Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252786/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty zduńskie w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty zduńskie w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc19932b-e6ae-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040635/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Prace zduńskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288357,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty zduńskie polegające na przestawieniu, przebudowie, rozbiórce lub budowie od podstaw pieców kaflowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze - z podziałem na zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia.
2. Podstawowy zakres robót objętych specyfikacją obejmuje:
Lp. Zakres robót Przewidywana ilość
1 Postawienie pieca typu B2 o kubaturze do 1m³ 6 szt.
2 Postawienie pieca typu C1 o kubaturze ponad 1m³ 6 szt.
3 Postawienie trzonu kuchennego z ogrzewaczem TYP KO-1 2 szt.
4 Przebudowa pieca kaflowego o kubaturze do 1m³ 6 m³
5 Przebudowa pieca kaflowego o kubaturze ponad 1m³ 6 m³
6 Przebudowa trzonu kuchennego z ogrzewaczem TYP KO-1 2 m³
7 Rozbiórka pieca i trzonu kuchennego 12 m³
8 Wykonanie fundamentu 4 kpl.
9 Wywóz gruzu 30 m³
3. Informacja o opcjach:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone we wzorze umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiącymi odpowiednio Załączniki Nr 6 i 7 do SWZ.
Opcjonalny zakres robót objętych specyfikacją obejmuje:
Lp. Zakres robót Przewidywana ilość
1 Postawienie pieca typu B2 o kubaturze do 1m³ 6 szt.
2 Postawienie pieca typu C1 o kubaturze ponad 1m³ 6 szt.
3 Postawienie trzonu kuchennego z ogrzewaczem TYP KO-1 2 szt.
4 Przebudowa pieca kaflowego o kubaturze do 1m³ 6 m³
5 Przebudowa pieca kaflowego o kubaturze ponad 1m³ 6 m³
6 Przebudowa trzonu kuchennego z ogrzewaczem TYP KO-1 2 m³
7 Rozbiórka pieca i trzonu kuchennego 12 m³
8 Wykonanie fundamentu 4 kpl.
9 Wywóz gruzu 30 m³
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45262630-6 - Wznoszenie pieców
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z §6 wzoru umowy.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 60 m-cy gwarancji na nowo wykonane piece i trzony kuchenne oraz rękojmi obejmującej okres gwarancji.
Uwaga: Wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 20.2.2) SWZ. Na pozostałe prace wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji oraz rękojmi obejmującej okres gwarancji.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga:
- Wszystkie mogące ewentualnie wystąpić SWZ wraz z załącznikami znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych o parametrach technicznych porównywalnych z materiałami wskazanymi w SWZ wraz z załącznikami.
- Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy składa wypełnione i podpisane kosztorysy, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Kosztorysy te będą podstawą do rozliczenia części zakresu wykonanych prac, zgodnie z pkt. 15 SWZ.
8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131591,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131591,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131591,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Zduński Piotr Oskwarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231297766
7.3.4) Miejscowość: Jesiona 9, Kolsko
7.3.5) Kod pocztowy: 67-415
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131591,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa obejmuje zakres podstawowy na kwotę 131591,34 zł brutto oraz opcje na kwotę 131591,34 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa karnetów umożliwiających korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Strefa chilloutu w ramach zadania pn. Chynów - nasza mała ojczyzna
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.