eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Koszenie poboczy i przeciwskarp dróg powiatowych administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie poboczy i przeciwskarp dróg powiatowych administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAWORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W JAWORZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 26

1.5.2.) Miejscowość: Jawor

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7290100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat-jawor@powiat-jawor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_jawor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie poboczy i przeciwskarp dróg powiatowych administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1bf9bd8-d7b4-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025086/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Koszenie rowów i przeciwskarp

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 395467,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy i przeciwskarp dróg powiatowych administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze.
2. Zamówienie obejmuje mechaniczne koszenie traw i chwastów kosiarkami z ręcznym obkaszaniem pachołków, drzew, znaków drogowych, barier i innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w pasie drogowym dróg administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze. Koszenie obejmuje pobocza, skarpy, przeciwskarpy, nasypy oraz inne tereny wchodzące w skład pasa drogowego. Skrzyżowania należy obkaszać włącznie z wlotami w obrębie trójkąta widoczności. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala pracownik zamawiającego nadzorujący zadanie.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje zbierania skoszonej trawy. Skoszona trawa i chwasty pozostają w miejscu ich wzrostu bez rozrzucania na przyległy teren.
Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zapewnić odpowiednią ilość sprzętu dopuszczonego do pracy na drogach publicznych oraz taką ilość zasobów ludzkich, która umożliwi terminowe i zgodne z wymogami zamawiającego wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje:
- mechaniczne koszenie traw na poboczach dróg. Powierzchnia koszenia wynosi 626 550,00 m2 x 3 koszenia tj. 1 879 650,00 m2.
- mechaniczne koszenie przeciwskarp i dna rowów. Powierzchnia koszenia wynosi 888 900,00 m2.
Szczegółowy zakres koszenia znajduje się w Dziale II SWZ.
Zamawiający przewiduje trzy pokosy obejmujące:
1) pokos pierwszy: koszenie poboczy;
2) pokos drugi: koszenie poboczy;
3) pokos trzeci : koszenie poboczy, przeciwskarp i dna rowu.
Ze względu na to, że tempo wzrostu traw i chwastów uzależnione jest od panujących warunków atmosferycznych dokładne terminy koszeń zostaną ustalone przez zamawiającego w trakcie trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do koszenia w terminie wskazanym w ofercie (od 4 do 6 dni roboczych od zgłoszenia zamawiającego) oraz do zakończenia koszenia w terminach:
- pokos pierwszy: 3 tygodni od daty przystąpienia do prac;
- pokos drugi: 3 tygodni od daty przystąpienia do prac;
- pokos trzeci: 5 tygodni od daty przystąpienia do prac.

Zamawiający informuje, że ok. 5% powierzchni skarp i przeciwskarp przewidzianych do koszenia, nie było wykaszanych w ostatnich latach.
4. Warunki wykonania i odbioru robót:
1) Roboty należy prowadzić i wykonywać zgodnie ze sztuką oraz zaleceniami określonymi w następujących specyfikacjach:
a) DM-00.00.00 – wymagania ogóle
b) D-09.01.03 – koszenie trawy i niszczenie chwastów na poboczach, skarpach i rowach.

2) W celu wykonania zadania w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania miejsc prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Na drogach powiatowych Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania robót zgodnie z zatwierdzeniem nr 18/2022 z dnia 06.04.2022 r. Starosty Jaworskiego.
4) Za oznakowanie miejsca wykonywania prac i zatrudnionych przy nich jednostek sprzętowych oraz za bezpieczeństwo i ewentualne szkody wynikłe w trakcie wykonywania zamówienia odpowiada Wykonawca.
5) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim a spowodowane niewłaściwym wykonywaniem robót, oznakowaniem robót, nie zachowaniem, należytej ostrożności podczas realizacji przedmiotu umowy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie przystąpienia do prac przed ich rozpoczęciem.
7) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288303,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437805,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288303,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961609491

7.3.3) Ulica: Robotnicza 11a

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288303,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.