eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrząstowo › Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla SDOO w Chrząstowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla SDOO w Chrząstowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrząstowo 8

1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.iciek@chrzastowo.coboru.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: chrzastowo.coboru.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a197ec9a-e5df-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badanie i rejestracja odmian roślin

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla SDOO w Chrząstowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a197ec9a-e5df-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248740/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa środków ochrony roślin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP-S/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla SDOO w Chrząstowie – Dział Gospodarczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy

4.5.5.) Wartość części: 360377,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla SDOO w Chrząstowie – Dział Badawczo-Doświadczalny

4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy

4.5.5.) Wartość części: 33775,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla ZDOO w Głębokim

4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy

4.5.5.) Wartość części: 38517,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla ZDOO w Głodowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy

4.5.5.) Wartość części: 23476,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.03.2024 r. do godziny 09:00, do Zamawiającego, w zakresie Zadania nr 1, wpłynęła jedna oferta. W toku badania ofert zamawiający stwierdził, że treść złożonej w przedmiotowym postępowaniu oferty w zakresie Zadania nr 1 jest niezgodna z warunkami zamówienia i odrzucił ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.03.2024 r. do godziny 09:00, do Zamawiającego, w zakresie Zadania nr 2 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu (brak złożonych ofert).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.03.2024 r. do godziny 09:00, do Zamawiającego, w zakresie Zadania nr 3 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu (brak złożonych ofert).

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.03.2024 r. do godziny 09:00, do Zamawiającego, w zakresie Zadania nr 4 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu (brak złożonych ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.