscu dobudowy
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70, grubość 4 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70, grubość 5 cm,
• podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
• warstwa mrozoochrona z mieszanki C1,5/2,0 gr. 20 cm,
• istniejące podłoże gruntowe.
9. Konstrukcja nawierzchni zjazdu
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70, grubość 4 cm,
• podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 mm, gr. 20 cm,
• istniejące podłoże gruntowe.
10. Konstrukcja nawierzchni opaski najazdowej
• kamień polny, grubość średnia 15 cm,
• podbudowa z betonu C12/15, grubość 15 cm,
• warstwa mrozoochronna z mieszanki C1,5/2,0 grubość 10 cm,
• istniejące podłoże gruntowe,
11. Realizacja zamówienia będzie prowadzona pod nadzorem archeologicznym tj. zostaną przeprowadzone badania archeologiczne – zgodnie z uzyskanym pozwoleniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu. Obsługę archeologiczną zapewni zamawiający.
12. Wykonawca oprócz wykonania ww. robót zobowiązany jest do wykonania tablicy informacyjnej o wymiarach 180cm x 120cm, montaż na słupku stalowym w stopie betonowej. Tablica powinna być zgodna ze wzorem umieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne. Miejsce montażu tablicy: droga gminna Żukowo – Ślepuchowo.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

44132000-4 - Elementy przepustów

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1410890,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1963352,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1410890,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7871829449

7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 75

7.3.4) Miejscowość: Szamotuły

7.3.5) Kod pocztowy: 64-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1410890,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 106 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.