eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Pełnienie nadzoru inwest. nad rozbudową infrastruktury elektroenergetycznej wraz z remontem i przebudową układu drogowego drogi gminnej nr 101363E i drogi wew. w m. Antoniówka o dł. dróg ok 1,35 km

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwest. nad rozbudową infrastruktury elektroenergetycznej wraz z remontem i przebudową układu drogowego drogi gminnej nr 101363E i drogi wew. w m. Antoniówka o dł. dróg ok 1,35 km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 47

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@kleszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.kleszczow.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwest. nad rozbudową infrastruktury elektroenergetycznej wraz z remontem i przebudową układu drogowego drogi gminnej nr 101363E i drogi wew. w m. Antoniówka o dł. dróg ok 1,35 km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b538718e-797a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065016/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski nad rozbudową infrastruktury elektroenergetycznej wraz z remontem i przebudową układu drogowego drogi gminnej nr 101363E i drogi wewnętrznej w m. Antoniówka o dł. dróg ok. 1,35km

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474313

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.21.2023.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego branży: elektrycznej, elektroenergetycznej (specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych), drogowej (specjalność inżynieryjna drogowa) i sanitarnej (specjalność instalacyjna w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych) przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: „Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wraz z remontem i przebudową układu drogowego drogi gminnej nr 101363E i drogi wewnętrznej w m. Antoniówka o dł. dróg ok. 1,35km.” (adres strony nadzorowanego zadania, nadzorowanych robót budowlanych: https://e-zp.kleszczow.pl/procurements/70/documents ).
Wymagania i obowiązki dotyczące świadczenia nadzoru inwestorskiego obejmują w szczególności:
1)obowiązek wykonywania przedmiotu Umowy z należytą starannością zgodnie z Umową, Ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego;
2)nadzór nad pracami budowlanymi prowadzony w oparciu o dokumentację projektową oraz szczegółowe wytyczne Zamawiającego zawarte w SWZ dla postępowania przetargowego na wyłonienie Inspektora nadzoru inwestorskiego jak i wykonawcy robót;
3)pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego poprzez osoby wynikające z przepisów ustawy Prawo budowlane;
4)bieżącą koordynacją i kontrolę robót realizowanych na podstawie Umowy z wykonawcą robót budowlanych w terminach i na zasadach w niej określonych;
5)ponoszenie odpowiedzialność za kontrolę jakości wykonywanych robót budowlanych oraz za kontrolę jakości zastosowanych do robót Materiałów;
6)ponoszenie odpowiedzialności za podejmowane decyzje na zasadach ogólnych;
7)poprzez wyznaczone w Umowie osoby do odbiorów w imieniu Zamawiającego zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowlanych: robót ulegających zakryciu, robót zanikających, częściowych, końcowego całości robót, gwarancyjnych (na wniosek Zamawiającego), ostatecznego (na wniosek Zamawiającego) w trakcie realizacji umowy oraz w okresie rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych;
8)wydawanie poleceń, decyzji, zgód i akceptacji, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca robót budowlanych ma prawo zgłosić Zamawiającemu na piśmie w terminie 7 dni roboczych zastrzeżenia do decyzji i poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. Zastrzeżenia, wraz ze stanowiskiem Inspektora nadzoru inwestorskiego do zastrzeżeń, będą podlegały rozstrzygnięciu przez Zamawiającego;
9)prawo wydawania Wykonawcy robót budowlanych na piśmie uzgodnionych z Zamawiającym poleceń w szczególności poprzez:
- zmniejszenie lub zwiększenie ilości robót budowlanych na ilości dostosowane do potrzeb realizacji przedmiotu Umowy o roboty budowlane lub pominięcie poszczególnych robót budowlanych, opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli zmiana ta jest konieczna dla realizacji Umowy o roboty budowlane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zmiana nie stanowi istotnego odstępstwa od projektu budowlanego,
- zmianę kolejności wykonywania robót budowlanych, określonej Harmonogramem rzeczowo–finansowym;
