eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Budowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i Głownie przy Zespołach Szkół Specjalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i Głownie przy Zespołach Szkół Specjalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i Głownie przy Zespołach Szkół Specjalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07e13f07-b3a2-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037076/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i Głownie przy Zespołach Szkół Specjalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038555

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17670000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie wykonania 2 nowych obiektów sportowych w Ozorkowie i Głownie przy Zespołach Szkół Specjalnych, w ramach każdego z wymienionych poniżej zadań oddzielnie, tj.:
1) Zadanie Nr 1 – Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół Specjalnych w Ozorkowie;
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych -VIII edycja.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdego zadania na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo Części jest ono tożsame ze słowem Zadanie.
5. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy - Zadanie Nr 1 - załącznik nr 4A do SWZ;
3) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
4) Program Funkcjonalno-Użytkowy - Zadanie Nr 1 - załącznik nr 6 do SWZ;
6) Oświadczenie dotyczące płatności - Zadanie Nr 1 - załącznik nr 8 do SWZ;

6. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszych zadań, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
7. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami.
8. Wszelkie prace projektowe, budowlane i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem. Wykonawca w wycenie winien zawrzeć również także opłaty wynikające z Umowy, w tym m.in.: organizację placu budowy, roboty pomocnicze dla robót podstawowych, roboty zabezpieczające, składowanie, wywóz i koszty utylizacji odpadów, gruzu i ziemi, itp., oraz uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawozdań projektowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane i innych przepisów szczególnych. Ponadto dokumentacja projektowa winna być sporządzona w oparciu o wymagania określone w dziale II, oddział 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz przepisy wykonawcze do niniejszej ustawy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zarówno w dokumentacji projektowej jak i wykonaniu przedmiotu umowy wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, powinien wykonać, pozyskać: mapę do celów projektowych, wstępne warunki przyłączenia od gestorów sieci, kompletną dokumentację projektową niezbędną do uzyskania pozwolenia na budowę, spełniającą wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych, uzgodnioną z inwestorem, rzeczoznawcami, pozwolenie na budowę niezbędne do rozpoczęcia robót budowlanych, wszystkie nakazane prawem czynności niezbędne do rozpoczęcia robót budowlanych, dokumentację kosztorysową zgodną z obowiązującymi przepisami prawa w tym zgodne z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, dokumentację niezbędną do odbioru końcowego z Zamawiającym, dokument od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu zezwalający na użytkowanie obiektu.
11. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

42416100-6 - Windy

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

92224000-7 - Telewizja cyfrowa

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 9750000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie wykonania 2 nowych obiektów sportowych w Ozorkowie i Głownie przy Zespołach Szkół Specjalnych, w ramach każdego z wymienionych poniżej zadań oddzielnie, tj.:
2) Zadanie Nr 2 – Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół Specjalnych w Głownie.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych -VIII edycja.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdego zadania na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo Części jest ono tożsame ze słowem Zadanie.
5. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
2) Projekt umowy - Zadanie Nr 2 - załącznik nr 4B do SWZ;
3) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
5) Program Funkcjonalno-Użytkowy - Zadanie Nr 2 - załącznik nr 7 do SWZ;
7) Oświadczenie dotyczące płatności - Zadanie Nr 2 - załącznik nr 9 do SWZ.

6. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszych zadań, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
7. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami.
8. Wszelkie prace projektowe, budowlane i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania należy traktować jak oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania objętego niniejszym zamówieniem. Wykonawca w wycenie winien zawrzeć również także opłaty wynikające z Umowy, w tym m.in.: organizację placu budowy, roboty pomocnicze dla robót podstawowych, roboty zabezpieczające, składowanie, wywóz i koszty utylizacji odpadów, gruzu i ziemi, itp., oraz uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawozdań projektowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane i innych przepisów szczególnych. Ponadto dokumentacja projektowa winna być sporządzona w oparciu o wymagania określone w dziale II, oddział 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz przepisy wykonawcze do niniejszej ustawy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zarówno w dokumentacji projektowej jak i wykonaniu przedmiotu umowy wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, powinien wykonać, pozyskać: mapę do celów projektowych, wstępne warunki przyłączenia od gestorów sieci, kompletną dokumentację projektową niezbędną do uzyskania pozwolenia na budowę, spełniającą wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych, uzgodnioną z inwestorem, rzeczoznawcami, pozwolenie na budowę niezbędne do rozpoczęcia robót budowlanych, wszystkie nakazane prawem czynności niezbędne do rozpoczęcia robót budowlanych, dokumentację kosztorysową zgodną z obowiązującymi przepisami prawa w tym zgodne z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, dokumentację niezbędną do odbioru końcowego z Zamawiającym, dokument od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu zezwalający na użytkowanie obiektu.
11. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

42416100-6 - Windy

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

92224000-7 - Telewizja cyfrowa

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 7920000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11477413,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESINVEST GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:363615335

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 6B

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6174000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10323106,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6174000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESINVEST GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363615335

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 6B

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6174000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia, tożsame dla obu zadań:
1) data rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia podpisania umowy;
2) termin zakończenia realizacji prac projektowych: wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę: do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy;
3) termin przekazania terenu robót: do 7 dni od dnia uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę;
4) termin zakończenia wykonywania umowy, rozumiany jako termin zakończenia robót budowlanych, niezbędnych badań i odbiorów: do 28 listopada 2025 r.
2. Określenie terminu za pomocą konkretnej daty jest obiektywnie uzasadnione: zaznaczenie terminu końcowego datą wynika z gospodarki finansowej jednostki samorządu terytorialnego i wymogami formalno-prawnymi związanymi z dofinansowaniem zadania z środków zewnętrznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.