eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przebudowa układu drogowego zwiększającego dostęp do terenów rekreacyjno-sportowych w Tomaszowie Maz. (III postępowanie)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa układu drogowego zwiększającego dostęp do terenów rekreacyjno-sportowych w Tomaszowie Maz. (III postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447242311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79541872-da05-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa układu drogowego zwiększającego dostęp do terenów rekreacyjno-sportowych w Tomaszowie Maz. (III postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79541872-da05-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081702/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa układu drogowego zwiększającego dostęp do terenów rekreacyjno-sportowych w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229258

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.8.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10164382,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest:
1) Rozbudowa i budowa układu drogowego w Tomaszowie Mazowieckim – ulice: Św. Antoniego, droga nr 2, Ściegiennego,
PCK, rondo nr 2, Wodna”.
2) „Rozbudowa i budowa układu drogowego w Tomaszowie Mazowieckim – ulica Wodna z odwodnieniem do rzeki Pilicy”.
2. Podstawowe roboty budowlane oraz czynności wchodzące w zakres zamówienia:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
2) Roboty ziemne.
3) Przebudowa i budowa konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej.
4) Budowa zjazdów.
5) Budowa chodników.
6) Budowa poboczy.
7) Budowa zatok postojowych w poszerzeniach jezdni.
8) Budowa skrzyżowania typu rondo.
9) Urządzanie zieleńców.
10) Budowa kanału technologicznego.
11) Budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia wraz z przebudową wylotu wód opadowych do rzeki Pilicy.
12) Wykonanie poziomego i pionowego oznakowania drogowego.
13) Rozbudowa oświetlenia ulicznego.
14) Przebudowa sieci energetycznej.
15) Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej.
16) Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej.
17) Roboty wykończeniowe i porządkowe.
18) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
19) Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie/zaświadczeń o potwierdzeniu przyjęcia przez właściwe organa nadzoru bez
sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej
oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót i kosztorysy nakładcze należy
traktować wyłącznie pomocniczo i poglądowo gdyż nie stanowią one podstawy wyceny zamówienia. Podstawą wyceny jest
projekt budowlany, projekty techniczne oraz STWiORB.
4. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić prace oraz koszty niezbędne do ich wykonania tj.
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami;
2) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy;
3) zapewnienia obsługi ornitologa w przypadku wycinki drzew w okresie lęgowym;
4) koszt dokonania w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. aktualizacji użytków gruntowych dla działek zajętych i
przeznaczonych pod pas drogowy w przypadku rozbudowy ulic;
5) uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość
wykonanych robót, w szczególności związanych z dopuszczeniem do użytkowania obiektu;
6) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
7) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i
terenu budowy;
8) koszt utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem
utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na
kołach samochodów wyjeżdżających z budowy);
9) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
10) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów;
11) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji
odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru
robót zanikających lub ulegających zakryciu;
12) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i
przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru;
13) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach
materiałów z rozbiórki oraz nadmiaru mas ziemnych;
14) Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania (kostka brukowa z kamienia naturalnego) stanowią własność
Zamawiającego. Wykonawca odwiezie je na swój koszt na wskazane miejsce przez Zamawiającego – odległość transportu
do 5 km (załadunek, transport, rozładunek).
15) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR;
16) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których Gmina nie jest właścicielem;
17) koszt przeprowadzenia inspekcji wszystkich wykonanych kanałów kamerą inspekcyjną;
18) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana) oraz opracowanie operatu
kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne,
wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na
wbudowane urządzenia, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów
wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane
art. 57;
19) koszt wykonania w 3 egzemplarzach powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót zatwierdzonej przez
odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 2 egz. na dysku
pendrive) wraz ze szkicami geodezyjnymi;
20) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
(BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych
oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do
właściwego wykonania robót.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
6. Zamawiający umożliwi na wniosek zainteresowanego Wykonawcy wizję lokalną na terenie inwestycji. Zamawiający opisał
przedmiot zamówienia z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia informacji, które jego zdaniem
mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót budowlanych. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych
z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
7. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu
wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8547000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10947855,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8547000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BINSTAL SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732022660

7.3.3) Ulica: KONSTYTUCJI 3-GO MAJA 38

7.3.4) Miejscowość: TOMASZÓW MAZOWIECKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8547000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający mając na względzie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozdział 22 ust. 4 SWZ wezwał firmę BINSTAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłożył wymagane dokumenty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.