eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków dróg wojewódzkich : Przebudowa DW 985 w m. Baranów Sandomierski i DW 872 w m. Skopanie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków dróg wojewódzkich : Przebudowa DW 985 w m. Baranów Sandomierski i DW 872 w m. Skopanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97192e49-da2c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków dróg wojewódzkich : Przebudowa DW 985 w m. Baranów Sandomierski i DW 872 w m. Skopanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97192e49-da2c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.50 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków DW polegająca na budowie dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230215

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WJ/6/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków dróg wojewódzkich polegająca na budowie dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie województwa podkarpackiego
Odcinek j2: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 985 relacji Nagnajów - Baranów Sandomierski - Dębica, polegająca na budowie chodnika dla pieszych na odcinku od końca istniejącego chodnika do końca zabudowy mieszkaniowej ul. Krakowska, strona prawa w m. Baranów Sandomierski.

Odcinek j3: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 872 rz. Wisła - Baranów Sandomierski - Wola Baranowska - Majdan Królewski - Nisko polegająca na budowie ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszego, strona prawa od km 8+670 - 8+978 str. prawa w m. Skopanie wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi.
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985, z kostki brukowej oraz budowa ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 872 z masy mineralno – asfaltowej AC 8 S wraz z budową elementów odwodnienia drogi:
- w m. Baranów Sandomierski na długości 240m, w km 7+140 - 7+380 po stronie prawej, poza rowem ,
- w m. Skopanie na długości 308m, w km 8+670 – 8+978 po stronie prawej.

Na Wykonawcy ciąży obowiązek prolongaty terminów ważności warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń w razie takiej konieczności.

Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Wykonawca w ramach obowiązku podejmowania działań informacyjnych dotyczących źródeł finansowania realizowanych zadań zobowiązany jest do zamieszczenia tablic informacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 z późniejszymi zmianami). Informacje dotyczące wzoru tablic dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
Wykonawca będzie zobowiązany ustawić przed rozpoczęciem robót 1 dwustronną tablicę na każdym realizowanym w ramach umowy odcinku. Tablicę wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z
podwójnie zawiniętą krawędzią. Tablica będzie umieszona prostopadle do realizowanego obiektu liniowego. Wymiary tablicy 90cmx60cm. Tablica informacyjna nie może zakłócać ładu przestrzennego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tablicy informacyjnej i za to, aby informacja była wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca wymienia lub odnawia na własny koszt. Tablica winna być wyeksponowana przez 5 lat, licząc od dnia zakończenia zadania. Tablica informacyjna zawierać będzie:
1. Barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej;
2. Nazwę funduszu (Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg)
3. Nazwę zadania;
4. Datę podpisania umowy o dofinansowanie zadania (grudzień 2023r.)
Wzór tablicy stanowi załącznik nr 1 do postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca przed wykonaniem tablicy przekaże Inspektorowi Nadzoru wzór tablicy informacyjnej do zatwierdzenia.


Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik do SWZ.

Termin wykonania zamówienia:
Zadanie 1 - 15.11.2024r.
Zadanie 2 – 31.07.2025r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 742858,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846314,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 742858,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką Sławomir Baran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132978617

7.3.3) Ulica: Przewrotne 211

7.3.4) Miejscowość: Przewrotne

7.3.5) Kod pocztowy: 36-003

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 742858,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.