eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Przebudowa części budynku Gimnazjum w Urszulinie na żłobek wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach inwestycji pn. ,, Żłobek Publiczny w Urszulinie''



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku Gimnazjum w Urszulinie na żłobek wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach inwestycji pn. ,, Żłobek Publiczny w Urszulinie’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Urszulin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urszulin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urszulin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części budynku Gimnazjum w Urszulinie na żłobek wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach inwestycji pn. ,, Żłobek Publiczny w Urszulinie’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05159dd7-b9f6-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

• Ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, EFS + w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz budżetu państwa na dofinansowanie realizacji zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029 – edycja 1

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068137

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.4.2024.IK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół (Gimnazjum) w Urszulinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach inwestycji pn.,, Żłobek Publiczny w Urszulinie’’
4.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń budynku szkolnego przy ul. Szkolnej 23 w Urszulinie dz. nr. 242/2 i 242/5 na żłobek wraz z zagospodarowaniem terenu i utworzeniem placu zabaw. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa ,szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do SWZ – Zał. nr 1 do SWZ- Dokumentacja projektowa.
4.3. Zamawiający informuje , że posiada decyzje o pozwoleniu na budowę wydane przez Starostę Włodawskiego nr. 8/2024 z dnia 10.01.2024
4.4. UWAGA !
Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń terenu budowy, aby nie stwarzała ona zagrożenia (potencjalnego jak i realnego) dla użytkowników placówki oraz zapewnić ciągła i nieprzerwaną pracę placówki szkolnej ( konieczne etapowanie prac budowanych)
4.5. Zakres robót między innymi :
 przygotowanie protokołu spisania liczników mediów przed rozpoczęciem ich poboru i zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku braku protokołu spisania licznika mediów przez Wykonawcę w obecności Zamawiającego z których Wykonawca będzie korzystał w trakcie wykonywania umowy będzie równoznaczne ze zgodą Wykonawcy na obciążenie go przez Zamawiającego za zużyte media w sposób zryczałtowany ustalony przez Zamawiającego w trakcie lub po wykonaniu umowy,
 właściwe i adekwatne zabezpieczanie terenu budowy,
 wykonanie nowego podziału pomieszczeń z wydzieleniem pomieszczeń na potrzeby żłobka,
 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ,
 zamurowanie drzwi i podstemplowanie nadproży pod nowe drzwi - zgodnie z rzutem,
 montaż płyt akustycznych na ścianie i kasetonów akustycznych na suficie ,
 wyrównanie ścian i miejscowe gładzenie ,
 położenie płytek w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych – w uzgodnieniu z Zamawiającym ,
 położenie nowej malatury na ścianach i sufitach uzgodnionej z Zamawiającym,
 montaż płyt akustycznych na ścianie i kasetonów akustycznych na suficie ,
 wykonanie elewacji z wełny gr 20 cm do wysokości stropu i zastosowanie okapnika z blachy w celu zniwelowania grubości ocieplenia miedzy piętrem a parterem,
 wykonanie docieplenia elewacji gr 8 cm do wysokości stropu - zgodnie z rzutem,
 montaż urządzeń sanitarnych,
 montaż pompy ciepła typu powietrze -woda o mocy 14,0kw,
 montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 7,99 kwp – moduły monokrystaliczne pv o mocy 470 wp , falownik fv o mocy 10 kw,,
 wykonanie instalacji centralnego ogrzewania na bazie ogrzewania podłogowego oraz zasilania nagrzewnic wodnych w centralach wentylacyjnych,
 odbudowa istniejących pionów,
 dostarczenie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu robót budowlanych oraz wszystkich niezbędnych dokumentów w szczególność wszelakiej dokumentacji (w tym instrukcji bezpieczeństwa pożarowego), związanej z bezpieczeństwem pożarowym, niezbędnej do odebrania budynku przez organ Państwowej Straży Pożarnej, PSSE oraz aktywne uczestniczenie w odbiorach aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez zamawiającego,
 wyposażenie budynku w gaśnice p.poż. zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
 oznakowanie budynku piktogramami bezpieczeństwa zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego a także przepisami prawa,
 montaż płyt akustycznych na ścianie i kasetonów akustycznych na suficie ,
 utwardzenie terenu zgodnie z dokumentacją projektową,
 utworzenie placu zabaw z nawierzchnią sztuczną i urządzeniami zabawowymi zgodnie z dokumentacją projektową
 umieszczenie w miejscu realizacji zadania trwałej tablicy informacyjnej, w sposób wyraźnie widoczny dla społeczeństwa, zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-2021-2027/prawo-i-dokumenty/zasady-komunikacji-fe/, niezwłocznie po rozpoczęciu fizycznej realizacji zadania- po uzgodnieniu z Zamawiającym
 prace pielęgnacyjne w tym uprzątniecie placu budowy oraz doprowadzenie go do użytkowalności szczególnie wnętrza obiektu.
Ponadto Zamawiający informuje, że:
 roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
 należy przyjąć zasadę, że na poszczególne roboty wszystkie materiały muszą pochodzić z tego samego systemu, w szczególności pod względem p.poż. (zachowywanie integralności zastosowanych systemów),
 zastosowane materiały budowlane powinny odpowiadać Polskim Normom i posiadać wymagane prawem certyfikaty i dopuszczenia,
Wykonawca ustali kolejność robót i przedstawi ją do zaopiniowania Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed przystąpieniem do robót.
4.6. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850114,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199585,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165345,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOLTBUD KWIECIEŃ SUSZKO sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641792859

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1165345,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.