Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00220751/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroscienkowyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c16e256-c40c-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c16e256-c40c-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035999/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja operacji pn.: „Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 „Zakup instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne” obejmująca zakup i dostawę niżej wymienionych instrumentów:1) Saksofon altowy ANDREAS EASTMAN lub równoważny – 3 szt.
SPECYFIKACJA (minimalne parametry): strój: Eb, lakierowany korpus i klapy, klapa wysokiego Fis, sprężyny ze stopu niebieskiej stali, regulowana podpórka pod kciuk, włoskie, skórzane poduszki, regulowana wysokość przycisków klap dla prawej i lewej ręki, futerał Delux z szelkami na plecy oraz ustnik;
2) Saxhorn altowy ANDREAS EASTMAN lub równoważny – 2 szt.
SPECYFIKACJA (minimalne parametry): strój: Eb, menzura ML - 0.462" (11.73 mm), średnica czary: 205 mm, 3 tłoki ze stali nierdzewnej, rurka ustnikowa: rosebrass, zewnętrzne rurki krąglików: nowe srebro (nickel-silver), ręcznie kuta i wzmacniana pionowa czara: yellow brass, powłoka: lakierowana, w zestawie: lekki, sztywny futerał; ustnik, szmatka do pielęgnacji instrumentu;
3) Trąbka Bb - ANDREAS EASTMAN lub równoważna – 3 szt.
SPECYFIKACJA (minimalne parametry): model półprofesjonalny (advanced), menzura ML - 0.460" (11.68 mm), średnica czary: 122 mm rurka ustnikowa: goldbrass, zewnętrzne rurki krąglików: nowe srebro (nickel-silver), ręcznie kuta, wyżarzana i wzmacniana czara: gold brass, ręcznie grawerowana czara, monelowe tłoki, powłoka: posrebrzana, w zestawie: lekki, sztywny futerał; ustnik, szmatka do pielęgnacji instrumentu;
4) Klarnet Bb – Yamaha lub równoważny - 1 szt.
SPECYFIKACJA (minimalne parametry): model: półprofesjonalny, strój: Bb, materiał korpusu: drewno Grenadilla, posrebrzana mechanika, regulowana podpórka pod kciuk, baryłka: 65 mm, w zestawie: lekki i sztywny futerał, ustnik 4C, akcesoria do czyszczenia i pielęgnacji instrumentu, ligatura i kapturek;
5) Puzon tenorowy Bb/F - ANDREAS EASTMAN lub równoważny – 2 szt.
SPECYFIKACJA (minimalne parametry): model szkolno-orkiestrowy (intermediate), puzon tenorowy Bb/F z kwartwentylem, menzura L - 0.547" (13,89 mm), ręcznie robione, zewnętrzne rurki krąglików: nowe srebro (nickel-silver), ręcznie kuta i wzmacniana czara: gold brass, średnica czary: 8.5" (215 mm), „open wrap", powłoka: lakierowana, w zestawie: lekki, sztywny futerał; ustnik, szmatka do pielęgnacji instrumentu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.5.) Wartość części: 45160 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 „Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne” obejmująca zakup i dostawę niżej wymienionych towarów:1. Kurtka męska 3 w 1, jesień/zima, kolor granatowy lub ciemnoniebieski - 25 szt.
1) Wyposażenie kurtki zewnętrznej:
a) wodoszczelność i oddychalność sprawdzone w oparciu o normę EN 343:2019, klasa 4/2 z kurtką wewnętrzną (klasa 4/3 bez kurtki wewnętrznej);
b) wodoszczelna, wiatroszczelna i oddychająca dzięki membranie dryplexx® extreme;
c) superelastyczna dzięki materiałowi rozciągliwemu w 4 kierunkach;
d) 2 kieszenie wsuwane i kieszeń na piersi zapinana na zamek błyskawiczny;
e) 2-kierunkowy zamek błyskawiczny z przodu z polarową osłoną podbródka;
f) wodoodporne zamki błyskawiczne;
g) regulowane mankiety;
h) oddychająca podszewka siateczkowa;
i) odpinany, regulowany kaptur z krótkim daszkiem, z możliwością przymocowania z przodu, chowany na karku;
j) regulowany dół, przedłużony z tyłu;
k) subtelne odblaskowe lamówki.
2) Materiał:
a) materiał wierzchni ok. 85% poliamid / ok. 15% elastan (ok. 197 g/m²),
b) podszewka ok. 91% poliester / ok. 9% elastan (ok. 180 g/m²).
c) podszewka poliamid.
3) Kolor: czarny, granatowy lub popielaty.
4) Rozmiary do ustalenia po przymiarkach.
