eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek" - z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” – z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774591800

1.5.8.) Numer faksu: 774581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/896155

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” – z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80e64d1-da1c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek – z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42665,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” - zadanie nr 1 – branża elektroenergetyczna (sieć elektroenergetyczna i oświetlenie uliczne)” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.

2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży elektroenergetycznej (sieć elektroenergetyczna i oświetlenie uliczne)

3. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branży elektroenergetycznej,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
- wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
- wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
- wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
- wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.

4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży elektroenergetycznej (sieć elektroenergetyczna i oświetlenie uliczne):
a. przebudowa sieci,
- demontaż stanowisk słupowych,
- zabudowa nowych stanowisk,
- przestawienie stanowisk słupowych na nową lokalizację
- przestawienie złącza kablowego na nową lokalizację
- demontaż linii napowietrznej ,
- zawieszenie przewodów linii napowietrznej
- budowa nowych odcinków linii kablowej,
- budowa nowych odcinków linii napowietrznej,
- zabezpieczenie rurami ochronnymi
b. budowa oświetlenia
- montaż nowych punktów oświetleniowych,
- budowa nowych odcinków linii kablowej,
- zabezpieczenie rurami ochronnymi,
c. wszelkie prace związane z budową i montażem elementów sieci elektroenergetycznej (w tym roboty ziemne, montażowe, oraz roboty budowlane towarzyszące), wykonanie pomiarów końcowych.
Szczegółowo zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej
oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 9092,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” - zadanie nr 2 – branża sanitarna (sieć kanalizacji deszczowej i sieć wodociągowa)” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.

2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej i sieć wodociągowa)

3. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
- wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
- wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
- wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
- wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.

4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży sanitarnaej (sieć kanalizacji deszczowej i sieć wodociągowa):

- budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami PVC Dn200-315 mm
o długości L=165,0 m
- przebudowa sieci wodociągowej Dz160 mm PE o długości L=103,1 m
- przebudowa sieci wodociągowej Dz110 mm PE o długości L=28,7 m.
- wykonanie prób szczelności.
Szczegółowo zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej
oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 15045,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” - zadanie nr 3 – branża telekomunikacyjna (sieć przewodowa, kanał technologiczny)” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.

2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży telekomunikacyjnej (sieć przewodowa, kanał technologiczny).

3. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
- wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
- wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
- wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
- wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.

4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży telekomunikacyjnej (sieć przewodowa, kanał technologiczny):

- przebudowa i zabezpieczenie kolidujących urządzeń własności ORANGE POLSKA S.A.
- przebudowa i zabezpieczenie kolidujących urządzeń własności NETIA S.A.
- przebudowa kabla światłowodowego własności G-NET Sp. J. umiejscowionego w kanalizacji telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA S.A., która częściowo koliduje z przedsięwzięciem drogowym i wymaga przebudowy.
- przebudowa kolidujących urządzeń właściciela Niezydentyfikowanego
- budowa kanału technologicznego.
Szczegółowo zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej
oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 8851,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” - zadanie nr 4 – branża sanitarna (sieć gazowa)” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.

2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 4 jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży sanitarnej (sieć gazowa).

3. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
- wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
- wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
- wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
- wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.

4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży sanitarnej (sieć gazowa):
- przebudowa sieci i przyłączy gazociągowych niskiego ciśnienia Dz40-315 mm PE
o długości L=307,5 m.
- likwidacja istniejącej sieci gazowej.

Szczegółowo zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej
oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 9666,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657

7.3.3) Ulica: Dworska 14

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-749

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ALPROJ" Usługi projektowo - inwestycyjne Alicja Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541807249

7.3.3) Ulica: Fieldorfa 6/303

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-273

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7749,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7749,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TR TELEKOM" Usługi Projektowe i Wykonawstwo Tomasz Ruciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541247603

7.3.3) Ulica: Hallera 4B/53

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-867

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7749,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-04

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ALPROJ" Usługi projektowo - inwestycyjne Alicja Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541807249

7.3.3) Ulica: Fieldorfa 6/303

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-273

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.