eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzechów › Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik - Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik – Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borzechów 1

1.5.2.) Miejscowość: Borzechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-224

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@borzechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzechow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/borzechow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik – Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a74f5572-c98d-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021039/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik - Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INFR.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, czyli kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w m. Łopiennik – Etap I i drogi gminnej nr 107391L w m. Kępa”, z podziałem na dwa etapy:
1.1) Etap I - Przebudowa drogi gminnej nr 107380L w miejscowości Łopiennik – Etap I
1.2) Etap II - Przebudowa drogi gminnej nr 107391L w miejscowości Kępa
W cenie ofertowej należy ująć koszt usług geodezyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przekazania Zamawiającemu 1 egzemplarza Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej włączonej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w PODGiK wraz ze stosownymi oświadczeniami geodety w dwóch egzemplarzach. Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, ponadto w druku oferty wykonawca zobowiązany jest wskazać odrębnie kwoty brutto dla zadań wskazanych powyżej tj. dla etapu I i etapu II. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty:
- Roboty przygotowawcze
- Roboty ziemne
- Podbudowy
- Nawierzchnie
- Roboty wykończeniowe
- Oznakowanie pionowe
- Elementy ulic
Od momentu przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót, Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania placu budowy w stanie technicznym niepogorszonym, zapewniającym bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną z tytułu wszelkich szkód poniesionych w wyniku złego utrzymania placu budowy. Zapewnienie utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy przez Wykonawcę obowiązywać będzie od momentu przekazania placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ, składają się na nie następujące dokumenty: dokumentacja projektowa w tym projekt wykonawczy -techniczny; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane w dalszej części SST; przedmiary robót; projekt stałej organizacji ruchu, wzór umowy.
więcej informacji znajduje się w pkt. IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533231,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767586,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533231,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPTHU ROLBUD I Kopalnia Piasku Roman Madejek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7170007737

7.3.4) Miejscowość: GODÓW 1

7.3.5) Kod pocztowy: 24-350

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533231,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.