eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzañskie › "¦wiadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych - PSG w ¦wiecku"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-05

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych – PSG w ¦wiecku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: NADODRZAÑSKI ODDZIA£ STRA¯Y GRANICZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970598756

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krosno Odrzañskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 358 27 08, +48 68 358 20 96, +48 68 358 22 89

1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 358 20 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych – PSG w ¦wiecku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d273c418-f31c-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00273701

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00259479/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 Zakup us³ug medycznych dla osób zatrzymanych - PSG ¦wiecko.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/noosg

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawcami w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej SmartPZP (zwanej dalej Platform± lub System) dostêpnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/noosg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w rozdziale X Specyfikacji Warunków Zamówienia. Korzystanie z Systemu
mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ
technicznych i specyfiki po³±czenia:- posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego
oprogramowania: • w
zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów: a) przegl±darka internetowa Mozilla
Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze,
Internet Explorer 11, b) lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest
u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek, c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze, • w zakresie sk³adania podpisu
kwalifikowanego: a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox
nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web, c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Pozosta³e
wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E
learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. Maksymalny rozmiar
pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do
archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Komendant
Nadodrzañskiego Oddzia³u Stra¿y Granicznej w Kro¶nie Odrzañskim, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzañskie. Administrator
wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Naczelnik Wydzia³u Ochrony Informacji NoOSG, z którym w sprawach
dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem email:
iod.woi.noosg@strazgraniczna.pl.
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, po wybraniu Wykonawcy – na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e
udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o
przepisy ustawy PZP.
6. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd±
przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 6. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników;
3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych
narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z
prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn±
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 12/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zdrowotnych na rzecz osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy z Placówki Stra¿y Granicznej w ¦wiecku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121100-4 - Ogólne us³ugi lekarskie

85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo Opcji – w ramach zamówienia objêtego prawem opcji Zamawiaj±cy przewiduje zwiêkszenie zamówienia maksymalnie do 20 % warto¶ci pierwotnej umowy. Okoliczno¶ci skorzystania z prawa opcji zawiera za³. nr 3 do SWZ – wzór umowy.
Zamawiaj±cy w trakcie trwania umowy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy us³ugi takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji bêd± us³ugi opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcê w Ofercie). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Us³ugi bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone w ilo¶ci, której warto¶æ nie bêdzie przekracza³a 20 % warto¶ci przedmiotu zamówienia okre¶lonej zgodnie z § 4 ust. 1 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. Podstaw± okre¶lenia warto¶ci us³ug zleconych w ramach Opcji (w celu okre¶lenia jej zakresu) bêd± ceny jednostkowe poszczególnych badañ zawartych w ofercie Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie oferta Wykonawcy, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W terminie sk³adania ofert okre¶lonym w Rozdziale XIII pkt 1. SWZ Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu Ofertê zawieraj±c±:
a) formularz Oferty (za³. nr 1 do SWZ) sporz±dzony pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) o¶wiadczenie, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 2 do SWZ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upowa¿nionych do reprezentacji podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, z³o¿one przez:
 Wykonawcê,
 Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga! Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w za³±cznikach do SWZ,
d) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, je¿eli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale XII pkt 4. lit c) SWZ, sporz±dzone w sposób okre¶lony w Rozdziale IX SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (za³. nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia. O¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa wy¿ej powinny zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
6) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
W przypadku Wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje siê odpowiednio.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci ofert,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacjach:
1) w zakresie zmiany danych wynikaj±cych z przekszta³ceñ podmiotów po stronie Wykonawcy skutkuj±cych nastêpstwem prawnym pod tytu³em ogólnym, a tak¿e zmiany adresu, nazwy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê;
2) zmiany ceny badania w przypadku zmiany ceny urzêdowej lub wprowadzenia ceny urzêdowej;
3) zmiany terminu (okresu) albo wielko¶ci (zakresu) umowy, w szczególno¶ci ze wzglêdu na zmiany organizacyjne w strukturze Zamawiaj±cego polegaj±ce na zmianie ilo¶ci jednostek objêtych przedmiotow± umow± lub konieczno¶ci± przeprowadzenia badañ uprzednio nieprzewidzianych, a wymaganych na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub zmiany tych przepisów;
4) zmiany miejsca wykonywania badañ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-15 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy (SmartPZP) - https://portal.smartpzp.pl/noosg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej to sk³ada dokumenty
lub o¶wiadczenia wskazane w IX Rozdziale SWZ.

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy PZP wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ww. ustawy powy¿szym punkcie. Oferta
Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu, art. 7 ust. 3 ww. ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.