Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00164042/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790676040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białostocka 2
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 47 732 93 50
1.5.8.) Numer faksu: +48 47 732 93 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.gizycko@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-gizycko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2dba35e-c8f7-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2dba35e-c8f7-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025699/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00164042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1807479,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II. Budynek główny strażnicy zlokalizowany jest w Giżycku (miasto), ul. Białostocka 2, 11-500 Giżycko na działce nr 739. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, harmonogram rzeczowo- finansowy i pozwolenie na budowę, które stanowią załączniki do SWZ. Zamawiający informuje, że na stronie internetowej została zamieszczona kompletna dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące przebudowy i rozbudowy budynku Komendy Powiatowej PSP.
Przedmiotowe zamówienie stanowi Etap II inwestycji pn. „Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku”. Przedmiotem II etapu realizacji ww. inwestycji są roboty budowlane polegające przebudowie istniejącej części garażowo-socjalnej oraz części garażowo-biurowej. Planowana w dokumentacji projektowej rozbudowa i przebudowa budynku głównego strażnicy KP PSP nie będzie objęta całościowo w realizacji II etapu inwestycji, dlatego też zakres prac objętych II etapem inwestycji, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, będzie obejmował:
I. Roboty organizacyjne i przygotowawcze związane z przygotowaniem zaplecza budowy
II. Przebudowa istniejącej części garażowo-socjalnej w zakresie:
1) Roboty elewacyjne:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
• montaż stolarki okiennej z obróbka osadzenia, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przewidzianych w projekcie,
• ocieplenie ścian zewnętrznych i ościeży ze styropianu gr 16 cm i 3 cm o łącznej pow. 390,17m2 wraz z warstwą wykończenia,
• docieplenie i izolacja ścian fundamentowych ze styropianu gr 12 cm AQUA o pow. 56,16m2,
2) Roboty zewnętrzne związane w wykonaniem części opaski oraz odtworzeniem nawierzchni rozebranych w celu izolacji cokołu,
3) Przebudowa pomieszczeń poddasza:
• roboty rozbiórkowe związane z rozbiórką istniejącej posadzki betonowej,
• przebudowę wewnętrznych elementów konstrukcji dachu
• zabudowa i izolacja z wełny gr 25cm skosów dachu i sufitu poddasza przewidzianą w dokumentacji o pow. 221,30m2
• ocieplenie od wewnątrz ścian szczytowych poddasza ze styropianu na siatce gr 8 cm
III. Przebudowa istniejącej części garażowo-biurowej w zakresie:
1) Wymiany pokrycia i przebudowy konstrukcji dachu:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe,
• roboty naprawcze związane z wzmocnieniem konstrukcji dachu i jej naprawy przewidzianej w dokumentacji,
• przebudowa kominów ponad dachem oraz wykonanie kanałów kominowych projektowanych,
• przebudowa zadaszenia nad klatką schodową przewidzianą w dokumentacji wraz z pracami murowymi i konstrukcją zadaszenia,
• roboty pokrywcze dachu z blachodachówki modułowej o pow. 344,93m2, wraz z pokryciem z papy i nowym ołaceniu,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania,
• montaż okien dachowych
• montaż niezbędnych akcesoriów dachowych tej części dachu przewidzianych w projekcie.
2) Roboty elewacyjne:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
• roboty murowe i betonowe związane z przebudową istniejącej loggii - zgodnie z dokumentacją projektową,
• montaż stolarki okiennej z obróbka osadzenia, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przewidzianych w projekcie,
• montaż okien przeznaczonych do instalacji oddymiania i napowietrzania - bez automatyki powiązanej z oddymianiem,
• ocieplenie ścian zewnętrznych i ościeży ze styropianu gr 16 cm, 12cm, 8 cm i 3 cm o łącznej pow. 483,32m2 wraz z warstwą wykończenia,
• remont zadaszenia nad bramami garażowymi od strony elewacji frontowej o pow.10,49m2,
• docieplenie i izolacja ścian piwnic ze styropianu gr 12 cm AQUA o pow. 58,70m2,
3) Roboty zewnętrzne związane z odtworzeniem nawierzchni rozebranych w celu izolacji cokołu,
4) Przebudowa pomieszczeń poddasza:
• roboty rozbiórkowe związane z rozbiórką istniejącej izolacji z wełny, desek, polep i ślepego pułapu stropu drewnianego,
• wykonanie podłogi pomieszczeń poddasza wraz z izolacją, konstrukcją z belek drewnianych i podłogą z płyt o pow. 167,00m2
• zabudowa i izolacja z wełny gr 25cm skosów dachu i sufitu poddasza przewidzianą w dokumentacji o pow. 323,64m2
• roboty wykończeniowe w pomieszczeniach magazynowych poddasza i klatce schodowej na kondygnacji poddasza,
5) Przebudowa pomieszczeń w piwnicy:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe
• wykonanie podbudowy i izolacji posadzek
• roboty murowe, tynki i zabudowy
• roboty wykończeniowe (stolarka drzwiowa, wykończenie ścian i podłóg w tym schodów wewnętrznych do piwnicy),
6) Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem kanału c.o.:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
• roboty ziemne, betonowe i izolacyjne,
• wykonanie konstrukcji schodów zewnętrznych i pochylni (bez wykończenia)
W ramach zakresu prac II Etapu wchodzą roboty instalacyjne (instalacji sanitarnej i elektrycznej) w pomieszczeniach w piwnicy i poddaszu podlegających przebudowie. Dodatkowo zakres prac przewiduje wykonanie instalacji odgromowej na częściach budynku podlegających przebudowie, wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej oraz wykonanie nowego
przyłącza c.o. wraz z węzłem i jego wyposażeniem. Przewiduje się również wykonanie przebudowy wewnątrz budynku przyłącza wody z uwzględnieniem zamontowania zaworu pierwszeństwa dla instalacji hydrantowej.
