Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216400/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00230662/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00306318/01 - Wynik z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa bielizny szpitalnej wielokrotnego użytku oraz odzieży roboczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sniadecja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc19c3d4-d21b-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bielizny szpitalnej wielokrotnego użytku oraz odzieży roboczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc19c3d4-d21b-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191411/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa bielizny szpitalnej wielokrotnego użytku oraz odzieży roboczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny szpitalnej wielokrotnego użytku oraz odzieży roboczej dla SamodzielnegoPublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do SWZ dla Pakietu nr 1 – Formularz Szczegółowy Oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18411000-3 - Odzież niemowlęca
4.5.5.) Wartość części: 31507,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny szpitalnej wielokrotnego użytku oraz odzieży roboczej dla SamodzielnegoPublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego Białymstoku,
szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do SWZ dla Pakietu nr 2 – Formularz Szczegółowy Oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 41032,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny szpitalnej wielokrotnego użytku oraz odzieży roboczej dla SamodzielnegoPublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego Białymstoku,
szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do SWZ dla Pakietu nr 3 – Formularz Szczegółowy Oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39512300-7 - Pokrowce na materace
4.5.5.) Wartość części: 68677,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny szpitalnej wielokrotnego użytku oraz odzieży roboczej dla SamodzielnegoPublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego Białymstoku,
szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do SWZ dla Pakietu nr 4 – Formularz Szczegółowy Oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 10932,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Pakiecie nr 1 wpłynęły dwie oferty podlegające odrzuceniu. Treść złożonej oferty nie spełnia warunków zamówienia i w związku tym została odrzucona. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) –wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Pakiecie nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Pakietu nr 4 wpłynęły dwie oferty złożone przez Wykonawców:
Nr oferty Nazwa (albo imiona i nazwiska)
oraz siedziba
(lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania) Wykonawców Cena oferty
Termin dostawy
3
GARMEX Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński
Spółka jawna , Ignatki 40B, 16-001 Kleosin
19 680,00 zł
14 dni roboczych
5
MIRAFO Sp. z o. o.
ul. Toruńska 10, 93-487 Łódź
24 108,00 zł
14 dni roboczych
Ceny wszystkich złożonych ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, która wynosi 13 446,36 zł.
W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione w Pakiecie nr 4 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) – Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Dostawa wideoduodenoskopów
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Zamawiającego
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.