eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Renowacja elewacji budynku z zachowaniem stylu architektonicznego dawnego spichlerza zamkowego wraz z przebudową dachu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja elewacji budynku z zachowaniem stylu architektonicznego dawnego spichlerza zamkowego wraz z przebudową dachu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/tuchola

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja elewacji budynku z zachowaniem stylu architektonicznego dawnego spichlerza zamkowego wraz z przebudową dachu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f5fab5f-c4d5-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036928/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Renowacja elewacji budynku z zachowaniem stylu architektonicznego dawnego spichlerza zamkowego wraz z przebudową dachu(budynek Tucholskiego Ośrodka Kultury)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2024.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Przedmiotem inwestycji jest renowacja elewacji budynku z zachowaniem stylu architektonicznego dawnego spichlerza zamkowego wraz z przebudową dachu.
Zadanie niniejsze jest realizowane przy udziale środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W ramach zadania przewidziana jest renowacja elewacji i stolarki okiennodrzwiowe jw budynku dawnego spichlerza zamkowego, który obecnie stanowi siedzibę Tucholskiego Ośrodka Kultury. Przedmiot zamówienia dotyczy dwóch ścian: frontowej i bocznej od ul. Zamkowej (elewacja południowa część lewa i część prawa oraz elewacja wschodnia część lewa i prawa – zdjęcia) oraz przebudowy dachu budynku.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Termomodernizacja ściany wschodniej i południowej elewacji budynku TOK wraz z wykonaniem elewacji zgodnie z projektem budowlanym.
2. Odkopanie budynku przy tych elewacjach i założenie izolacji termicznej ze styroduru.
3. Zasypanie wykopów i ułożenie rozebranej kostki.
4. Wymiana części stolarki okiennej.
5. Rozbiórkę całej konstrukcji i pokrycia zadaszenia przy wejściu głównym do budynku.
6. Wykonanie nowego zadaszenia szklanego.
7. Rozbiórkę skraju dachu – przy elewacji wschodniej i południowej.
8. Wymurowanie attyk na skraju dachu wraz ze słupami, belkami i wieńcami żelbetowymi.
9. Uzupełnienie pokrycia dachowego wraz z opierzeniami.
10. Otynkowanie i pomalowanie kominów.
11. Ocieplenie dachu dużej sali TOK poprzez ułożenie mat z wełny mineralnej 15 cm i membrany paroprzepuszczalnej.
12. Założenie parapetów wewnętrznych z PCV oraz zewnętrznych z blachy powlekanej 0,7 mm.
13. Uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z gładziami i malowaniem ścian zewnętrznych pomieszczeń z wymienianymi oknami.
14. Wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat III na ścianach starych średniowiecznych murów – obecnie z odbitym tynkiem.
15. Pozostawienie nieotynkowanych fragmentów muru i wykonanie prac konserwatorskich - zgodnie z projektem elewacji wraz z uzgodnieniem z konserwatorem zabytków.
16. Pomalowanie elementów metalowych.
17. Założenie kratek wentylacyjnych.
18. Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na skraju dachu wraz z pionami.
19. Lokalizacja miejsc i ich wielkość, w których ma być pozostawiony stary mur, powinna być uzgodniona z konserwatorem wojewódzkim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Decyzja nr TUCH.126.2014 Starosty Tucholskiego, z dnia 15 lipca 2014 r., znak BD.6740.TUCH.126.2014, w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę budynku Tucholskiego Ośrodka Kultury, usytuowanego na terenie działek nr ewid 655/2, 655/5 położonych przy Placu Zamkowym 8 w Tucholi – w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Roboty remontowo -termomodernizacyjne elewacji budynku Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi”,
 Decyzja nr TUCH.89.2023 Starosty Tucholskiego, z dnia 03 października 2023 r., znak BD.6740.TUCH.89.2023.AG, w sprawie przeniesienia w całości decyzji Starosty Tucholskiego nr TUCH.126.2014 z dnia 15 lipca 2014 r., zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą Tucholskiemu Ośrodkowi Kultury pozwolenia na wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę budynku Tucholskiego Ośrodka Kultury, usytuowanego na terenie działek nr ewid. 655/2, 655/5 położonych przy placu Zamkowym 8 w Tucholi – w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Roboty remontowo - termomodernizacyjne elewacji budynku Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi” – za zgodą strony na rzecz której została wydana – na rzecz Gminy Tuchola, plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola,
 Projekt budowlany robót remontowo - termomodernizacyjnych elewacji budynku Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi,
 Program prac konserwatorskich dla zabytkowych murów budynku Tucholskiego Ośrodka Kultury zlokalizowanego na obszarze byłego zamku krzyżackiego z uwzględnieniem ich ekspozycji.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiar robót.

Zgodnie z zapisami Programu prac konserwatorskich, Zamawiający wymaga aby bezpośrednie prace konserwatorskie były przeprowadzone przez uprawnionego, dyplomowanego konserwatora zabytków o specjalizacji w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i detali architektonicznych.

3.3. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o prace wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.
3.4. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:
 najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę;
 wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót;
 wskaże osobę, która będzie wykonywać bezpośrednie prace konserwatorskie – zgodnie z wytycznymi Programu prac konserwatorskich.
3.5. Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.
3.6. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy i powykonawczy – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego, wraz z zakresem rzeczowym wykonanych robót. Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiar robót stanowiący kosztorys ofertowy służący do przygotowania oferty, które Wykonawca złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.
3.7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
3.8. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować
z Zamawiającym.
3.9. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ(szczególnie rozdz. 3 SWZ) i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940212,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2498000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940212,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowy Budownictwa ELMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-000-36-08

7.3.3) Ulica: Przy Szosie Sępoleńskiej 11

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940212,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.