eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76035dc1-d49d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76035dc1-d49d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064357/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój.
Zakres prac obejmuje:
Zadanie Nr 1 - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta Busko-Zdrój mieszanką mineralno – asfaltową:
- sfrezowanie na głębokość do 4 cm, likwidacja garbów poprzecznych i podłużnych, wywiezienie rumoszu z frezowania na plac składowy wykonawcy,
- ułożenie wraz z zagęszczeniem mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm – skropienie dna ubytku oraz przesmarowanie ścianek emulsją asfaltową, zamknięcie styku nawierzchni nowo wykonanej z nawierzchnią istniejącą poprzez przesmarowanie krawędzi wyremontowanej wyrwy masą zalewową i zasypanie piaskiem łamanym,
- uszczelnianie spękań nawierzchni poprzez poszerzenie szczeliny frezarką, oczyszczenie przestrzeni między krawędziami pęknięć oraz samych krawędzi szczotkami mechanicznymi, osuszenie krawędzi, zagruntowanie oraz wypełnienie pęknięcia masą zalewową na gorąco i zasypanie drobnym, odpylonym, gorącym piaskiem łamanym,
- uszczelnianie spękań siatkowych w nawierzchniach asfaltowych poprzez sfrezowania warstwy na głębokość ok. 3 mm, oczyszczenie powierzchni a następnie wypełnienie ubytku emulsją z użyciem remontera i zasypanie drobnym, odpylonym, gorącym piaskiem łamanym,
- regulację studni kanalizacyjnych na pierścieniu z frezowaniem nawierzchni wokół studni, odtworzeniem nawierzchni ubytku wokół włazów studni masą mineralno-bitumiczną wraz z zagęszczeniem, o szerokości wokół studni 0,50 m.
Zadanie Nr 2 - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami.
Rodzaje robót jakie należy wykonać w ramach zadania nr 1:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej gr.4 cm z wywozem materiału na odległość do 5 km - 350 m2,
- dodatek za zwiększenie głębokości frezowania o 1 cm ponad 4 cm – 350 m2,
- wbudowanie masy asfaltowej (ubytki o głębokości do 4,0 cm) – 500 m2,
- dodatek za wbudowanie masy (ubytki o głębokości powyżej 4,0 cm) – każdy następny 1,0 cm grubości – 560 m2,
- naprawa spękań pojedynczych nawierzchni asfaltowych z użyciem frezarki – 35 m2,
- naprawa spękań siatkowych nawierzchni asfaltowych – 350 m2,
- regulacja studni kanalizacyjnych – 10 szt.,
- likwidacja przełomów (polegająca na usunięciu istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz starego podłoża na głębokość 30 cm i wykonaniu nowej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm (gr. 30 cm po zagęszczeniu) oraz nowej nawierzchni mineralno – asfaltowej (2 warstwy o gr. 4 cm każda) – 35 m2.
Rodzaje robót jakie należy wykonać w ramach zadania nr 2:
- ubytki o głębokości do 2,0 cm – 1000 m2,
- ubytki o głębokości od 2,0 cm do 4,0 cm – 1750 m2,
- ubytki o głębokości powyżej 4,0 cm – każdy następny 1,0 cm grubości – 1000 m2,
Podane zakresy poszczególnych robót są zakresami szacunkowymi, ustalonymi w oparciu o remonty cząstkowe dróg przeprowadzone w latach ubiegłych. Wyliczona na tej podstawie wartość oferty służyć będzie do porównania ofert w kryterium cenowym. Rozliczenie wykonanych robot następować będzie na podstawie obmiarów powykonawczych wg cen jednostkowych zawartych w ofercie, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA! Przed rozpoczęciem robót przedstawiciel zamawiającego wraz z przedstawicielem wykonawcy dokona objazdu dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój w celu określenia ilości i zakresu przewidzianych do wykonania robót na poszczególnych ulicach i drogach pozamiejskich. Pojazd do celów objazdu dróg zapewni wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zapłaty z tytułu przeprowadzenia objazdu dróg.
Roczna ilość robót jest szacunkową ilością określoną na podstawie wielkości
zrealizowanego zamówienia w 2022 - 2023 r.
Ilość ta może ulec zmianie (zmniejszenie lub zwiększenie zakresu).
Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie określone na podstawie faktycznej ilości wykonanych robót z uwzględnieniem cen jednostkowych podanych w ofercie.
Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych robót należy do obowiązków Wykonawcy.
Materiał Wykonawcy jest materiałem nowym, na który posiada świadectwo jakości.
Materiały:
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów i surowców własnych.
2. Materiały użyte do wykonania robót powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopusz-czonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Materiały, które nie są określonej jakości będą odrzucane. Każda robota, w której wykorzystano odrzucone materiały nie zostanie przyjęta.
4. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: kopie faktur zakupu wraz z certyfikatem na znak bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikatem zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy, braku możliwości dojazdu, poboru wody oraz podłączeń dla potrzeb zaplecza budowy itd. Braki te nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, systemu drenarskiego, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania Robót.
Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi normami i przepisami oraz z należytą starannością.
Wszelkie powiadomienia i korespondencję pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą należy dostarczyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego i Wykonawcy na adres wskazany w niniejszej umowie.
Wykonanie usługi odbywać się będzie na podstawie pisemnych, telefonicznych, bądź przekazywanych pocztą elektroniczną dyspozycji Urzędu Miasta i Gminy określających rodzaj, zakres, miejsce oraz termin wykonania robót.
Wykonawca jest zobowiązany do:
a) zabezpieczenia terenu objętego robotami i zapewnienia bezpieczeństwa ruchu,
b) zabezpieczenia istniejącego drzewostanu i zieleni, a w przypadku jego uszkodzenia – odtworzenie do stanu pierwotnego,
c) wykonania oznakowania ostrzegawczego zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego,
d) zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
e) uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
W cenie zamówienia należy uwzględnić:
a) koszty objazdu dróg przeprowadzonego przed rozpoczęciem robót w celu określenia ilości
i zakresu robót,
b) w remoncie cząstkowym nawierzchni należy uwzględnić koszty zagęszczenia nawierzchni,
c) koszty zakupu oraz transport materiałów,
d) koszty wynajmu i pracy sprzętu i mediów niezbędnych do funkcjonowania budowy,
e) koszty oznakowania i zabezpieczenia terenu na którym prowadzone są roboty,
f) koszty związane z uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do SWZ,
2) Szczegółowym formularzu oferty - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224019,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296227,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224019,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PROF-BUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych PROF-BUD s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 662 182 29 48

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowice, 28-404 Kije

7.3.5) Kod pocztowy: 28-404

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224019,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.