eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Budowa elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy bocznej do ulicy Braterstwa Broni i ulicy Michała Wazowskiego w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy bocznej do ulicy Braterstwa Broni i ulicy Michała Wazowskiego w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3090ad75-d090-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy bocznej do ulicy Braterstwa Broni i ulicy Michała Wazowskiego w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3090ad75-d090-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.4.2024.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173961,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zamówienia pn.: „Budowa elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy bocznej do ulicy Braterstwa Broni i ulicy Michała Wazowskiego w Zamościu” w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zamość” (dalej „Inwestycja”).
2. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy bocznej do ulicy Braterstwa Broni Michała Wazowskiego i ulicy w Zamościu, zgodnie z zakresem robót wynikającym z dokumentacji projektowej.
3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Budowę elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy bocznej do ulicy Braterstwa Broni na odcinku od istniejącego słupa oświetleniowego nr F-9 do projektowanego słupa oświetleniowego nr F-17, w tym:
a) roboty przygotowawcze,
b) budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, z zasileniem z istniejącego słupa oświetleniowego nr F-9,
c) montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe,
d) montaż i stawianie słupów oświetleniowych,
e) montaż wysięgników,
f) montaż opraw oświetleniowych,
g) wykonanie badań i pomiarów instalacji uziemiającej i linii kablowej, badanie i pomiar obwodu elektrycznego,
h) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; humusowanie, obsianie trawą.
2) Budowę elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy Michała Wazowskiego, w tym:
a) roboty przygotowawcze,
b) budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego,
c) montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe,
d) montaż i stawianie słupów oświetleniowych,
e) montaż opraw oświetleniowych,
f) wykonanie badań i pomiarów instalacji uziemiającej i linii kablowej, badanie i pomiar obwodu elektrycznego,
g) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; humusowanie, obsianie trawą.
4. Dodatkowo, przedmiot zamówienia obejmuje:
1) udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XVIII SWZ i podlega wpisaniu przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ),
2) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
3) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
4) pokrycie kosztów związanych z:
a) urządzeniem terenu budowy,
b) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
c) obsługi geodezyjnej na czas robót oraz pomiar geodezyjny powykonawczy wykonanych elementów,
d) dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
e) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
f) ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
g) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, np. naprawą uszkodzeń obiektów istniejących i zagospodarowania terenu oraz usunięciem ewentualnych wyrządzonych szkód,
h) odtworzeniem dróg i terenów zielonych,
i) uporządkowaniem terenu budowy (przywrócenie terenu prowadzonych robót do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, wywozem odpadów, śmieci na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację),
j) wykonaniem wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwraca uwagę, że:
1) zamontowane fundamenty, słupy i oprawy oświetlenia powinny odpowiadać wymaganiom opisanym w dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny), szczegółowej specyfikacji technicznej oraz SWZ,
2) wszystkie wbudowane oprawy oświetlenia ze źródłem światła modułem LED powinny posiadać certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność,
3) wszystkie śruby nierdzewne w korpusach opraw z aluminium oraz śruby mocujące latarnie do fundamentów należy posmarować smarem grafitowym,
4) odkryte złącza słupowe – połączenia wewnątrz słupa należy posmarować wazeliną techniczną,
5) osłonki w stopach słupów ocynkowanych należy (bezwzględnie) założyć w komplecie,
6) fundamenty pod słupy mogą wystawać 3-4cm (nie więcej niż 5 cm) ponad powierzchnię gruntu, podobnie w terenach zielonych, np. trawnikach oraz 1-2cm ponad kostką brukową itp. nawierzchniami utwardzonymi,
7) słupy metalowe należy dodatkowo zabezpieczyć przed wpływem agresywnego środowiska poprzez pomalowanie farbą do wyrobów ocynkowanych w kolorze zbliżonym do koloru słupa do wysokości 0,5m, licząc od fundamentu,
8) na wszystkich słupach należy umieścić informację „ZAKAZ NAKLEJANIA OGŁOSZEŃ I REKLAM BEZ ZGODY WŁAŚCICIELA”, wykonaną w formie naklejki odpornej na działanie czynników pogodowych,
9) projekt numeracji i oznakowania słupów, należy uzgodnić z Zamawiającym,
10) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy.
11) Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej (roboty zaniechane) w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót dodatkowych, nieujętych w dokumentacji projektowej, w sytuacji uzasadnionej okolicznościami, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu niniejszej umowy,
13) Zmiany, o których mowa w pkt 10 – 12, mogą być wprowadzone jedynie na podstawie protokołu konieczności, potwierdzonego przez Inspektora nadzoru i samego Zamawiającego oraz zawarciu stosownej zmiany do umowy. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez Zamawiającego oraz zawarcia stosownej zmiany do umowy Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót dodatkowych.
6. Szczegółowy opis i zakres robót do wykonania zamówienia określa: dokumentacja projektowa (projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny), specyfikacja techniczna oraz wszelkie wydane zaświadczenia, decyzje, opinie etc., stanowiące odpowiednio załączniki do SWZ:
- Załącznik nr 9 – Projekty zagospodarowania terenu
- Załącznik nr 10 – Projekty techniczny
- Załącznik nr 11 – Specyfikacje techniczne
- Załącznik nr 12 – Przedmiary robót,
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych; warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
7. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ulica Braterstwa Broni, ulica Michała Wazowskiego, jednostka ewidencyjna 066401_1 Miasto Zamość, obręb 01 Miasto Zamość.
8. Warunki płatności: warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
9. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. – o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 875 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120358,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183468,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120358,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Leszek Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180009905

7.3.3) Ulica: Nadstawna 8/8

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120358,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.