eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina › Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Ludwinów



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Ludwinów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Ludwinów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddd1598e-e03f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039514/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Ludwinów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 350601W w m. Ludwinów polegająca na budowie chodnika wraz z przebudową istniejącej nawierzchni jezdni. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 800 m o szerokości od 1,25 do 2,0m zlokalizowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni po stronie północnej drogi wraz z przebudową istniejących zjazdów. Zwężenie chodnika planuje się w miejscach występowania przeszkód. Na analizowanym odcinku pasa drogowego występują sieci urządzeń infrastruktury technicznej, tj.: sieć gazowa, wodociągowa oraz elektroenergetyczna. Dostępność do drogi na omawianym odcinku jest nieograniczona i realizuje się poprzez zjazdy oraz skrzyżowania. Zagospodarowanie terenu przyległego do drogi stanowią budynki jednorodzinne, małych usług (sklep) oraz łąki i pola. Brak zadrzewień oraz zakrzewień w obrębie Inwestycji. Zakres robót budowlanych związanych z przebudową drogi stanowić będzie w szczególności:
- budowa jednostronnego chodnika zlokalizowanego przy krawędzi jezdni,
- przebudowa istniejących zjazdów,
- przebudowa istniejącej nawierzchni drogi poprzez odnowę nawierzchni,
- wykonanie odwodnienia drogi poprzez rowy przydrożne oraz rowy kryte,
- zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury technicznej.
Projektowana konstrukcja odnawianej nawierzchni jezdni:
- beton asfaltowy AC S 11 PMB 45/80-55 gr. 5,0cm
- siatka stalowa do nawierzchni asfaltowej w membranie "slurry seal" gr. 1,0cm
- frezowanie warstwowe gr. 6,0cm
- pozostała warstwa asfaltowa i dolne warstwy istniejącej konstrukcji jezdni
Projektowana konstrukcja nawierzchni chodnika:
- kostka betonowa gr. 6,0cm
- podsypka cementowo piaskowa gr. 3,0cm
- warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa 0/31,5 gr. 15,0cm
- mieszanka związana cementem gr. 10cm do warstw ulepszonego podłoża 0/8 kl. C1,5/2
Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- kostka betonowa gr. 8,0cm
- podsypka cementowo piaskowa gr. 3,0cm
- warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa 0/31,5 gr. 20,0cm
- mieszanka związana cementem do warstw ulepszonego podłoża 0/8 kl. C1,5/2 gr. 10cm.
Od strony krawędzi jezdni, chodnik obramowany krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo piaskowej. Zastosowano obrzeże betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo piaskowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia znajduje się w Projekcie Wykonawczym i w STWiORB.
Realizacja robót przyczyni się do stworzenia możliwości bezpiecznego poruszania się pieszych, poprawi wartość użytkową oraz techniczną drogi oraz poprawi estetykę terenu.
Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do rozpoczęcia robót objętych przedmiotem postępowania do przedstawienia Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas trwania robót.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z powykonawczą dokumentacją odbiorową:
- inwentaryzację powykonawczą – 3 egzemplarze (złożona do formatu A4); jeżeli Wykonawca na dzień odbioru nie posiada inwentaryzacji powykonawczej przedkłada dokument potwierdzający złożenie inwentaryzacji powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej (PODGiK) wraz z mapą z geodezyjną inwentaryzacją wybudowanego odcinka drogi złożoną do PODGiK, z niezwłocznym dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobu PODGiK;
- uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych zgód, w tym pozwolenie na użytkowanie.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, nr Edycja8/2023/73/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1920025,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2646846,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1920025,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budromex Radom Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7963004047

7.3.3) Ulica: WOLANOWSKA 228

7.3.4) Miejscowość: RADOM

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1920025,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.