eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw w budynku A i B oraz pomieszczeń biurowych w budynku Planetarium Centrum Nauki Kopernik.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw w budynku A i B oraz pomieszczeń biurowych w budynku Planetarium Centrum Nauki Kopernik.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/890230

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury wpisana do RIK

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kulturalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw w budynku A i B oraz pomieszczeń biurowych w budynku Planetarium Centrum Nauki Kopernik.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb9e6dd-d48d-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067376/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa wentylacji i klimatyzacji w przestrzeni wystaw w budynku A i B Centrum Nauki Kopernik, pomieszczeniach biurowych oraz montaż instalacji elektrycznej w przestrzeni wystawy Trucizna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225711

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.260.16.2024.KZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1930122,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw w budynku A i B oraz pomieszczeń biurowych w budynku Planetarium Centrum Nauki Kopernik.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) Załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia wraz załącznikiem-Wykaz dokumentacji projektowej,
2) Załączniku nr 1a Dokumentacji projektowej (dostępnej pod linkiem na stronie prowadzonego postępowania),
3) Załączniku nr 2 Projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 276 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 29 lutego 2024 roku zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu, tj. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, którego przedmiotem zamówienia jest remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw w budynku A i B oraz pomieszczeniach biurowych w budynku Planetarium Centrum Nauki Kopernik.
Zamawiający w toku prowadzonego postępowania, dokonując czynności związanych z otwarciem złożonych w postępowaniu ofert stwierdził, iż wykonawca Dragos Enterprise Sp. z o.o. złożył dwie oferty. Z informacji zawartych w systemie informatycznym – platformie zakupowej wynikało, że w/w oferty zostały złożone po
terminie.
W dniu 4 kwietnia 2024 roku operator platformy zakupowej, na której prowadzone jest niniejsze postępowanie, poinformował zamawiającego w złożonym piśmie, że operator otrzymał zgłoszenie, od wykonawcy Dragos Enterprise Sp. z o.o. z informacji, że nie mógł on dokończyć czynności złożenia oferty, której przesłanie zapoczątkował w systemie o godzinie 10:25, tj. przed określonym w dokumentach zamówienia terminem składania ofert.
Operator platformy zakupowej w wyżej przywołanym piśmie poinformował zamawiającego, że po przeprowadzeniu analizy systemu, stwierdzono iż w dniu 3 kwietnia 2024 roku w okresie czasowym 10:11 –10:52 system informatyczny platformazakupowa.pl uległ awarii. Z uzyskanych przez zamawiającego informacji wynika, że w wyżej wymienionym przedziale czasu mogły występować utrudnienia w korzystaniu ze strony www.platformazakupowa.pl, w tym, w składaniu ofert przez wykonawców.
Zgodnie z informacją operatora systemu informatycznego, problemy techniczne w funkcjonowaniu platformy zakupowej, przyczyniły się do niepowodzenia w złożeniu przez wykonawcę Dragos Enterprise Sp. z o.o. oferty na czas.
W związku z powyższym, mając na uwadze uniemożliwienie wykonawcy poprawnego złożenia oferty wskutek awarii platformy zakupowej oraz z uwagi na brak możliwości naprawienia przy użyciu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
unieważnił niniejsze postępowanie.
W ocenie zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania, więc uniemożliwienie skutecznego złożenia oferty wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego wywołuje nieodwracalny skutek. W takim przypadku żadne przewidziane przez ustawę Prawo zamówień publicznych czynności nie mogą doprowadzić do sanacji czynności składania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.