eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Przebud dr pow nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebud jezdni wraz z przebud przejścia dla pieszych oraz bud chodnika w ciągu dr pow nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebud dr pow nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebud jezdni wraz z przebud przejścia dla pieszych oraz bud chodnika w ciągu dr pow nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebud dr pow nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebud jezdni wraz z przebud przejścia dla pieszych oraz bud chodnika w ciągu dr pow nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84458761-7f0f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048249/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi powiatowej nr 4801P Dąbcze-Maruszewo- przebudowa jezdni wraz z przebudową przejścia dla pieszych oraz budową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4801P w m. Maruszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486826

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/p.n/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 650406,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogi powiatowej nr 4801P w miejscowości Maruszewo- przebudowa przejścia dla pieszych oraz budową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4801P w m. Maruszewo w ramach zadania: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebudowa jezdni wraz z przebudową przejścia dla pieszych oraz budową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych.”
Zakres prac obejmuje:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudów,
- ustawienie krawężników, obrzeży betonowych,
- ułożenie nawierzchni zjazdów, jezdni oraz chodnika,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej
- oczyszczenie rowów,
- montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego,
- montaż oświetlenia,
- wykonanie kanalizacji deszczowej.
Roboty powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i budowlanymi oraz ogólną wiedzą i zasadami wykonywania robót budowlanych. Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną obszaru prowadzonych robót budowlanych. Załączone kosztorysy są pomocnicze i mogą nie zawierać wszystkich robót niezbędnych do zrealizowania zadania.

UWAGA!
Zamawiający informuje, że roboty budowlane muszą być rozpoczęte do końca roku 2023 r. i fakt ten musi być zatwierdzony wpisem do dziennika budowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Dokumentacja techniczna– załącznik nr 9 do SWZ
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu (PSOR) w zadaniu częściowym nr 1– załącznik nr 7 do SWZ
- pomocnicze kosztorysy ofertowe– załącznik nr 8 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

3. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 550000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 4801P na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 4800P w m. Dąbcze do m. Maruszewo- przebudowa drogi powiatowej nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebudowa jezdni w ramach zadania: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebudowa jezdni wraz z przebudową przejścia dla pieszych oraz budową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych.”
Zakres prac obejmuje:

 modernizację istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni,
 naprawę krawędzi jezdni i poboczy jezdni,
 modernizację zjazdów z drogi
 oczyszczenie części rowów przydrożnych
 odprowadzenie wód opadowych z pobocza
 wykonanie studzienek i krat deszczowych do rowu przydrożnego.
 rozbiórkę części uszkodzonych krawędzi jezdni na szerokość 0,50m
 frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej
 naprawę poboczy oraz zjazdów
 wykonanie 7 wpustów ulicznych odprowadzających wodę z pobocza jezdni do istniejącego rowu przydrożnego.

Roboty powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i budowlanymi oraz ogólną wiedzą i zasadami wykonywania robót budowlanych. Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną obszaru prowadzonych robót budowlanych. Załączone kosztorysy są pomocnicze i mogą nie zawierać wszystkich robót niezbędnych do zrealizowania zadania.

UWAGA!
Zamawiający informuje, że roboty budowlane muszą być rozpoczęte do końca roku 2023 r. i fakt ten musi być zatwierdzony wpisem do dziennika budowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Dokumentacja techniczna– załącznik nr 9 do SWZ
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu (PSOR) w zadaniu częściowym nr 1– załącznik nr 7 do SWZ
- pomocnicze kosztorysy ofertowe– załącznik nr 8 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

3. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367808,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545914,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367808,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic, sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971993113

7.3.3) Ulica: ul. Bema 33

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367808,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-11

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1444819,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2656485,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1444819,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic, sp. z o.o.,,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971993113

7.3.3) Ulica: ul. Bema 33

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1444819,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.