eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego post. procesowego na terenie podległym: KPP w: Bolesławcu, Głogowie, Górze, Kamiennej Górze, Lubaniu, Lwówku, Oleśnicy ...



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego post. procesowego na terenie podległym: KPP w: Bolesławcu, Głogowie, Górze, Kamiennej Górze, Lubaniu, Lwówku, Oleśnicy ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714366

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja .gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego post. procesowego na terenie podległym: KPP w: Bolesławcu, Głogowie, Górze, Kamiennej Górze, Lubaniu, Lwówku, Oleśnicy ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ff1cd9-d0af-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługa przechowywania pojazdów (depozytów) zabezpieczonych przez Policję do dalszych czynności procesowych przez jednostki garnizonu dolnośląskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218541

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-012-039-012/2024/IR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 125546,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Bolesławcu.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część I: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu bolesławieckiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 610,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 24950,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Głogowie.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część II: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu głogowskiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 187,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 6796,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Górze.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część III: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu górowskiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 139,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 3146,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Kamiennej Górze.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część IV: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu kamiennogórskiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 370,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 6683,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Lubaniu.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część V: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu lubańskiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 274,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 8359,35 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Lwówku.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część VI: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu lwóweckiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 257,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 9342,28 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Oleśnicy.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część VII: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu oleśnickiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 412,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 9473,98 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Polkowicach.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część VIII: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu polkowickiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 407,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 16031,71 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Strzelinie.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część IX: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu strzelińskiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 233,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 5003,24 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Środzie Śląskiej.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część X: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu średzkiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 284,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 4929,27 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 postępowania:
Przechowywanie pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym : KPP w Złotoryi.
Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych:
1) Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem.
2) Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające
w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego.
3) Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (w sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1,8 m.,
z wejściem zamykanym na klucz).
4) Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 10 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. do jego całkowitego zapełnienia oraz 3 miejsc parkingowych dla pojazdu
o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg oraz pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t..
5) Posiadanie pomieszczenia zabezpieczonego przed dostępem osób nieupoważnionych
(min. powierzchnia 14 m2), w którym przechowywane będą części pojazdów lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu.
6) Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia przez pracowników firmy przystępującej do przetargu (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni
w tygodniu).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania.
8) Wykonawca usługi ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
Część XI: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu złotoryjskiego:
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do
4,25 t. – 2367,
- orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów w formie pojazdów i części pojazdów
o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie
powyżej 4,25 t. – 3.
Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części postępowania. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi.
Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - w formie pojazdów i części pojazdów o DMC do 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie do 4,25 t. i depozytów w formie pojazdów i części pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. oraz pojazdów i części pojazdów z napędem alternatywnym o masie powyżej 4,25 t.
w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 30829,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty (jedna) podlegały odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5001,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5001,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5001,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Drogowa Parking Strzeżony Ireneusz Skiba Stary Wiązów 69, 57-120 Wiązów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7471778085

7.3.3) Ulica: Stary Wiązów 69

7.3.4) Miejscowość: Wiązów

7.3.5) Kod pocztowy: 57-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5001,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonywania zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy, jednakże tylko do wyczerpania limitu finansowego przeznaczonego na realizację usług (limit finansowy określony ceną oferty). Rozpoczęcie przez Wykonawcę świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie późniejszym niż do 5 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.