eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do dwóch obiektów będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do dwóch obiektów będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 765 32 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ece57aa-d252-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do dwóch obiektów będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ece57aa-d252-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068279/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dystrybucja energii elektrycznej dla budynku warsztatów przy ul. Górskiej 39 oraz budynku przy ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze zamówienie realizowane jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w związku z zaistnieniem przesłanek, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a w/w ustawy.

Wykonawca, z którym zostały przeprowadzone negocjacje, tj. PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie, jest operatorem systemu dystrybucyjnego na terenie, na którym znajdują się obiekty będące w administracji Zamawiającego, objęte niniejszym postępowaniem. Wykonawca ten jako jedyny na tym obszarze posiada infrastrukturę konieczną do realizacji usług dystrybucyjnych energii elektrycznej, tj. sieci przesyłowe. Zatem, z uwagi na wyżej wskazane przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze, zawarcie umowy w przedmiocie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru znajdujących się na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego jest możliwe wyłącznie z tym Wykonawcą, który de facto posiada faktyczny monopol w tym zakresie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290437,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do dwóch obiektów będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim. Obiekty te położone są w następujących lokalizacjach:
1) budynek Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 – adres obiektu: ul. Górska 39, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
2) budynek użyteczności publicznej zarządzany przez Powiat Nowodworski – Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim – adres obiektu: ul. Chemików 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwie części dotyczące odpowiednio każdego z wyżej wskazanych obiektów. Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zatem zawarta odrębnie dla każdego z tych obiektów, w ramach następujących części :
1) część 1: „Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 1, ul. Górska 39 w Nowym Dworze Mazowieckim”.
2) część 2: „Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku użyteczności publicznej zarządzanego przez Powiat Nowodworski – Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim”.
Opis zamówienia dla części 1:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach części 1 niniejszego postępowania jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 1, ul. Górska 39 w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Realizacja zamówienia odbywała się będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1385 z późn.zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, przy uwzględnieniu zasad wynikających z taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego (dalej: „OSD”).
3. Szczegółowe dane dotyczące obiektu objętego zamówieniem:
1) adres: ul. Górska 39, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki (dz. nr 33/30);
2) PPE: 590543570402121499;
3) taryfa: C11;
4) moc umowna: 40 kW;
5) moc przyłączeniowa: 40 kW;
6) szacowany wolumen energii elektrycznej dostarczanej za pośrednictwem sieci przesyłowych do obiektu (w skali 12 miesięcy) – energia czynna całodobowa: 29 467 kWh;
7) szacowany wolumen energii elektrycznej dostarczanej za pośrednictwem sieci przesyłowych do obiektu (w skali 12 miesięcy) – energia czynna mocowa:
16 993 kWh.
4. Zamawiający zastrzega, że wskazana w ust. 3 pkt 6 i 7, ilość energii elektrycznej, która będzie podlegać usłudze dystrybucyjnej jest ilością ustaloną szacunkowo. Rzeczywista ilość przesyłanej energii elektrycznej uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi dystrybucyjne, przy zachowaniu składników opłat z tytułu świadczenia takich usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i taryfą OSD.
5. Zamawiającym zawierającym umowę na realizację usług objętych zamówieniem jest Powiat Nowodworski, z siedzibą w: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, NIP: 5311688975.
6. Planowany okres realizacji zamówienia:
1) planowany termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia: 01.05.2024r.
2) planowany termin zakończenia wykonywania zamówienia: umowa zawarta na czas nieoznaczony zgodnie z dyspozycją art. 435 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.).
7. Płatności:
1) za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy;
2) płatności będą dokonywane przez Zamawiającego „z dołu” po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego;
3) rozliczenia usług dystrybucyjnych będą się odbywały na podstawie cen jednostkowych netto określonych w taryfie cen i opłat OSD, powiększonych o wartość obowiązującej stawki podatku VAT;
4) o zmianach cen i opłat wynikających ze zmian w taryfie OSD Zamawiający będzie każdorazowo informowany w sposób ustalony w przepisach ustawy – Prawo energetyczne, aktach wykonawczych do tej ustawy oraz taryfie OSD;
5) faktury za realizację usług na rzecz Zamawiającego będę wystawiane z zachowaniem następujących zasad:
a) jako Nabywca na fakturach każdorazowo będzie wskazany Powiat Nowodworski, z siedzibą w: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, NIP: 5311688975;
b) każdorazowo faktury będą przesyłane przez Wykonawcę na adres: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1, ul. Górska 39, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
Opis zamówienia dla części 2:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach części 2 niniejszego postępowania jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku użyteczności publicznej zarządzanego przez Powiat Nowodworski – Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Realizacja zamówienia odbywała się będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1385 z późn.zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, przy uwzględnieniu zasad wynikających z taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego (dalej: „OSD”).
3. Szczegółowe dane dotyczące obiektu objętego zamówieniem:
1) adres: ul. Chemików 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
2) PPE: 590543570402223650;
3) taryfa: C12a;
4) moc umowna: 30 kW;
5) moc przyłączeniowa: 30 kW;
6) szacowany wolumen energii elektrycznej dostarczanej za pośrednictwem sieci przesyłowych do obiektu (w skali 12 miesięcy) – energia czynna szczytowa:
15 145 kWh;
7) szacowany wolumen energii elektrycznej dostarczanej za pośrednictwem sieci przesyłowych do obiektu (w skali 12 miesięcy) – energia czynna pozaszczytowa:
39 554 kWh;
8) szacowany wolumen energii elektrycznej dostarczanej za pośrednictwem sieci przesyłowych do obiektu (w skali 12 miesięcy) – energia czynna mocowa:
34 403 kWh.
4. Zamawiający zastrzega, że wskazana w ust. 3 pkt 6-8, ilość energii elektrycznej, która będzie podlegać usłudze dystrybucyjnej jest ilością ustaloną szacunkowo. Rzeczywista ilość przesyłanej energii elektrycznej uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi dystrybucyjne, przy zachowaniu składników opłat z tytułu świadczenia takich usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i taryfą OSD.
5. Zamawiającym zawierającym umowę na realizację usług objętych zamówieniem jest Powiat Nowodworski, z siedzibą w: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, NIP: 5311688975.
6. Planowany okres realizacji zamówienia:
1) planowany termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia: 01.03.2024r.
2) planowany termin zakończenia wykonywania zamówienia: umowa zawarta na czas nieoznaczony zgodnie z dyspozycją art. 435 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.).
7. Płatności:
1) za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy;
2) płatności będą dokonywane przez Zamawiającego „z dołu” po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego;
3) rozliczenia usług dystrybucyjnych będą się odbywały na podstawie cen jednostkowych netto określonych w taryfie cen i opłat OSD, powiększonych o wartość obowiązującej stawki podatku VAT;
4) o zmianach cen i opłat wynikających ze zmian w taryfie OSD Zamawiający będzie każdorazowo informowany w sposób ustalony w przepisach ustawy – Prawo energetyczne, aktach wykonawczych do tej ustawy oraz taryfie OSD;
5) faktury za realizację usług na rzecz Zamawiającego będę wystawiane z zachowaniem następujących zasad:
a) jako Nabywca na fakturach każdorazowo będzie wskazany Powiat Nowodworski, z siedzibą w: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, NIP: 5311688975;
b) każdorazowo faktury będą przesyłane przez Wykonawcę na adres: Powiat Nowodworski, z siedzibą w: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462593855

