eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › EZP 10/24 wykonanie robót budowlanych pn.: "Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
EZP 10/24 wykonanie robót budowlanych pn.: „Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.inwestycji@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/public/postepowanie?postepowanie=61584991

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: PHU Broker Sp zo.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922264632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rycerska 5

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański,

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurozarzadu@broker.stg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.broker.stg.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EZP 10/24 wykonanie robót budowlanych pn.: „Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e686015f-c1bf-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033431/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP nr 10/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni”.

2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. wykonanie robót budowlanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego Opisem Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i obejmującym: 1.1 dokumentację projektową, 1.2. – specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ( STWiORB), 1.3 - dyspozycje wykonania robót budowlanych, 1.4 - wytyczne dotyczące prowadzenia prac i ochrony drzew i krzewów na placu budowy oraz wytyczne opracowane przez Wydział Ogrodnika Miasta w zakresie zakładania oraz pielęgnacji powykonawczej trawników, 1.5 - plan sytuacyjny (zakres wykonania robót rozbiórkowych i demontażowych, 1.6 - plan sytuacyjny (zakres wykonania robót budowlanych realizowanych na podstawie zamówienia publicznego), 1.7 - plan sytuacyjny (zakres wykonania robót budowlanych układu drogowego finansowanych przez PHU BROKER Sp z o.o.), 1.8 - decyzja DROŚ-PZ.7120.1.375,2023/2024.UM z 11.01.2024r. na usunięcie drzew i pkt 3.6 i 3.7 SWZ;
2. odpowiednio uzyskanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót lub pozwolenia na użytkowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego skuteczność zawiadomienia lub uzyskanego pozwolenia; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 5 900 548,77 zł brutto.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6740393,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11440734,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.