2. Kurtka damska 3 w 1, jesień/zima, kolor granatowy lub ciemnoniebieski - 32 szt.:
1) Wyposażenie kurtki zewnętrznej:
a) wodoszczelność i oddychalność sprawdzone w oparciu o normę EN 343:2019, klasa 4/2 z kurtką wewnętrzną (klasa 4/3 bez kurtki wewnętrznej);
b) wodoszczelna, wiatroszczelna i oddychająca dzięki membranie;
c) superelastyczna dzięki materiałowi rozciągliwemu w 4 kierunkach;
d) 2 kieszenie wsuwane i kieszeń na piersi zapinana na zamek błyskawiczny;
e) 2-kierunkowy zamek błyskawiczny z przodu z polarową osłoną podbródka;
f) wodoodporne zamki błyskawiczne;
g) regulowane mankiety;
h) oddychająca podszewka siateczkowa;
i) odpinany, regulowany kaptur z krótkim daszkiem, z możliwością przymocowania z przodu, chowany na karku;
j) regulowany dół, przedłużony z tyłu;
k) subtelne odblaskowe lamówki.
2) Materiał:
a) materiał wierzchni ok. 85% poliamid / ok. 15% elastan (ok. 197 g/m²),
b) podszewka ok. 91% poliester / ok. 9% elastan (ok. 180 g/m²).
c) podszewka poliamid.
3) Kolor: czarny, granatowy lub popielaty.
4) Rozmiary do ustalenia po przymiarkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18223200-0 - Kurtki
4.5.5.) Wartość części: 47180 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 „Zakup koszul dla Gminy Krościenko Wyżne” obejmująca zakup i dostawę niżej wymienionych towarów:1) Koszule męskie białe – 25 szt., klasyczne, wykonane z wysokiej jakości bawełny, półwłoski kołnierz i mankiety zapinane na guziki, skład materiału: 100% bawełna, rozmiary do ustalenia po przymiarkach.
2) Koszule damskie białe – 32 szt., klasyczne, wykonane z wysokiej jakości bawełny, posiadające zapinane na guziki mankiety i klasyczny kołnierzyk, zaszewki z przodu i z tyłu, ryta plisa, skład materiału: 100% bawełna, rozmiary do ustalenia po przymiarkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18332000-5 - Koszule
4.5.5.) Wartość części: 11565,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 „Zakup mundurów dla Gminy Krościenko Wyżne” obejmująca:1) Usługę projektowania mundurów męskich składających się z marynarki i spodni (25 szt.) oraz damskich składających się z marynarki i spódnicy (32 szt.).
2) Usługę zdjęcia miary pod mundury, o których mowa w pkt. 1. Pomiar zostanie wykonany w miejscowości stanowiącej siedzibę Zamawiającego.
3) Usługę szycia mundurów, o których mowa w pkt. 1, wykonanych z elany w maksymalnie dwóch kolorach oraz ewentualnych korekt.
4) Dostawę mundurów do siedziby zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 79674,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51031,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45549,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTEZ Bartosz Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365189670
7.3.3) Ulica: ul. Grodzka 18A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45549,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 7 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Natomiast zgodnie art. 263 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), zamawiający może (…) unieważnić postępowanie.
Oferta Wykonawcy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI została wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający w dniu 14 marca 2024 r. przekazał Wykonawcy informację, że w dniu 18 marca 2024 r. zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.
Następnie w dniu 18 marca 2024 r. Zamawiający przesłał przez platformę eZamówienia jednostronnie podpisaną podpisem elektronicznym umowę celem jej podpisania przez Wykonawcę również podpisem elektronicznym i odesłania zawartej umowy.
Wykonawca jednak pismem z dnia 18 marca 2024 r. poinformował, że odstępuje od podpisania umowy.
Biorąc pod uwagę okoliczności opisane powyżej, a dotyczące odstąpienia od podpisania umowy przez Wykonawcę PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI, który w części 2 złożył jedyną ofertę, brak jest innych ofert, które podlegałyby ponownej ocenie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9114,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12830,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9114,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Męskiego Stylu Agnieszka Świst- Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147260170
7.3.3) Ulica: J.Kaczmarskiego
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9114,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Biorąc pod uwagę okoliczności opisane powyżej, a dotyczące odrzucenia oferty Wykonawcy Firma Produkcyjno-Handlowa KONIK Magdalena Wątor-Bajak, 32-431 Stróża 381, będącej jedyną ofertą w postępowaniu, brak jest innych ofert.
INNE PRZETARGI KROŚCIENKO WYŻNE
więcej: przetargi KROŚCIENKO WYŻNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- "Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.