eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Budowa budynku kancelarii leśnictwa Nowy Kościół wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku kancelarii leśnictwa Nowy Kościół wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Złotoryja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlotoryja@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlotoryja.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zlotoryja/platforma-zakupowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku kancelarii leśnictwa Nowy Kościół wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27ab91e-e5ec-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kancelarii leśnictwa Nowy Kościół wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym.

Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

- projekt zagospodarowania terenu
- projekt archtektoniczno – budowlany,
- projekt techniczny,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ,
- przedmiar robót, który ma znaczenie pomocnicze przy sporządzaniu oferty - nie
stanowi wyłącznej podstawy do wyceny oferty. Ilości zawarte w przedmiarze robót są ilościami szacunkowymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne, zostały podane aby dać Wykonawcom wspólną podstawę dla sporządzenia oferty i późniejszej jej oceny. Podstawę wyceny stanowią łącznie: projekt architektoniczno – budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót .

Wymienione wyżej dokumenty, stanowią załącznik do SWZ nr 1 i znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres inwestycji: gmina Świerzawa, obręb Nowy Kościół, działka ewidencyjna nr 153/681, 153/683, 661.

Zadanie realizowane będzie w oparciu o decyzję nr 91/2023 z dnia 18.05.2023r. tj. pozwolenie na budowę kancelarii leśnictwa Nowy Kościół wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 4.04.2024r po otwarciu ofert, Zamawiający zauważył błąd w dokumentacji przetargowej dotyczący kryterium oceny ofert - Okres gwarancji ,,G”. Zgodnie z punktem 17.2 SWZ punkty w tym kryterium miały być przyznane wykonawcom w następujący sposób:
a) minimalny okres udzielonej gwarancji, tj. 60 miesięcy – przyznaje się 0 punktów
b) okres udzielonej gwarancji 72 miesięcy – przyznaje się 20 punktów
c) okres udzielonej gwarancji 84 miesięcy - przyznaje się 40 punktów
Wykonawca miał dokonać wpisu deklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty.
Natomiast w przygotowanym przez Zamawiającego wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, w pkt. 7 - Zobowiązanie w ramach kryterium - długość okresu gwarancji, Zamawiający błędnie wpisał okresy gwarancji na wykonane roboty, tj. 60 / 72 / 80 / miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.
Powyższy błąd spowodował, że jedni wykonawcy zadeklarowali w ofercie okres gwarancji 80 miesięcy (zgodnie z zapisami w formularzu ofertowym), a inni samodzielnie dokonali poprawienia w ofercie okresu gwarancji na 84 miesiące (zgodnie z zapisami SWZ).

Wskutek błędu zamawiający otrzymał oferty nieporównywalne w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert. Wobec tego zobowiązany był unieważnić Postępowanie.

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.