10)przygotowania wszelkich raportów, zestawień i protokołów, a także do weryfikacji w zakresie poprawności, rzetelności i zgodności z rzeczywistym postępem robót oraz pisemnego zatwierdzenia dla Zamawiającego dokumentacji, raportów, zestawień, projektów i faktur przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych w szczególności:
- weryfikowania zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy robót budowlanych pod kątem zgodności ze stanem faktycznym prawidłowo odebranych robót oraz pod kątem zgodności z procedurą rozliczeniową wskazaną w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym.
-weryfikowania części kosztowej i kosztorysowej załączonej do projektów umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, dostawcami materiałów i usług przed ich zatwierdzeniem pod kątem zgodności (nie przekroczenia) z kosztami i kosztorysem Wykonawcy robót budowlanych, jeżeli Wykonawca robót budowlanych dopuszcza ich udział w realizacji Umowy.
-weryfikowania wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom, dostawcom materiałów i usług, jeżeli Wykonawca robót budowlanych dopuszcza ich do udziału w realizacji umowy o roboty budowlane.
-potwierdzania pisemnie prawidłowości/nieprawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych, podwykonawców i dalszych podwykonawców, dostawców materiałów i usług dokumentów dotyczących wykonanych robót określonych w pkt 6.6 Umowy ze stanem faktycznym, postanowieniami Umowy o roboty budowlane, umów podwykonawców i dalszych podwykonawców, dostawców materiałów i usług nie później niż na 5 dni roboczych przed upłynięciem odpowiednich terminów wskazanych w Umowie z Wykonawcą robót budowlanych,
-weryfikowania dokumentów składanych przez Wykonawcę robót budowlanych a dotyczących protokołów konieczności pod kątem zgodności z wymaganiami określonymi w umowie o roboty budowlane,
-weryfikacji dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej,
-weryfikacji harmonogramów oraz kosztorysów;
11)weryfikowanie i egzekwowanie wypełniania przez wykonawcę robót budowlanych obowiązków określonych w umowie o roboty budowlane;
12)zwoływanie narad koordynacyjnych nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu;
13)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zapewnienie obsługi geodezyjnej zgodnie z przepisami;
14)kontrolowanie prawidłowość dokonywanych wpisów do Dziennika budowy;
15) egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych, zapewnienia przestrzegania przepisów oraz zasad w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ochrony przeciwpożarowej przez osoby przebywające na Terenie budowy;
16)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych utrzymywanie, w czasie wykonywania robót, Terenu budowy w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych, składowania wszelkich urządzeń pomocniczych, sprzętu, materiałów i gruntów w ustalonych miejscach i należytym porządku oraz usuwania zbędnych przedmiotów z Terenu budowy;
17)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wprowadzenia organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym;
18)uczestniczenia w czynnościach odbioru końcowego prowadzonych przez Zamawiającego;
19)potwierdzenie gotowość do odbioru końcowego przedmiotu Umowy robót budowalnych;
20) zweryfikowanie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej opracowanej na podstawie pkt. 25.25 Umowy o roboty budowlane;
21)uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych w terminie 5 lat od odbioru końcowego robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązany jest skierować do sprawowania nadzoru inwestorskiego robót osoby posiadające niezbędne uprawnienia budowlane wystarczające do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia i spełniającą wymogi obowiązujących pozwoleń na budowę/zgłoszeń oraz przepisów prawa budowlanego.
Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych, nad którymi należy prowadzić nadzór inwestorski w poszczególnych branżach określa dokumentacja projektowa opracowana przez zespół projektantów wraz z wymaganiami szczegółowymi określonymi w SWZ i wzorze umowy stanowiącymi załącznik w postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót budowalnych dla ogłoszonego przetargu na roboty budowlane dostępny na stronie internetowej: https://e-zp.kleszczow.pl/procurements/70/documents .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zdzisław Barański Nadzory, Rzeczoznawstwo, Projekty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721030905

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.