eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas wykonywania robót budowlanych przy realizacji wskazanych przez Zamawiającego inwestycji, których inwestorem jest Gmina Ełk



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas wykonywania robót budowlanych przy realizacji wskazanych przez Zamawiającego inwestycji, których inwestorem jest Gmina Ełk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876194500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://elk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas wykonywania robót budowlanych przy realizacji wskazanych przez Zamawiającego inwestycji, których inwestorem jest Gmina Ełk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48d1472f-b132-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031885/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas wykonywania robót budowlanych przy realizacji wskazanych przez Zamawiającego inwestycji, których inwestorem jest Gmina Ełk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033710

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas wykonywania robót budowlanych przy realizacji wskazanych przez Zamawiającego inwestycji, których inwestorem jest Gmina Ełk w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej, telekomunikacyjnej, inżynieryjnej mostowej, inżynieryjnej hydrotechnicznej.
Podstawowe zadania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego to:
a) Nadzór Inwestorski wynikający z artykułów 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane,
b) Nadzór Inwestorski prowadzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do Umowy,
c) prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej wynikającej z zakresu pełnionej funkcji,
d) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, Wykonawcę,
e) analiza pisemna przedstawionych rozwiązań projektowych w dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę pod kątem zgodności z przepisami, funkcjonalności, przewidzianych do użycia materiałów budowlanych.
Szczegółowe uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynierskie w Budownictwie Rafał Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461403444

7.3.3) Ulica: W. Raginisa 8

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

inspektor nadzoru branży sanitarnej, inspektor nadzoru branży elektrycznej, inspektor nadzoru branży teletechnicznej, inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferowana stawka procentowa od sprawdzonych faktur netto za pełnienie funkcji inspektora nadzoru wynosi:
0,98%+ 23% VAT

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.