eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Budowa łącznika pomiędzy ulicami Fińską i Pomorską w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa łącznika pomiędzy ulicami Fińską i Pomorską w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273009357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzuimzp@mzuimtg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuimtg.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa łącznika pomiędzy ulicami Fińską i Pomorską w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb96ec1-ca47-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037040/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa łącznika pomiędzy ulicą Fińską i Pomorską w Tarnowskich Górach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUiM.263.1.2024.T2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie łącznika pomiędzy ulicami Fińską i Pomorską o długości łącznej L=125,25m, w ramach inwestycji pn.: „Budowa łącznika pomiędzy ulicami Fińską i Pomorską w Tarnowskich Górach”. Zakres budowy obejmuje branżę drogową, branżę teletechniczną, branżę kanalizacyjną, branżę elektryczną oraz wprowadzenie nowego oznakowania docelowego, wycinkę istniejących drzew.
2. Zakres budowy obejmuje w szczególności:
a) Branżę drogową, która uwzględnia m.in.:
- budowę jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego na dojeździe do istniejących posesji, wraz z zatoką do zawracania, budowę jezdni ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- budowę zjazdów do istniejących posesji z kostki betonowej prefabrykowanej,
- zabezpieczenie sieci teletechnicznej kolidującej z budowaną jezdnią ciągu pieszo – rowerowego oraz zjazdami.
b) Branżę elektryczną, która uwzględnia m.in.:
- budowę oświetlenia drogowego – montaż 6 szt. latarni oświetlenia ulicznego,
- ułożenie linii kablowej zasilającej projektowane latarnie o łącznej długości 108m,
- ustawienie typowej, wolnostojącej szafki z rozłącznikiem bezpiecznikowym,
- zabezpieczenie istniejących kabli Sn pod projektowaną ulicą rurami osłonowymi dwudzielnymi,
- ułożenie zapasowych rur osłonowych, dwuwarstwowych,
- zabezpieczenie istniejących kabli nn i oświetleniowych rurami osłonowymi dwudzielnymi.
c) Branżę kanalizacyjną, która uwzględnia m.in.:
- budowę przykanalików deszczowych wraz z wpustami deszczowymi z kręgów betonowych,
- budowę dwóch studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych,
- budowę sieci kanalizacji deszczowej.
d) Branżę teletechniczną, która uwzględnia m.in.:
- budowę kanału technologicznego ulicznego i przepustowego wraz z budową 6 szt. studni teletechnicznych.
e) Wycinkę 24 szt. drzew kolidujących z inwestycją wraz z wykonaniem nasadzeń zastępczych w ilości 24 szt.
f) Wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i /lub zutylizowane, z wyjątkiem oznakowania pionowego wraz z urządzeniami BRD, które winny zostać dostarczone na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2021 poz. 2066).
6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej po 2 egzemplarze, z naniesieniem na zasoby Wydziału Geodezji UM Tarnowskie Góry wraz z wersją elektroniczną wykonaną w formatach dwg. lub dxf.
7. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 - miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ.
8. Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć i oznakować teren prowadzenia robót, zapewnić należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę obiektów znajdujących się na terenie robót, a po zakończeniu robót uporządkować teren.
9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom dokumentacji projektowych, odbioru robót oraz niniejszej SWZ.
10. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych – jeżeli w dokumentacji podana jest nazwa handlowa, to należy to traktować przykładowo jako opis parametrów jakie powinien spełniać dany materiał, wyrób lub urządzenie.
11. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów równoważnych, Wykonawca przez ich dostarczeniem i zabudową przedłoży przedstawicielowi Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że oferowany materiał, urządzenie, wyrób spełnia wymagania podane w dokumentacji projektowej.
12. Wbudowanie materiału, wyrobu lub urządzenia równoważnego wymaga każdorazowo pisemnej akceptacji Zamawiającemu.
13. Tam, gdzie w Dokumentacji Projektowej zostanie wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp , Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 3 Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662840,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1189102,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662840,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Drogowe Józef Pietryga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6260667431

7.3.3) Ulica: Zofii Nałkowskiej 28

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty dotyczące branży elektrycznej :
- budowę oświetlenia drogowego
-ułożenie linii kablowej zasilającej projektowane latarnie
- ustawienie typowej, wolnostojącej szafki z rozłącznikiem bezpiecznikowym,
- zabezpieczenie istniejących kabli Sn pod projektowaną ulicą rurami osłonowymi dwudzielnymi
- ułożenie zapasowych rur osłonowych, dwuwarstwowych
- zabezpieczenie istniejących kabli nn i oświetleniowych rurami osłonowymi
dwudzielnym
- kierowanie robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662840,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.