eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przebudowy hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 267"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 267"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoliborz.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 267"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd70a1d-db9d-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005112/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 267

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2456584,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 937873,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie wykonania wzmocnienia fundamentów hali sportowej w zakresie:
1) robót przygotowawczych (zabezpieczenie placu i terenu budowy ogrodzeniem o wysokości min. 150 cm);
2) rozebrania betonowej opaski przy budynku w miejscu wykonywanego podbicia fundamentów wraz z wybraniem gruntu zasypowego do poziomu posadowienia ław fundamentowych;
3) wykonania mikropali samowiercących iniekcyjnych zwieńczonych oczepem żelbetowym podbicia fundamentów ścian konstrukcyjnych zewnętrznych;
4) rozebrania miejscowego posadzki w hali sportowej w celu przygotowania terenu do robót w zakresie podbicia fundamentów ścian wewnętrznych;
5) wykonania mikropali samowiercących iniekcyjnych zwieńczonych oczepem żelbetowym podbicia fundamentów ścian wewnętrznych;
6) ocieplenie części przyziemnych;
7) robót odtworzenia terenu prac w obrębie prowadzonych prac budowalnych związanych z wykonaniem podbicia fundamentów ścian zewnętrznych tj. zasypanie ścian fundamentowych i fundamentów wraz z odpowiednim zagęszczeniem oraz odtworzenie opaski betonowej przy budynku;
8) robót odtworzenia posadzki w hali sportowej po w/w robotach;
9) prowadzenie dziennika budowy;
10) opracowania i przekazania dokumentacji powykonawczej w skład której wejdą: projekty powykonawcze, atesty/certyfikaty na wbudowane materiały i urządzenia, wymagane prawem protokoły i oświadczenia (w 1 egz. papierowej + 1 egz. na płycie CD).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1263210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1263210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PALGEO Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592024400

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 21

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-649

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1263210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.