eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w Zakładzie Karnym w Siedlcach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w Zakładzie Karnym w Siedlcach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_siedlce@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w Zakładzie Karnym w Siedlcach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b3265bd-e11f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236306/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Siedlcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242950

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.1.2024.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych w okresie: sukcesywnie 12 miesięcy do daty podpisania umowy, dla Zakładu Karnego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 47, 08-110 Siedlce, w szacunkowej ilości 31 460,2 kg w skali roku,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia:
W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnego asortymentu, załadunek, transport, pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, prasowanie asortymentu, składanie i segregację czystego asortymentu, pakowanie, dostawa zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania usługi pralni w pełnej ilości, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
1) Asortyment prania obejmuje w szczególności:
a) odzież osadzonych (kurtka zimowa, bluza, spodnie, koszula), bielizny (piżama), pościel
b) ręczniki, ścierki do naczyń, koce, ubranie kucharza
c) odzież ochronna fartuchy personelu medycznego, kucharskiego
Poniżej średnie zestawienie asortymentu do uprania w ciągu jednego roku wraz ze średnią wagą danego rodzaju w przeliczeniu na sztukę:
1. Kurtka zimowa – 114 kg /1,20 kg/szt.
2. Bluza więzienna – 950,4 kg / 0,48 kg/szt.
3. Spodnie więzienne – 913,5 kg / 0,45 kg/szt.
4. Koszula – 59,8 kg / 0,23 kg/szt.
5. Piżama – 1705 kg / 0,55 kg/szt.
6. Prześcieradło – 14026,5 kg / 0,44 kg/szt.
7. Poszewka na poduszkę – 1300,00 kg / 0,16 kg/szt.
8. Koc - 462,50 kg / 1,85 kg/szt.
9. Ręcznik – 8000,00 kg / 0,16 kg/szt.
10. Ścierka do naczyń – 3200,00 kg / 0,10 kg/szt.
11. Ubranie kucharza – 171,00 kg / 0,95 kg/szt.
12. Fartuch personelu medycznego, kucharskiego – 357,5 kg / 0,55 kg/szt.
13. Dodatkowy asortyment – 200,00 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192221,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225884,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192221,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platinum D. Śmigasiewicz i wsp. Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632412395

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192221,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.