eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie części wnętrza podwórzowego (I ETAP) w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Mierniczej, Łukasińskiego, Prądzyńskiego we Wrocławiu: "Podwórko im. Wszystkich Mieszkańców".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie części wnętrza podwórzowego (I ETAP) w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Mierniczej, Łukasińskiego, Prądzyńskiego we Wrocławiu:
„Podwórko im. Wszystkich Mieszkańców”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie części wnętrza podwórzowego (I ETAP) w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Mierniczej, Łukasińskiego, Prądzyńskiego we Wrocławiu:
„Podwórko im. Wszystkich Mieszkańców”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff1cefd2-cfc4-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056774/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Łukasińskiego, Miernicza, Prądzyńskiego, Komuny Paryskiej - ETAP I.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/7/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4357175,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część I realizacji – roboty budowlane i wykonanie zieleni, w tym m.in.:
1) roboty ziemne i rozbiórkowe,
2) wykonanie ciągu pieszego (z ograniczonym dostępem wjazdu wyłącznie dla samochodów osób niepełnosprawnych) z płyt żelbetowych hydrofobowanych wylewanych na budowie, z oznakowanymi miejscami postojowymi dla samochodów osób niepełnosprawnych,
3) wykonanie różnych obrzeży i niskich ogrodzeń,
4) wykonanie różnych nawierzchni: płyty chodnikowe, bruk z kostki kamiennej, nawierzchnie bezpieczne placu zabaw, siłowni i boiska z SBR i EPDM, nawierzchnia mineralna utwardzana mieszanką żywic z miejscem do gry w szachy terenowe, nawierzchnia mineralna wałowana/utwardzona, zgodnie z zaprojektowaną kolorystyką posadzek (wzór na posadzkach ma symbolizować sylwetkę „JEŻA”),
5) montaż z dostawą urządzeń zabawowych, rekreacyjnych i sportowych na placu zabaw, boisku i siłowni terenowej oraz tablic regulaminowych,
6) montaż elementów małej architektury, tj. ławek, koszy na odpady, drewnianych tarasów - tzw. „mini-trybuny” i drewnianych siedzisk wg. indywidualnego projektu, słupków drogowych,
7) wykonanie i montaż trejaży pod pnącza, ogrodzeń placu zabaw, boiska i innych,
8) budowa oświetlenia parkowego i oświetlenia boiska, montaż opraw oświetleniowych ziemnych, zasilania automatycznego słupka drogowego
i przepompowni wody, z podłączeniem obiektu do sieci energetycznej oraz z siecią oświetlenia terenu,
9) wykonanie okablowania dla instalacji monitoringu miejskiego,
10) odwodnienie terenu - budowa kanalizacji deszczowej oraz odcinka ciśnieniowego kd63, zbiorników retencyjnych, ręcznej pompy wody tzw. Abisynki,
11) zabezpieczenia istniejącej sieci ciepłowniczej oraz zmiana lokalizacji studni ciepłowniczej na dz. nr 49/6 (przeniesienie studni spod „mini-trybuny”),
w uzgodnieniu z Fortum,
12) wykonanie utwardzonych, zewnętrznych placów na systemowe pojemniki na segregowane odpady komunalne,
13) karczowanie drzew po wcześniejszych wycinkach,
14) wykonanie nowej zieleni wysokiej i niskiej według projektu: nasadzenia roślin, założenia trawników,
15) wykonanie wydzielonych kwater pod organizację ogródków przed budynkami Wspólnot Mieszkaniowych,
16) prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych i stały nadzór archeologiczny (obowiązek Wykonawcy zawarcia umowy z archeologiem),
17) wykonanie, dostarczenie i montaż 2 sztuk „baneru informacyjnego na czas budowy”, zgodnie z Instrukcją dla Wykonawcy: „Zasady oznakowania inwestycji w zakresie informacji dla mieszkańców” oraz Wytycznymi dla Wykonawcy,
18) wykonanie, dostarczenie i montaż „tablicy pamiątkowej WBO”.
Część II realizacji - 3 letnia pielęgnacja wykonanej zieleni w ramach Części I realizacji (zwana dalej „3-letnią pielęgnacją”), w tym m.in.:
1) czynności pielęgnacyjne: nawożenie, pielenie, przycinanie koron drzew, części naziemnych roślin zgodnie z wymaganiami danego gatunku, koszenie, usuwanie odrostów, podlewanie/polewanie, ochronę przed chorobami i szkodnikami,
2) wymiana obumarłych drzew, krzewów, pnączy, dosiewanie traw,
3) zabezpieczenie roślin na czas zimowy,
4) wymiana wiązadeł i palików,
5) uzupełnianie ściółki (kory/zrębek/kamienia) i gleby,
6) wywóz pozyskanej biomasy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3664337,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5995183,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3664337,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-Instal Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8952034105

7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-170

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3664337,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.