eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zapewnienie usług w związku z wizytami studyjnymi w Austrii, Niderlandach i Estonii



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usług w związku z wizytami studyjnymi w Austrii, Niderlandach i Estonii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie usług w związku z wizytami studyjnymi w Austrii, Niderlandach i Estonii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-750230ae-d223-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216215

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną w zakładach utylizacji odpadów w Wiedniu (Austria):
a) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną przedstawicieli dolnośląskich JST zajmujących się tematyką środowiskową w zakładach utylizacji odpadów w Wiedniu ( Austria), zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy,
b) zapewnienie usług w związku z wizytą przedstawicieli Dolnego Śląska w Wiedniu (Austria) zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy.
2) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną w zakładzie utylizacji odpadów w Niderlandach:
a) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną przedstawicieli dolnośląskich JST zajmujących się tematyką środowiskową w zakładzie utylizacji odpadów w Amsterdamie (Niderlandy), zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy,
b) zapewnienie usług w związku z wizytą przedstawicieli Dolnego Śląska w Amsterdamie (Niderlandy ), zgodnie z załącznikiem nr 4 do projektu umowy;
3) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną w zakładzie utylizacji odpadów w Estonii:
a) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną przedstawicieli dolnośląskich JST zajmujących się tematyką środowiskową w zakładzie utylizacji odpadów w Estonii, zgodnie z załącznikiem nr 5 do projektu umowy,
b) zapewnienie usług w związku z wizytą przedstawicieli Dolnego Śląska w Estonii, zgodnie z załącznikiem nr 6 do projektu umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 310 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. ze względu na fakt, że środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Uzasadnienie:
W dniu 9 stycznia 2024 r. Zamawiający złożył do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu wniosek o udzielenie pomocy finansowej na dofinansowanie realizacji projektu pn. Ecologic – Study Trails II, z którego miało zostać sfinansowane przedmiotowe zamówienie. Do dnia 25 marca 2024 r. WFOŚiGW nie podjął decyzji o współfinansowaniu projektu, a w konsekwencji realizacja przedmiotowego zamówienia nie jest możliwa. W szczególności nie ma faktycznej możliwości prawidłowej realizacji zamówienia w terminach określonych w warunkach zamówienia.
Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania w ogłoszeniu o zamówieniu (vide: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.7 ogłoszenia).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426972,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.