Etap II inwestycji nie obejmuje prac związanych z:
• rozbiórką środkowej części budynku wraz z jej podpiwniczeniem w celu rozbudowy obiektu o część garażową z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz dodatkowym zapleczem biurowym wraz z salą konferencyjną na poddaszu,
• przebudową wewnętrzną istniejących pomieszczeń (dotyczy parteru, piętra i części poddasza),
• modernizacją istniejących pomieszczeń (dotyczy parteru, piętra i części poddasza),
• wykonaniem i wymianą instalacji elektrycznej, sanitarnej i wentylacji mechanicznej wraz z oprzyrządowaniem (dotyczy parteru, piętra i części poddasza),
• pracami wykończeniowymi i instalacyjnymi przewidzianymi w ramach rozbudowy obiektu,
ETAP I inwestycji został już zrealizowany i obejmował przebudowę istniejącej części garażowo-socjalnej w zakresie wymiany pokrycia i przebudowy konstrukcji dachu, w tym:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe,
• roboty naprawcze związane z wzmocnieniem konstrukcji dachu i jej naprawy przewidzianej w dokumentacji,
• przebudowa kominów ponad dachem,
• roboty pokrywcze dachu z blachodachówki modułowej o pow. 256,63m2, wraz z pokryciem z papy i nowym ołaceniu,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania,
• montaż okien dachowych
• montaż niezbędnych akcesoriów dachowych tej części dachu przewidzianych w projekcie.
Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym. W związku z tym wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, a sposób prowadzenia prac nie może wpływać na jego funkcjonowanie.
2. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający określa wymagania stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
4. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w obiekcie, w którym planowane jest wykonywanie prac W celu dokonania oceny realizacji inwestycji należy przeprowadzić wizję lokalną wraz z przedstawicielem Zamawiającego, po uprzednim umówieniu telefonicznym, w godzinach 8:00-15:00 (Osoba do kontaktu: mł. asp. Jacek Banaszkiewicz, tel. 500 206 859).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert, a Zamawiający w dniu 14 marca 2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, poprzez wybór oferty konsorcjum: Kulbacki Krzysztof Zakład Remontowo- Budowlany z siedzibą w Ełku oraz P.H.U. Kamil Kulbacki z siedzibą w Ełku. Jednakże, po dokonaniu ww. czynności Zamawiający powziął informację o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności, w wyniku której kontynuowanie Postępowania i udzielenie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym, czego nie mógł wcześniej przewidzieć. Zamawiający bowiem wszedł w posiadanie informacji o podjęciu przez Radę Miejską w Giżycku uchwały nr C/41/2024 z dnia 27 marca 2024 r., w wyniku której Zamawiający pozyska nieruchomość gruntową niezabudowaną o pow. 1,1439 ha, oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków numerem ewidencyjnym 1286, położoną w obrębie 2- Giżycko przy ul. Obwodowej, dla której Sąd Rejonowy w Giżycku prowadzi księgę wieczystą pod nr OL1G/00045008/8, w zamian za nieruchomość, na której obecnie funkcjonuje. Nowa nieruchomość przeznaczona zostanie pod budowę nowejsiedziby Zamawiającego. Nieruchomość pozyskana, dzięki swojej trzykrotnie większej powierzchni, w porównaniu do powierzchni nieruchomości, na której obecnie funkcjonuje Zamawiający i w dogodniejszej pod względem komunikacyjnym lokalizacji, nie tylko zabezpieczy potrzeby Zamawiającego w zakresie posiadania obiektów stanowiących niezbędne zaplecze organizacyjno-
techniczne, odpowiednie do rodzaju i skali realizowanych przez niego zadań ratowniczo-gaśniczych i z zakresu ochrony przeciwpożarowej, ale także pozwoli w wyższym stopniu na realizację zadań własnych wobec obywateli i ich mienia.
W tych okolicznościach przebudowa istniejącej części garażowo-socjalnej i garażowo-biurowej obecnego budynku siedziby Zamawiającego i poniesienie na tę inwestycję wysokich nakładów finansowych są nieuzasadnione, bowiem budynek zostanie przekazany innemu zarządcy, który może mieć odmienne potrzeby lokalowe. Nie bez znaczenia także pozostaje, iż budowa nowego obiektu będzie wymagać wydatkowania również wysokich środków finansowych. Kontynuowanie zatem ww. Postępowania nie leży w interesie publicznym, tj. nie przyniesie korzyści służących ogółowi w zakresie zadań ciążących na Zamawiającym, realizowanych w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych związanych z ochroną porządku i bezpieczeństwa
publicznego, a wykonanie zamówienia stało się nieuzasadnione i prowadziłoby do wydatkowania środków publicznych na cel, który upadł.
Zamawiający nie mógł przy tym przewidzieć zmiany ww. okoliczności. Do podjęcia uchwały doszło już po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w Postępowaniu.
Wobec powyższego Zamawiający w dniu 29 marca 2024 r. unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty i przystąpił do czynności unieważnienia Postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200956,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2189892,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Remont pokrycia dachowego budynku nr 23 na terenie jednostki wojskowej przy ul. Nowowiejskiej w Giżycku
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - przebudowa i adaptacja pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły w Wilkasach (Maluch+)
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach nr 3, 4, 5, 6 użytkowanych przez wojska eFP w Bemowie Piskim
- Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 691 wraz z budową zjazdu na czas określony na drogę wojewódzką nr 592 w miejscowości Sterławki Małe
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.