Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227983/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RDW w Hrubieszowie. Budowa budynku garażowego i ogrodzenia w Obwodzie Drogowym w Hrubieszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 846962093
1.5.8.) Numer faksu: 846972691
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja drogowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Hrubieszowie. Budowa budynku garażowego i ogrodzenia w Obwodzie Drogowym w Hrubieszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80310f2f-d79d-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 "RDW w Hrubieszowie. Budowa budynku garażowego i ogrodzenia w Obwodzie Drogowym w Hrubieszowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R3.ST.371.5.2023.nn
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2487804,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1268271,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. nr 1: Budowa budynku garażowego - projekt obejmuje budowę budynku garażowego przeznaczonego na sprzęt używany przy utrzymaniu dróg przy Obwodzie Drogowym Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, oraz zewnętrzne instalacje: elektryczna, wodociągowa i kanalizacji sanitarnej. Obiekt zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej i stalowej konstrukcji dachu, budynek parterowy, nie podpiwniczony, z dwuspadowym dachem, o prostej bryle, na rzucie litery „L” o wymiarach 26,00x40,00 m, o wysokości 6,38 m.Zakres robót obejmuje następujące elementy:
a) Branża budowlana:
• roboty ziemne
• roboty fundamentowe
• roboty murowe i betonowe
• izolacje fundamentów i ścian fundamentowych
• konstrukcja dachu
• pokrycie dachu
• podłoża i posadzki
• tynki
• strop podwieszany nad parterem
• roboty malarskie
• stolarka okienna i drzwiowa
• elewacja
• oraz dostawa podnośnika samochodowego 3500 kg
b) Branża sanitarna
• wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej
• zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej
• wewnętrzna instalacja wodociągowa
• zewnętrzna instalacja wodociągowa
• Instalacja grzewcza
• Wentylacja
• Demontaż odcinka kanalizacji deszczowej i rura ochronna na istniejącej sieci gazowej pod drogą wewnętrzną
c) Branża elektryczna
• złącze kablowo pomiarowe ZK+P - Rozdzielnica RG
• instalacja elektryczna
• instalacja odgromowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1238271,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. nr 2: Budowa ogrodzenia – obejmuje wykonanie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych o wysokości 1,75 m na odcinku o długości 125 m oraz demontaż i montaż istniejącej bramy wykonanej z kształtowników stalowych w miejscu wskazanym przez zamawiającego . Prace budowlane będą odbywać się w na terenie Obwodu Drogowego w Hrubieszowie przy ulicy Nowa 22. Ponadto wykonawca robót po zakończonych pracach zobowiązany jest do uporządkowania terenu oraz utylizacji materiałów powstałych z rozbiórki.Zakres robót obejmuje następujące elementy:
a) Roboty rozbiórkowe:
• Ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych – rozebranie (wraz z utylizacją materiału z rozbiórki) – 15,980 m2,
• Bramy z kształtowników stalowych ze słupkami z rur lub kształtowników stalowych – rozebranie – 1 szt.
b) Budowa ogrodzenia:
• Ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych – wys. ogrodzenia 1,75 m – 218,750 m2,
• Bramy z kształtowników stalowych ze słupkami z rur lub kształtowników stalowych – budowa (montaż bramy z demontażu) – 1 szt.
c) Porządkowanie terenu:
• Plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, ręcznie, kategoria gruntu I-III, teren za ogrodzeniem – 125 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W części dla zadania nr 1
Złożono cztery oferty:
1. "PROFILBUD" SŁAWOMIR MAĆKOWSKI USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE, Leopoldów 25, 22-554 Trzeszczany z ceną: 2 367 165,81 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 60 m-cy.
2. URB CONSTRUCTION SP. Z O.O., MAJDAN 32, 22-400 ZAMOŚĆ z ceną: 2 037 381,00 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 60 m-cy.
3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Andrzej Wróbel, Jaszczów 238, 21-020 Milejów z ceną: 2 686 295,40 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 60 m-cy.
4. ERIGO Sp. z o.o., ul. 11 Listopada 27, 23-300 Janów Lubelski z ceną: 1 998 750,00 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 60 m-cy.
W związku z tym, że cena wszystkich oferty przekracza wycenę wartości zamówienia tj.: 1 523 074,15 zł brutto zamawiający unieważnia postępowanie w części dla zadania nr 1.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do cen najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1998750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2686295,40 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W części dla zadania nr 2
Złożono sześć ofert:
1. "PROFILBUD" SŁAWOMIR MAĆKOWSKI USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE, Leopoldów 25, 22-554 Trzeszczany z ceną: 51 941,17 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 36 m-cy.
2. URB CONSTRUCTION SP. Z O.O., MAJDAN 32, 22-400 ZAMOŚĆ z ceną: 92 619,00 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 36 m-cy.
3. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne TOKAREX Jerzy Tokarczyk, 49-351 Przylesie 88a z ceną: 84 243,61 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 36 m-cy.
4. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Andrzej Wróbel, Jaszczów 238, 21-020 Milejów z ceną: 73 652,40 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 36 m-cy.
5. ERIGO Sp. z o.o., ul. 11 Listopada 27, 23-300 Janów Lubelski z ceną: 99 015,00 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 36 m-cy.
6. "3B" Brukarstwo-Betoniarstwo-Budownictwo, Tomasz Czajkowski, ul. Tęczowa 7, 22-500 Hrubieszów z ceną: 36 777,00 zł brutto i udzielonym okresem rękojmi 36 m-cy.
W części dotyczącej Zadania nr 2 odrzucono ofertę Nr 6 firmy: "3B" Brukarstwo-Betoniarstwo-Budownictwo, Tomasz Czajkowski, ul. Tęczowa 7, 22-500 Hrubieszów
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp pismem znak: R3.ST.371.5.4.2024.nn z dnia 27.03.2024 r. wezwał za pośrednictwem Platformy wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót w terminie do dnia 03.04.2024 r.
W wyznaczonym terminie wykonawca nie złożył ww. dokumentów. W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
W związku z tym, że cena wszystkich pozostałych ofert przekracza wycenę wartości zamówienia tj.: 36 900,00 zł brutto zamawiający unieważnia postępowanie w części dla zadania nr 2.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do cen najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99015,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.