eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK TECHNOLOGII KOSMICZNYCH – BADAŃ, ROZWOJU I INOWACJI Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526172389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Kisielin - A. Wysockiego nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-002

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 784703967

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ptklubuskie.cpm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ptklubuskie.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0080611-d226-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Park technologii, inkubator przedsiębiorczości.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0080611-d226-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216153/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PTKL.ZP.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze, ul. Nowy Kisielin — A. Wysockiego 1., wspomaganej technicznymi środkami zabezpieczenia, monitoringu obiektu i jego otoczenia (wyznaczonym przez ogrodzenie okalające budynek) z wykorzystaniem systemu telewizji przemysłowej (CCTV), systemu włamania i napadu (SWIN) i systemu sygnalizacji pożaru oraz zapewnienia ładu i porządku publicznego.
2. Usługi będą wykonywane w ramach jednoosobowego posterunku „Portiernia", znajdującego się w pomieszczeniu ochrony/portierni na parterze budynku, przy czym pracownik ochrony skierowany do wykonywania zadania na tym posterunku ma obowiązek posiadania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, oraz musi on posiadać udokumentowane, nieprzerwane najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w pełnieniu służby ochrony fizycznej.
3. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do wykonywania następujących usług:
1) prowadzenie nadzoru na budynkiem oraz terenu przyległego, obsługi systemów sygnalizacji alarmu napadu, włamania, kontroli dostępu, sygnalizacji p.poż i monitoringu wizyjnego; Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy w zakresie obsługi ww. systemów;
2) wzywanie mobilnej grupy interwencyjnej w przypadku zagrożenia osób lub mienia w obiekcie oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przyjazdu wezwanych służb i przedstawiciela wykonawcy; czas dojazdu patrolu interwencyjnego nie może przekraczać będzie przekraczał 15 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w godzinach od 6:00 do 22:00 i 10 minut w godzinach od 22:00 do 6:00;
3) obserwacji osób w związku z groźbą kradzieży, napadu, rozboju lub zakłócenia porządku oraz podejmowanie adekwatnych działań;
4) obserwacji budynku, terenu, pomieszczeń, poprzez telewizyjny system monitoringu; nadzór fizyczny nad dostępem do budynku oraz wg potrzeb, tj. sprawdzanie pomieszczeń oraz zabezpieczeń budynku/terenu;
5) wydawania i przyjmowania od pracowników Zamawiającego kluczy I kart dostępu do pomieszczeń biurowych oraz prowadzenie Rejestru wydanych i przyjmowanych kluczy; Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz osób uprawnionych do przebywania w obiekcie i będzie na bieżąco aktualizował te wykazy - stosownie do zmian;
6) prowadzenia własnej dokumentacji ochrony, w której odnotowuje się informacje o objęciu dyżuru oraz o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia ochrony;
7) zamykania i otwierania budynku wraz z uzbrajaniem i rozbrajaniem systemów sygnalizacji alarmu,
8) niezwłocznego informowania upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu (pożary, próby kradzieży, włamania, dewastacji, awarie instalacji CO, wod.- kan., wentylacji, itp.);
9) sprawdzania infrastruktury budynku, a w razie konieczności zawiadomienie służb miejskich, pogotowia ratunkowego, straży miejskiej, straży pożarnej, policji lub wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w celu podjęcia adekwatnych do sytuacji działań;
10) reagowania na zgłoszenia pracowników Zamawiającego;
11) nie wpuszczania na Teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, akwizytorów, etc.;
12) patrolowanie terenu zewnętrznego i interweniowanie w przypadkach nieprawidłowego parkowania pojazdów utrudniających wjazd/wyjazd na teren parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268791,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420925,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281676,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel FM Partner Sp. z o.o., Impel FM Contractor Sp. z o.o., Impel Technical Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276153155

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281676,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 291 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.