eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Międzyrzecz w 2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Międzyrzecz w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Międzyrzecz w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d491167f-f59e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042683/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Międzyrzecz w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Świadczenie usług geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań gminy w 2024 r.
Specyfika głównych wymagań:
1) Wykonywanie usług w zakresie prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań gminy w 2024 r.
a) Wykonanie podziału nieruchomości z pełną stabilizacją - wynagrodzenie za każdą nowopowstałą działkę,
- termin wykonania nie więcej niż 28 dni dla każdego etapu tych usług,
- geodeta w I etapie podziału zobowiązany jest do sporządzenia wstępnego projektu podziału nieruchomości na aktualnym podkładzie mapy zasadniczej i w sposób komputerowy, a nie odręczny,
- geodeta w II etapie podziału zobowiązany jest do sporządzenia mapy z projektem podziału nieruchomości na aktualnym podkładzie mapy zasadniczej i w sposób komputerowy, a nie odręczny;
b) Wykonanie połączenia nieruchomości – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
c) Wykonanie zmiany oznaczenia rodzaju użytku – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
d) Obliczenie wielkości powierzchni części terenów gminnych za 1 ha (np. zajętych przez inne podmioty, w celu ustanowienia służebności, itp.) – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
e) Wykonanie wznowienia punktów granicznych (do 5 punktów) – wynagrodzenie za jeden punkt graniczny,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
f) Wykonanie wznowienia punktów granicznych (powyżej 5 pkt) – wynagrodzenie za jeden punkt graniczny,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
g) Przygotowanie opinii poprzedzającej postępowanie rozgraniczeniowe – wynagrodzenie za wykonanie 1 opinii,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
h) Przeprowadzenie czynności w postępowaniu rozgraniczeniowym niezbędnych do wydania decyzji I instancji (m.in.: ustalenie przebiegu granic przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie, sporządzenie protokołu granicznego lub ugody likwidującej spór co do przebiegu granic, brak możliwości ustalenia stanu prawnego nieruchomości) – wynagrodzenie za jeden punkt graniczny,
- termin realizacji wynosić będzie nie więcej niż 40 dni;
i) Wykonanie mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 za 1 ha wraz z załącznikiem w wersji cyfrowej terenu z uwzględnieniem dokładnej inwentaryzacji sieci uzbrojenia terenu – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
j) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji obiektów budowlanych i sieci uzbrojenia terenu w skali 1:500 za 1 ha – wynagrodzenie za wykonanie mapy ww. obiektu lub sieci,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
k) Pomiar rzędnych rowu – wynagrodzenie za 1 mb rowu.
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia.
2) Wybrany Wykonawca będzie wykonywać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie zleceń, prace geodezyjne niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.) i ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 ze zm.).
3) Zakres rzeczowy i ilościowy usług będzie każdorazowo określany w zleceniu na wykonanie poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie zmiany granic miasta Międzyrzecz.Specyfika głównych wymagań:
1) wykonanie zmiany granic miasta Międzyrzecz – część terenu Sołectwa Jagielnik oraz Sołectwa Święty Wojciech, obręb 0004 Święty Wojciech, część terenu Sołectwa Kalsko, obręb 0006 Żółwin,
2) wykonanie zmiany oznaczenia działek ewidencyjnych wraz z punktami granicznymi - wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych dla działek oznaczony numerami ewidencyjnymi:
• 142/95, 142/96,142/137, 142/138, 142/166, 142/167, 287/9, 296/3, 296/4, 316/21, 318/10, 318/11, 319/17, 319/23, 319/31, 319/38, 319/39, 319/40, 319/48, 319/49, 319/50, 319/51, 319/52, 319/54, 319/55, 320, 321, 322, 323, 324, 325/2, 326, 327, 328, 329/1, 329/2, 329/3, 329/4, 329/5, 330/1, 330/2, 330/3, 330/4, 330/5, 330/6, 331/1, 331/2, 331/3, 331/4, 331/5, 331/6, 331/7, 332/1, 332/2, 332/3, 333/1, 333/2, 333/3, 333/5, 333/6, 334/2, 334/3, 334/5, 334/6, 334/7, 334/8, 335/1, 335/2, 335/3, 335/5, 335/6, 335/8, 335/9, 335/10, 336, 336/1, 337, 338, 339, 340/1, 340/2, 341, 342/1, 342/2, 343/1, 343/2, 406, 426/1, 426/2, 427/1, 427/2, 427/3, 427/4, 427/12, 427/15, 427/16, 427/19, 427/25, 427/26, 427/27, 427/28, 427/32, 427/37, 427/39, 427/42, 427/45, 427/46, 427/47, 427/48, 427/49, 427/50, 427/51, 427/52, 427/53, 427/54, 427/55, 427/56, 427/57, 427/59, 4257/60, 427/61, 427/62, 427/63, 427/64, 427/66, 427/71, 427/73, 427/74, 427/75, 427/76, 427/78, 427/79, 427/81, 427/82, 427/83, 427/87, 427/89, 427/91, 427/93, 427/94, 427/95, 427/96, 427/97, 427/98, 427/99, 427/100, 435/1, 435/2, 436/1, 436/3, 436/5, 436/6, 438, 460 (powstała z połączenia dz. nr 427/22, 427/58, 427/63, 427/65 i 427/72) oraz części działek oznaczonych ewidencyjnie numerami: 317 oraz 319/47, obręb 0004 Święty Wojciech,
• 264/18 i 264/19 (powstały z podziału dz. nr 264/4), 264/20 i 264/21 (powstały z podziału dz. nr 264/5), 264/6, 267/2, 267/3 oraz część działki oznaczonej ewidencyjnie numerem 265/1 (powstała z podziału działki 265), obręb 0006 Żółwin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (w zakresie personelu):
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia publicznego skierowana zostanie minimum jedna osoba posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A lub 1B do SWZ.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP: https://e-zp.miedzyrzecz.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.