Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274287/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla COBORU SDOO w Chrząstowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrząstowo 8
1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.iciek@chrzastowo.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: chrzastowo.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e277aa14-f345-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badanie i rejestracja odmian roślin
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla COBORU SDOO w Chrząstowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e277aa14-f345-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248740/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków ochrony roślin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP-S/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla SDOO w Chrząstowie – Dział Gospodarczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019, z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.04.2024 r. do godziny 09:00, do zamawiającego wpłynęły 2 oferty. Chęć udziału w postępowaniu poprzez złożenie ofert w wyznaczonym terminie wyraziło 2 Wykonawców. Zamawiający, po wnikliwej analizie złożonych przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych (etykiet złożonych wraz z ofertami) stwierdził, że nie wszystkie zaoferowane równoważne środki ochrony roślin spełniają wymagania dla przedmiotu zamówienia, zarówno w ofercie nr 1 jak i w ofercie nr 2 (Wykonawcy zostali powiadomieni w skierowanej do nich korespondencji).
Mając powyższe na uwadze zamawiający odrzuca ofertę nr 1 oraz ofertę nr 2 w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Biorąc powyższe pod uwagę zamawiający uznał, że treść złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia i postanowił unieważnić postępowanie w trybie art. 255 pkt. 2 ustawy pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.