eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › Wykonanie zabudowy meblowej wraz dostawą urządzeń do budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zabudowy meblowej wraz dostawą urządzeń do budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871629373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 56

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk-lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-lubicz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf56957a-36e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zabudowy meblowej wraz dostawą urządzeń do budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf56957a-36e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAM 9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.

Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:

CZĘŚĆ 1 – ZABUDOWA MEBLOWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZEŃ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik n 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39137000-1 - Zmiękczacze wody

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 21988,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.

Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:

CZĘŚĆ 2 – ZABUDOWA MEBLOWA Z PŁYTY MEBLOWEJ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik n 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 96015,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.

Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:

CZĘŚĆ 3 – WYKONANIE PLANU TYLFOGRAFICZNEGO I OZNACZENIE POMIESZCZEŃ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik n 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

30195000-2 - Tablice

4.5.5.) Wartość części: 8455,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyną ofertę w postępowaniu n CZĘŚĆ 1 i 3 złożyła firma Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01 - 237 Warszawa, która zaoferowała następujące ceny:

• za wykonanie CZĘŚCI 1 - 255 415,65 zł
• za wykonanie CZĘŚCI 3 - 181 548,00 zł

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie CZĘŚCI 1 zamówienia kwotę 20 804,23 zł, a na sfinansowanie CZĘŚCI 3 zamówienia kwotę 8 000,00 zł o czym poinformował przed otwarciem ofert publikując stosowną informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Cena za poszczególne części zamówienia proponowane w wymienionej wyżej ofercie przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części.

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Po dokonaniu analizy finansowej, uwzględniającej wszelkie skutki ewentualnego zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia Zamawiający uznał, że nie może zwiększyć wymienionej kwoty do zaoferowanej przez w/w Wykonawcę ceny.

Wobec powyższego Zamawiający unieważnił wymienione wyżej postępowanie w CZĘŚCI 1 i 3 na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone trzy oferty na CZĘŚĆ 2. Najkorzystniejszą ofertę złożył KMB.meble Marcin Furmański, Spacerowa 33, 87 - 125 Silno.

Oferta ta podlega jednak odrzuceniu ze względu na to, że nie została podpisana w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Plik z ofertą nie został opatrzony żadnym podpisem przewidzianym ustawą Pzp. Zatem oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3) i 6) ustawy Pzp ze względu na to, że jest niezgodna z powyżej przytoczonymi przepisami ustawy oraz punktem XIV.7 SWZ. Zamawiającą odrzucił więc wymienioną ofertę.

Biorąc pod uwagę powyższe najkorzystniejszą ofertę na wymienioną część złożył w postępowaniu wykonawca - ATG Sp. z o. o. Sp. k., ul. Objazdowa 1, 85-882 Bydgoszcz oferując za wykonanie tej części zamówienia cenę 170 886,36 zł.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie CZĘŚCI 2 zamówienia kwotę 90 845,00 zł o czym poinformował przed otwarciem ofert publikując stosowną informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Cena za wymienioną część zamówienia proponowana w wymienionej wyżej ofercie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części.

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Po dokonaniu analizy finansowej, uwzględniającej wszelkie skutki ewentualnego zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia Zamawiający uznał, że nie może zwiększyć wymienionej kwoty do zaoferowanej przez w/w Wykonawcę ceny.

Wobec powyższego Zamawiający unieważnił wymienione wyżej postępowanie w CZĘŚCI 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyną ofertę w postępowaniu n CZĘŚĆ 1 i 3 złożyła firma Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01 - 237 Warszawa, która zaoferowała następujące ceny:

• za wykonanie CZĘŚCI 1 - 255 415,65 zł
• za wykonanie CZĘŚCI 3 - 181 548,00 zł

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie CZĘŚCI 1 zamówienia kwotę 20 804,23 zł, a na sfinansowanie CZĘŚCI 3 zamówienia kwotę 8 000,00 zł o czym poinformował przed otwarciem ofert publikując stosowną informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Cena za poszczególne części zamówienia proponowane w wymienionej wyżej ofercie przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części.

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Po dokonaniu analizy finansowej, uwzględniającej wszelkie skutki ewentualnego zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia Zamawiający uznał, że nie może zwiększyć wymienionej kwoty do zaoferowanej przez w/w Wykonawcę ceny.

Wobec powyższego Zamawiający unieważnił wymienione wyżej postępowanie w CZĘŚCI 1 i 3 na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.