eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › Przebudowa pomieszczeń bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie - etap I i II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 7
w Mławie – etap I i II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd2c1399-e04a-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 7
w Mławie – etap I i II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd2c1399-e04a-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022326/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa pomieszczeń bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie – etap I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjnego pn.: „Przebudowa pomieszczeń bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie – etap I i II”
(w dokumentacji określona jako Etap I i II).
Zadanie „Przebudowa pomieszczeń bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 7
w Mławie – etap I i II” współfinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
1. W postępowaniu można złożyć tylko jedną ofertę, poprzez wypełnienie formularza oferty i dołączenie pozostałych dokumentów, wskazanych w treści SWZ.
2. W ramach zakresu planowana jest budowa I i II Etapu inwestycji obejmująca w ramach etapu I:
1) wydzielenie pomieszczenia dla animatora sportu wraz z sanitariatem,
2) wydzielenie korytarza,
3) wydzielenie szatni wraz z sanitariatami,
4) przebudowę instalacji wod.-kan., c.o. i elektrycznej,
5) budowę podjazdu dla niepełnosprawnych,
w ramach etapu II:
1) wydzielenie dwóch szatni z sanitariatami,
2) remont korytarza wraz z pomieszczeniami technicznymi i sanitariatami,
3) przebudowę instalacji wod.-kan., c.o. i elektrycznej.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej.
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych będzie zapewniona przez podjazd dla niepełnosprawnych.
4. Wykonanie dodatkowych czynności towarzyszących:
a) doprowadzenie terenu objętego oddziaływaniem inwestycji w trakcie jej realizacji do stanu jak przed rozpoczęciem prac,
b) wywóz oraz utylizacja materiałów z rozbiórki,
c) koszt usług geodezyjnych z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
d) roboty przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenia istniejących obiektów przed uszkodzeniami,
e) w zakresie Wykonawcy jest przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej celem potwierdzenia gotowości do użytkowania.
Ww. czynności Wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii oraz inne ewentualne media. W przypadku udostepnienia mediów przez Zarządcę obiektu udostepnienie nastąpi poprzez podliczniki z rozliczeniem na postawie zużycia.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres wskazany w ust. 1 określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa zawierająca:
1) projekt architektoniczno-budowlany,
2) projekty budowlane i wykonawcze,
3) STWiORB,
4) przedmiary robót.
UWAGA: odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy.
Wszelkie roboty towarzyszące, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. w dniu 27.03.2024 r., do godz. 10:00 poprawnie zostały złożone dwie oferty, z których oferta z najniższą ceną opiewała na kwotę 1 601 643,57 zł brutto. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 950 000,00 zł i w ramach budżetu jakim dysponuje, nie znalazł środków finansowych na zwiększenie wydatku na ten cel, do kwoty wskazanej powyżej. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.