Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221876/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00229975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00236387/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00239705/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych na potrzeby podopiecznych Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim z podziałem na dwie części".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lwowekslaski.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lwowekslaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług opiekuńczych na potrzeby podopiecznych Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim z podziałem na dwie części".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-868da53d-d56f-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069060/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych z zaburzeniami psychicznymi Gminy i Miasta Lwówek Śląski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.62.2023.KL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług opiekuńczych na potrzeby podopiecznych Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim z podziałem na dwie części:Część nr 1: świadczenie podstawowych usług opiekuńczych.
Szczegółowy zakres czynności osób wykonujących podstawowe usługi opiekuńcze:
podstawowa pielęgnacja: higiena osobista (w tym pomoc w toalecie porannej i wieczornej oraz mycie głowy), pomoc w czynnościach fizjologicznych (zmiana pieluch, podanie basenu, kaczki), dbanie
o higienę paznokci, zmiana bielizny pościelowej, ubieranie i rozbieranie, przestrzeganie pielęgnacji zleconej przez lekarza, w szczególności dbanie o toaletę odleżynową, zmianę pozycji ciała osoby mającej trudności
z poruszaniem się bądź nieporuszającej się, pomoc w przemieszczaniu się,
podtrzymywanie aktywności społecznej: zapewnienie kontaktów z otoczeniem, obejmujące pomoc
w komunikowaniu się z innymi osobami oraz pomoc w poruszaniu się, w szczególności pomoc w dojściu do lekarzy, na zabiegi itp. oraz powrocie do domu, towarzyszenie na spacerach, pomoc w utrzymywaniu kontaktu z rodziną i otoczeniem, czytanie prasy i książek, pisanie listów, wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia kontaktów z otoczeniem, okazywanie wsparcia emocjonalnego,
wspieranie procesu leczenia: pomoc w dotarciu do zakładów opieki zdrowotnej, umawianie wizyt lekarskich i pielęgniarskich, realizacja recept, nadzór nad przyjmowaniem leków zgodnie z zaleceniami lekarza, mierzenie temperatury, tętna, ciśnienia, zakładanie pampersów i okładów, zmiana opatrunków, wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prowadzenia prawidłowej pielęgnacji, powiadamianie lekarza rodzinnego lub rodziny o istotnych zmianach w zachowaniu podopiecznego mogących wskazywać na pogorszenie stanu zdrowia,
okazywanie wsparcia emocjonalnego w doświadczeniach egzystencjalnych: samotności, cierpieniu, umieraniu,
pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych: pomoc w samoobsłudze, dokonywanie zakupów
w sklepach najbliżej okolicy zamieszkania podopiecznego, przygotowywanie posiłków (w tym dietetycznych) ewentualne dostarczanie obiadów z placówek gastronomicznych, karmienie, przynoszenie węgla i drewna, palenie w piecu, wynoszenie popiołu, pranie bielizny osobistej, odzieży i bielizny pościelowej, odnoszenie rzeczy do prania do punktów pralniczych i ich odbiór, utrzymywanie w czystości pomieszczeń niezbędnych do podstawowego funkcjonowania osoby objętej pomocą (w tym sprzątanie po wykonywanych pracach domowych), mycie okien u osób samotnych (2 razy w roku), załatwianie niezbędnych spraw urzędowych, organizowanie napraw urządzeń i sprzętu domowego u osób samotnych, wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zaspokajania codziennych potrzeb życiowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 712292,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług opiekuńczych na potrzeby podopiecznych Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim z podziałem na dwie części:Część nr 2: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych.
Szczegółowy zakres czynności osób wykonujących specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych,
asystowanie w codziennych czynnościach życiowych takich jak: samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętności utrzymywania i prowadzenia domu, dbałość o higienę i wygląd, utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, korzystanie z usług różnych instytucji, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, w wypełnianiu dokumentów urzędowych,
wspieranie i pomoc w uzyskiwaniu zatrudnienia: w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, pomoc w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia, w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, pomoc w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,
pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi: nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem przez podopiecznego oraz usamodzielniane finansowe,
pielęgnacja – jako wspieranie procesu leczenia: pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, pomoc w wykupieniu lub zamówieniu leków w aptece, pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych,
a także w utrzymaniu higieny, pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych,
rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub zaleceniami specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zamierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług opiekuńczych,
pomoc mieszkaniowa w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu cen i wnoszeniu opłat za mieszkanie,
w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, kształtowanie właściwych relacji osoby korzystającej ze wsparcia w formie specjalistycznych usług z sąsiadami
i gospodarzem domu,
zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych
i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli na mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 8 ustawy z dnia 19.08.1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 75624,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840136,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1093032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840136,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata DOMINIK Domowa Opieka Nad Chorymi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6161196738
7.3.3) Ulica: Jasna 1
7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BEATA DOMINIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BEATA DOMINIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840136,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Świadczenie usług opiekuńczych na potrzeby podopiecznych Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku Śląskim z podziałem na dwie części:
Część nr 2: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych”, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert w części 2 postępowania, tj. do dnia 15.03.2024 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Modernizacja układu dróg nr 2501D Brunów-Chmielno-Ustronie oraz 2518D Chmielno-Zbylutów-Skorzynice o dł. 8,7 km
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- Świadczenie usług wspierających pobyt i aktywność osoby wymagającej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieszkaniu wspomaganym
- (OP_2) Świadczenie usług opiekuna osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2024
- Realizacja asystentury ukierunkowanej na stabilizację sytuacji życiowej oraz aktywizację społeczną osób z doświadczeniem bezdomności.
- Usługi społeczne w ramach Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2024 r. oraz "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2024 r.
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.