7.3.3) Ulica: Garbarska 21a

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zastrzega możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, w następujących obszarach: wsparcie przy realizacji usług w zakresie wykonywania obowiązków OSD, tj. świadczenie usług doradczych, konsultacyjnych, audytowych, w zakresie archiwizacji, digitalizacji dokumentów, w zakresie remontów i usuwania awarii, usługi prawne, teleinformatyczne, informatyczne (w szczególności w zakresie dostaw oprogramowania i utrzymania, obsługi systemów teleinformatycznych, informatycznych), realizacja odczytów liczników, kontrole, obsługa korespondencji, obsługa zgłoszeń awarii, prowadzenie badań. Na dzień zawarcia umowy Wykonawca nie wskazuje nazw ewentualnych podwykonawców.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357238,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na błąd edycyjny przy zakładaniu postępowania o udzielenie zamówienia na Platformie, Zamawiający nie ma aktualnie możliwości dodania odrębnego ogłoszenia o wyniku postępowania dla części 1 zamówienia.
Stąd - w celu upublicznienia danych dotyczących tej części zamówienia, Zamawiający informuje, iż:
1) Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy wskazane w niniejszym ogłoszeniu dotyczy wyłącznie części 2 zamówienia, dla części 1 ogłoszenie takie również zostało opublikowane w dniu 23.02.2024r., w ramach tego samego postępowania i oznaczone było numerem: 2024/BZP 00217607;
2) Wskazana w niniejszym ogłoszeniu wartość zamówienia w kwocie 290 437,44 zł dotyczy obu części zamówienia objętego postępowaniem. W ramach tej kwoty, wartość części 1 to kwota 59 808,00 zł, wartość części 2 to kwota 230 629,44 zł.
3) Dane dotyczące Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia są takie same dla obu części zamówienia. Wykonawca ten nie jest miko, małym ani średnim przedsiębiorcą.
4) Kwota wartości umowy wskazana w ogłoszeniu dotyczy obu części zamówienia. W ramach tej kwoty kwota 73 563,84 zł dotyczy części 1 zamówienia, a kwota 283 674,21 zł dotyczy części 2 zamówienia.
5) Wszystkie pozostałe dane wskazane w ogłoszeniu dotyczą obu części zamówienia i są dla tych części identyczne.
6) Okres realizacji zamówienia wskazany ogłoszeniem jest wskazany orientacyjnie z uwagi na konieczność zaznaczenia jednej z opcji dostępnych do wyboru w systemie. Nie ma możliwości wskazania, iż umowy zostały zawarte na czas nieokreślony, co ma miejsce w przypadku niniejszego zamówienia. Taki okres realizacji zamówienia został przyjęty zgodnie z dyspozycją art. 435 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.