eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Roboty zduńskie w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty zduńskie w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka mieszkaniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty zduńskie w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc19932b-e6ae-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040635/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Prace zduńskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288357,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty zduńskie polegające na przestawieniu, przebudowie, rozbiórce lub budowie od podstaw pieców kaflowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze - z podziałem na zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia.
2. Podstawowy zakres robót objętych specyfikacją obejmuje:
Lp. Zakres robót Przewidywana ilość
1 Postawienie pieca typu B2 o kubaturze do 1m³ 6 szt.
2 Postawienie pieca typu C1 o kubaturze ponad 1m³ 6 szt.
3 Postawienie trzonu kuchennego z ogrzewaczem TYP KO-1 2 szt.
4 Przebudowa pieca kaflowego o kubaturze do 1m³ 6 m³
5 Przebudowa pieca kaflowego o kubaturze ponad 1m³ 6 m³
6 Przebudowa trzonu kuchennego z ogrzewaczem TYP KO-1 2 m³
7 Rozbiórka pieca i trzonu kuchennego 12 m³
8 Wykonanie fundamentu 4 kpl.
9 Wywóz gruzu 30 m³

3. Informacja o opcjach:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone we wzorze umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiącymi odpowiednio Załączniki Nr 6 i 7 do SWZ.
Opcjonalny zakres robót objętych specyfikacją obejmuje:
Lp. Zakres robót Przewidywana ilość
1 Postawienie pieca typu B2 o kubaturze do 1m³ 6 szt.
2 Postawienie pieca typu C1 o kubaturze ponad 1m³ 6 szt.
3 Postawienie trzonu kuchennego z ogrzewaczem TYP KO-1 2 szt.
4 Przebudowa pieca kaflowego o kubaturze do 1m³ 6 m³
5 Przebudowa pieca kaflowego o kubaturze ponad 1m³ 6 m³
6 Przebudowa trzonu kuchennego z ogrzewaczem TYP KO-1 2 m³
7 Rozbiórka pieca i trzonu kuchennego 12 m³
8 Wykonanie fundamentu 4 kpl.
9 Wywóz gruzu 30 m³

4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45262630-6 - Wznoszenie pieców
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z §6 wzoru umowy.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 60 m-cy gwarancji na nowo wykonane piece i trzony kuchenne oraz rękojmi obejmującej okres gwarancji.
Uwaga: Wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 20.2.2) SWZ. Na pozostałe prace wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji oraz rękojmi obejmującej okres gwarancji.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga:
- Wszystkie mogące ewentualnie wystąpić SWZ wraz z załącznikami znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych o parametrach technicznych porównywalnych z materiałami wskazanymi w SWZ wraz z załącznikami.
- Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy składa wypełnione i podpisane kosztorysy, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Kosztorysy te będą podstawą do rozliczenia części zakresu wykonanych prac, zgodnie z pkt. 15 SWZ.
8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131591,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131591,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131591,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Zduński Piotr Oskwarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231297766

7.3.4) Miejscowość: Jesiona 9, Kolsko

7.3.5) Kod pocztowy: 67-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131591,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - nie wcześniej niż od 13.05.2024 r. (lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne).
Umowa obejmuje zakres podstawowy na kwotę 131591,34 zł brutto oraz opcje na kwotę 131591,34 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.