eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprz › "Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Giera³towicach oraz w Giera³towiczkach"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-09

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Giera³towicach oraz w Giera³towiczkach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182143

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Centralna 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieprz

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-122

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wieprz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Giera³towicach oraz w Giera³towiczkach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-92a5e40a-f578-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00277644

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00022582/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Giera³towicach oraz w Giera³towiczkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci (KPO) „Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektów lokalnej aktywno¶ci spo³ecznej”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92a5e40a-f578-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl .
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@wieprz.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Informacje
na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy , dostêpny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani
logowania.
5) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za ich po¶rednictwem odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê . Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ
dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie .
7) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest URZ¡D GMINY WIEPRZ reprezentowany przez Wójta Gminy Wieprz z siedzib±: 34-122 Wieprz, ul. Centralna 5, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: sekretariat@wieprz.pl b±d¼ telefonicznie, pod numerem: 33 875 51 23;
 z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ pisemnie, na adres siedziby, przez adres e- mail: iod.ug@wieprz.pl b±d¼ telefonicznie, pod numerem: 33 875 51 23; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Giera³towicach oraz w Giera³towiczkach”, sygn. IOS.271.4.2024;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IOS.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót WDK Giera³towice:
Wykonanie termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej WDK, Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej (OSP) oraz Zespo³u
Opieki Zdrowotnej (ZOZ) zlokalizowanego w miejscowo¶ci Giera³towice przy ul. ¦w. Marcina 8, na dzia³ce nr 913/4.
Zakres robót obejmuje:
1) Monta¿ instalacji c.o. (system grzewczy), monta¿ wodnej nagrzewnicy powietrza oraz modernizacja instalacji c.o.,
2) Docieplenie - ¶ciana wewnêtrzna,
3) Docieplenie – strop przy przep³ywie ciep³a z do³u do góry,
4) Wymiana stolarki drzwiowej (drzwi zewnêtrzne stare), demonta¿ starych drzwi i monta¿ nowych spe³niaj±cych WT 2021,
5) Wymiana stolarki okiennej (okna PCV stare), demonta¿ starych okien i monta¿ nowych spe³niaj±cych WT 2021,
6) Docieplenie pod³oga na gruncie.
Zakres robót WDK Giera³towiczki:
Wykonanie termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej WDK Giera³towiczki zlokalizowanego w miejscowo¶ci
Giera³towiczki przy ul. Pogodna 35, na dzia³ce nr 108/4.
Zakres robót obejmuje:
1) Wymiana kot³a (system grzewczy), demonta¿ istniej±cego kot³a i monta¿ nowego gazowego kondensacyjnego wraz
automatyk± pogodow± i sterownikiem pokojowym,
2) Wymiana stolarki drzwiowej - demonta¿ istniej±cych drzwi i monta¿ nowej spe³niaj±cej WT 2021,
3) Wymiana stolarki okiennej - demonta¿ istniej±cych okien i monta¿ nowej spe³niaj±cej wymagania cieplne WT 2021,
4) Docieplenie – ¶ciana zewnêtrzna (¶ciana zewnêtrzna po³udniowo – zachodnia),
5) Wymiana ¼ród³a ciep³a (ciep³a woda u¿ytkowa), wymiana kot³a wspólnego dla co i cwu.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia precyzuj±: dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowi±ce za³±cznik nr 6.1- i 6.2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 i cz. 2 .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432113-9 - K³adzenie parkietu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Za najkorzystniejsz± zostanie
uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: P = C+G gdzie:
P- ³±czna liczba punktów oferty ocenianej
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium ” Wyd³u¿enie okresu gwarancji”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót WDK Giera³towice:
Wykonanie instalacji PV dla budynku u¿yteczno¶ci publicznej WDK Giera³towice zlokalizowanego w miejscowo¶ci Giera³towice przy ul. ¦w. Marcina 8, na dzia³ce nr 913/4.
Zakres robót obejmuje budowê mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z zabudow± trzech generatorów fotowoltaicznych, trzech falowników fotowoltaicznych, a tak¿e modernizacjê instalacji zasilaj±cej (w tym wymiana/zabudowa nowych rozdzielnic elektrycznych), rozbudowê istniej±cej instalacji odgromowej.

