Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00231931/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00249009/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doświetlenie przejść dla pieszych realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczak 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16e36ec3-d4a5-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doświetlenie przejść dla pieszych realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16e36ec3-d4a5-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040987/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Doświetlenie przejść dla pieszych realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.IRI.341.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 382195,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przejścia dla pieszych na ul. Murawa przy ul. Hercena. Zakres prac (opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych) został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” (dalej: PFU) – Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 83333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przejścia dla pieszych na ul. Sianowskiej przy ul. Kościerzyńskiej. Zakres prac (opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych) został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” (dalej: PFU) – Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 57317,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przejścia dla pieszych na ul. Mieleszyńskiej przy ul. Otwartej. Zakres prac (opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych) został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” (dalej: PFU) – Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 42682,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przejścia dla pieszych na ul. Strzegomskiej na wysokości ul. Gałczyńskiego. Zakres prac (opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych) został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” (dalej: PFU) – Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 42682,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przejścia dla pieszych na ul. Inflancka przy Przedszkolu nr 53 im. Koszałka Opałka. Zakres prac (opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych) został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” (dalej: PFU) – Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 50813,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przejścia dla pieszych na ul. Literacka przy wjeździe w ul. Ludwiki Dobrzyńskiej-Rybickiej. Zakres prac (opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych) został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” (dalej: PFU) – Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 42682,93 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przejścia dla pieszych na Alei Niepodległości przy ul. Św. Barbary. Zakres prac (opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych) został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych – opracowanie dokumentacji i realizacja robót budowlanych dla inwestycji polegającej na doświetleniu przejść dla pieszych na terenie miasta Poznania” (dalej: PFU) – Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 62682,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy, ze względu na to, że oferty częściowe z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający odrzucił Ofertę nr 1, w zakresie Części 1-7, złożoną przez Wykonawcę SEM ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY JAKUB MAĆKOWIAK, STEFAN MAĆKOWIAK SPÓŁKA JAWNA (adres: ul. Podgórna 6, 62-051 Łęczyca) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112807,46 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy, ze względu na to, że oferty częściowe z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający odrzucił Ofertę nr 1, w zakresie Części 1-7, złożoną przez Wykonawcę SEM ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY JAKUB MAĆKOWIAK, STEFAN MAĆKOWIAK SPÓŁKA JAWNA (adres: ul. Podgórna 6, 62-051 Łęczyca) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79868,69 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy, ze względu na to, że oferty częściowe z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający odrzucił Ofertę nr 1, w zakresie Części 1-7, złożoną przez Wykonawcę SEM ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY JAKUB MAĆKOWIAK, STEFAN MAĆKOWIAK SPÓŁKA JAWNA (adres: ul. Podgórna 6, 62-051 Łęczyca) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64477,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy, ze względu na to, że oferty częściowe z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający odrzucił Ofertę nr 1, w zakresie Części 1-7, złożoną przez Wykonawcę SEM ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY JAKUB MAĆKOWIAK, STEFAN MAĆKOWIAK SPÓŁKA JAWNA (adres: ul. Podgórna 6, 62-051 Łęczyca) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72666,78 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy, ze względu na to, że oferty częściowe z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający odrzucił Ofertę nr 1, w zakresie Części 1-7, złożoną przez Wykonawcę SEM ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY JAKUB MAĆKOWIAK, STEFAN MAĆKOWIAK SPÓŁKA JAWNA (adres: ul. Podgórna 6, 62-051 Łęczyca) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76729,50 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy, ze względu na to, że oferty częściowe z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający odrzucił Ofertę nr 1, w zakresie Części 1-7, złożoną przez Wykonawcę SEM ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY JAKUB MAĆKOWIAK, STEFAN MAĆKOWIAK SPÓŁKA JAWNA (adres: ul. Podgórna 6, 62-051 Łęczyca) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63820,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy, ze względu na to, że oferty częściowe z najniższą ceną przewyższają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający odrzucił Ofertę nr 1, w zakresie Części 1-7, złożoną przez Wykonawcę SEM ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY JAKUB MAĆKOWIAK, STEFAN MAĆKOWIAK SPÓŁKA JAWNA (adres: ul. Podgórna 6, 62-051 Łęczyca) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115619,14 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Obłożenia operacyjne dla oddziału okulistyki i Bloku Kardiochirurgii
- Testy wraz z dzierżawą analizatora do wieloparametrowego PCR w systemie zamkniętym dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa 250 szt. koszy na śmieci 80 l wraz z komponentami
- Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Zadanie 55192 "Modernizacja budynku nr 3 - 2. SLT Poznań" - dostosowanie dokumentacji projektowej do aktualnych potrzeb.
- "Usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz przetworzeniu (unieszkodliwieniu/poddaniu odzyskowi) lub odbiorze i transporcie do miejsca zbierania odpadów, a następnie przekazania(...)"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Polanica-Zdrój
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- "Remont i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku skrzyżowania z DW nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu DW nr 541."- nr postępowania 109/24
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
- Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Kondratowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.