Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273927/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa koordynacji robót budowlanych realizowanych w ramach zdania pod nazwą: „Rozbudowa i nadbudowa budynku D z łącznikiem F wraz z przebudową pierwszego piętra budynku D”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce/public/postepowanie?postepowanie=652670451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa koordynacji robót budowlanych realizowanych w ramach zdania pod nazwą: „Rozbudowa i nadbudowa budynku D z łącznikiem F wraz z przebudową pierwszego piętra budynku D”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe51a011-f341-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa na rzecz Zamawiającego w ramach prowadzonego przedsięwzięcia budowlanego pn. „Rozbudowa i nadbudowa budynku D z łącznikiem F wraz z przebudową pierwszego piętra budynku D” polegająca na:
1) doradztwie Zamawiającemu przy podejmowaniu przez niego decyzji organizacyjnych, ekonomicznych i technicznych związanych z prowadzoną inwestycją,
2) koordynacji na rzecz Zamawiającego całości procesu budowlanego w ramach zawartych umów z Wykonawcą robót budowlanych oraz inspektorami nadzoru,
3) reprezentowaniu Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych oraz wobec inspektorów nadzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w sposób niewyczerpujący i niejednoznaczny dokonał opisu przedmiotu zamówienia. Zmiana treści SWZ na obecnym etapie procedowania postępowania prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, a konsekwencji takiego działania Zamawiającego prowadziłaby do znacznej zmiany zakresu zamówienia.Intencją ustawodawcy było uniemożliwienie Zamawiającemu dokonywania wyżej opisanych zmian SWZ, czemu dał wyraz w art. 137 ust.7 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii oraz Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Markowce w Gminie Sanok
- Przebudowa ulicy Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
- Budowa żłobka przy ul. Pszczelnej w Szczecinie - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.