Zakres robót WDK Giera³towiczki:
Wykonanie instalacji PV dla budynku u¿yteczno¶ci publicznej WDK Giera³towice zlokalizowanego w miejscowo¶ci Giera³towiczki przy ul. Pogodnej 35, na dzia³ce nr 108/4.
Zakres robót obejmuje budowê mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz wraz z zabudow± generatora fotowoltaicznego, falownika fotowoltaicznego, a tak¿e modernizacjê instalacji zasilaj±cej w tym wyniesienie istn. uk³adu pomiarowego, wykonanie nowego przeciwpo¿arowego wy³±cznika pr±du, zabudowa nowych rozdzielnic elektrycznych, konieczny remont i rozbudowê istniej±cej instalacji odgromowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia precyzuj±: dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowi±ce za³±cznik nr 6.1- i 6.2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 i cz. 2 .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Za najkorzystniejsz± zostanie
uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: P = C+G gdzie:
P- ³±czna liczba punktów oferty ocenianej
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium ” Wyd³u¿enie okresu gwarancji”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) dla czê¶ci 1:
Warunek, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
minimum jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, która powinna posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów
oraz
minimum 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia w bran¿y instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

b) dla czê¶ci 2
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: minimum 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia w bran¿y instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - wg wzoru za³±cznika nr 2.3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru za³±cznika nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Ofertê stanowi wype³niony i podpisany Formularz oferty, sporz±dzony wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do
SWZ (Zamawiaj±cy nie pos³uguje siê interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformê e-Zamówienia).
2. Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego (wg wzoru za³±cznika nr 2.1 do SWZ).
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdzia³ VIII ust. 5 SWZ – je¿eli dotyczy -wg wzoru
za³±cznika nr 5 do SWZ;
3) dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania
4) wadium w formie innej ni¿ pieni±dz;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:
Dla czê¶ci 1 – 8 000 z³. (osiem tysiêcy z³otych),
Dla czê¶ci 2 - 2 500 z³. (dwa tysi±ce piêæset z³otych)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± , z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r.poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Nr rachunku: 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394
Zaleca siê z dopiskiem : wadium, IOS.271.4.2024 czê¶æ nr …….
5. Zamawiaj±cy uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wp³ywu pieniêdzy na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terinu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania ofert na kilka czê¶ci mo¿na dokonaæ jednej, ³±cznej wp³aty wadium.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia , o których mowa w ust. 3 pkt 2) - 4), Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej .
7. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ nieodwo³alne i bezwarunkowe, na ka¿de ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego , zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do zap³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto powinien byæ wskazany termin obowi±zywania gwarancji (porêczenia), który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
8. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadium musi wynikaæ, i¿ zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) S± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego z pe³nomocnikiem;
3) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony , je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
4) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane/us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1.3) i 1.4) , Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy;
6) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie);
7) na wezwanie Zamawiaj±cego, podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu natomiast podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
1) wynagrodzenia Wykonawcy:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia -
b) w przypadku rezygnacji z czê¶ci zamówienia wynikaj±cej z zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie jej nie le¿y w interesie publicznym – o warto¶æ czê¶ci zamówienia, z której wykonania zrezygnowano;
c) w sytuacjach i na zasadach okre¶lonych w § 12 Umowy.
2) terminu realizacji zamówienia:
a) w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej,
c) je¿eli warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub sztuk± budowlan±
d) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
e) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SWZ
3) parametrów technicznych przyjêtych rozwi±zañ:
4) osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
5) wprowadzenia nowego Podwykonawcy, czê¶ci wykonywanego przez Podwykonawcê zakresu prac, b±d¼ wprowadzenia Podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w tre¶ci oferty z³o¿onej przez Wykonawcê.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego z³o¿enia na pi¶mie wniosku Wykonawcy wykazuj±cego zasadno¶æ wprowadzenia zmian i zgody Zamawiaj±cego na jej dokonanie lub przed³o¿enie propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego.
3. Zmiana umowy w zakresie ust.1 pkt 2), 3), 4), 5) nie powoduj± zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Szczegó³owo dopuszczalne zmiany umowy opisane s± w za³±czniku nr 4 do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835), zwana dalej „ustaw±
sankcyjn±”, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.