eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warlubie › Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne przestrzeni publicznej na terenie Gminy Warlubie, w miejscowości Wielki Komorsk, Bzowo i Bąkowo - II postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne przestrzeni publicznej na terenie Gminy Warlubie, w miejscowości Wielki Komorsk, Bzowo i Bąkowo - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 26 040

1.5.8.) Numer faksu: 52 33 26 054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne przestrzeni publicznej na terenie Gminy Warlubie, w miejscowości Wielki Komorsk, Bzowo i Bąkowo - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f0b19f1-f19d-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039644/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne przestrzeni publicznej na terenie Gminy Warlubie w miejscowości Wielki Komorsk, Bzowo i Bąkowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dalej „platforma”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania bezpośrednio na platformie przesłanych przez Zamawiającego komunikatów i wiadomości.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,
8) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.II.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełna nazwa inwestycji: „Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne przestrzeni publicznej na terenie Gminy Warlubie, w miejscowości Wielki Komorsk, Bzowo i Bąkowo”.
2. Zamierzenia budowlane:
1) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Wielki Komorsk, gmina Warlubie
Działki nr: 298, 299, 300, 301, jed. ewid. 041411_2.0020
Opis założenia: Planowane przedsięwzięcie polega na zadaniu: zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Wielki Komorsk, gm. Warlubie.
Obiekty istniejące i planowane rozbiórki: Teren inwestycji to obecnie plac o nawierzchni trawiastej wraz z miejscami postojowymi o nawierzchni nieutwardzonej. Działka nr 289 i 301 połączone są mostkiem (dz. nr 300). Działki porośnięte są trawą i roślinnością. Przez teren działki nr 298 i 299 przebiega instalacja wodociągowa. W ramach realizacji przedmiotowego zadania planowane jest przeniesie z działki nr 364 istniejącego placu zabaw wraz z elementami siłowni zewnętrznej na działkę nr 299.
Istniejąca infrastruktura: Istniejąca infrastruktura techniczna zlokalizowana na terenie inwestycji nie wymaga przebudowy i nie powoduje kolizji.
Projektowane zagospodarowanie terenu:
a) Zakres zagospodarowania terenu sprowadza się do budowy placu zabaw o nawierzchni piaskowej, oświetlenia terenu oraz ścieżek spacerowych i miejsc postojowych wraz z chodnikiem o nawierzchni utwardzonej.
b) Wody opadowe – nie dotyczy.
c) Dostępność do drogi publicznej istnieje.
d) Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu – bez zmian.
e) Teren planowanej inwestycji można scharakteryzować jako płaski, porośnięty zielenią niską i wysoką.
f) Teren działki posiada spadek w kierunku wschodnim. Działka jest obecnie porośnięta trawą, krzewami oraz drzewami.
g) Ukształtowanie terenu – projekt przewiduje budowę placu zabaw o nawierzchni piaskowej, oświetlenia terenu oraz ścieżek spacerowych i miejsc postojowych wraz z chodnikiem o nawierzchni utwardzonej.
Powierzchnia terenu inwestycji: 4 581,00 m2 - 100,00 %
Powierzchnia placu zabaw – nawierzchnia piaskowa: 474,00 m2 - 10,34 %
Powierzchnia spacerowa (żwirowa): 402,00 m2 - 8,78 %
Plac utwardzony: 432,00 m2 - 9,34 %
Teren utwardzony – parking: 131,00 m2 - 2,86 %
Teren utwardzony – chodnik: 97,00 m2 - 2,12 %
Powierzchnia biologicznie czynna: 3 045,00 m2 - 66,56 %
2) Stworzenie miejsca sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Bzowo, gmina Warlubie
Działki nr: 47/2, jed. ewid. 04141_2.0006
Opis ogólny: Inwestycja polega na stworzeniu miejsca sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Bzowo, gm. Warlubie.
Obiekty istniejące i planowane rozbiórki: Teren inwestycji obecnie jest zagospodarowany w postaci boiska do gry w piłkę nożną oraz placu zabaw i mini siłowni , część działki porośnięta jest roślinnością niską (trawa). Przez działkę nie przebiegają instalacje podziemne.
Istniejąca infrastruktura: Istniejąca infrastruktura techniczna zlokalizowana na terenie inwestycji nie wymaga przebudowy i
nie powoduje kolizji. Projektuje się prowadzenie robót ziemnych polegających na wymianie nawierzchni boiska trawiastego
na nawierzchnię poliuretanową dla placu zabaw oraz wykonanie nawierzchni syntetycznej o wym. 26,20 x 16,20 m dla boiska.
Układ komunikacyjny: Działka 47/2, gm. Warlubie, objęta zakresem opracowania posiada połączenie komunikacyjne z drogą
gminną (dz. 68) za pośrednictwem istniejącego zjazdu od strony zachodniej. Zjazd z drogi będzie jednocześnie pełnić funkcję drogi pożarowej. Projektowane jest jedno miejsce dla służb medycznych, dojścia z kostki brukowej, pieszo-jezdnia.
Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Projektowany teren jest w pełni dostępny dla osób o ograniczonej zdolności poruszania się (np. na wózkach inwalidzkich). Zastosowana konfiguracja terenu umożliwia dostęp dla w/w osób. Teren jest także dostępny dla karetek pogotowia i służb miejskich.
3) Zagospodarowania przestrzeni publicznej w miejscowości Bąkowo, gmina Warlubie
Działka nr: 61/1, jed. ewid 041411_2.0001
Opis założenia: Planowane przedsięwzięcie polega na zadaniu: budowa wiaty rekreacyjnej oraz wykonanie konserwacji istniejącej nawierzchni z kostki betonowej w miejscowości Bąkowo, gm. Warlubie.
Obiekty istniejące i planowane rozbiórki: Teren inwestycji obecnie jest zabudowany budynkiem świetlicy, boiskiem do gry w piłkę nożną o nawierzchni z kostki betonowej, placem zabaw wraz z urządzeniami o nawierzchni trawiastej oraz dojazd wraz z miejscami postojowymi. Część działki porośnięta jest roślinnością. Przez teren działki przebiegają instalacja: wodociągowa, kanalizacyjna oraz energetyczna. Projekt nie przewiduje rozbiórki nawierzchni boiska z kostki betonowej oraz budynku.
Istniejąca infrastruktura: Istniejąca infrastruktura techniczna zlokalizowana na terenie inwestycji nie wymaga przebudowy i
nie powoduje kolizji.
Projektowane zagospodarowanie terenu:
a) Zakres zagospodarowania terenu sprowadza się do budowy wiaty rekreacyjnej oraz wykonanie nawierzchni syntetycznej
boiska.
b) Wody opadowe z zadaszenia wiaty odprowadzane będą po terenie na działce nr 61/1.
c) Dostępność do drogi publicznej istnieje.
d) Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu – bez zmian.
e) Teren planowanej inwestycji można scharakteryzować jako płaski, porośnięty zielenią niską i wysoką. Teren działki posiada spadek w kierunku zachodnim. Działka jest obecnie porośnięta trawą, krzewami oraz drzewami. Ukształtowanie terenu – bez zmian.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
Powierzchnia terenu inwestycji: 5 431,00 m2 - 100,00 %
Powierzchnia boiska: 510,00 m2 - 9,37 %
Powierzchnia zabudowy: 102,00 m2 - 1,88 %
Projektowana wiata rekreacyjna: 31,86 m2 - 0,59 %
Teren utwardzony (dojazd i parking): 459,78 m2 - 8,46 %
Powierzchnia rekreacyjna: 4 327,36 m2 - 79,70 %
8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w załączonych do SWZ następujących dokumentach:
1) Załącznik Nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna,
2) Załącznik Nr 2 do SWZ – Wzór umowy.
9. Przedmiar robót, stanowiący element dokumentacji technicznej, należy traktować jako dokument informacyjny o charakterze pomocniczym.
10. Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja6PGR/2023/2110/PolskiLad.
11. W przypadku określenia, w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się kryteriami wymienionymi powyżej. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne, co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
12. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
1) 45212100-7 Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych,
2) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
3) 45212220-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi,
4) 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych,
5) 45233140-2 Roboty drogowe,
6) 45212140-9 Obiekty rekreacyjne,
7) 37410000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233140-2 - Roboty drogowe

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium Waga kryterium
Cena - 60%
Okres gwarancji i rękojmi - 40%
2. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria:
1) Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
b) Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie według następującej formuły:
Pc=Cn/Cb x 100 x Wc
gdzie:
Pc – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
Wc – waga kryterium „Cena”
c) Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
3) Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Okres gwarancji i rękojmi zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 60 miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.
c) Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany minimalny okres, na następujących
zasadach:
- oferta zawierająca okres gwarancji i rękojmi równy 60 miesięcy otrzyma 0 pkt,
- maksymalny okres wydłużenia gwarancji i rękojmi ponad wymagane minimum, za który Zamawiający będzie przyznawał punkty wynosi 12 miesięcy – tzn. oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji i rękojmi równy lub dłuższy niż 72 miesiące otrzyma 40 pkt. Wykonawca podaje w ofercie okres, na który zostanie udzielona gwarancja i rękojmia - w miesiącach,
- pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według następującej formuły:
Pr=(Rb-60)/12 x 100 x Wr
gdzie:
Pr – liczba punktów otrzymana w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”
Rb – okres gwarancji i rękojmi zaproponowany w ocenianej ofercie
Wr – waga kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”
Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
d) Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu gwarancji i rękojmi zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
4) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów rozumianą jako suma punktów przyznanych na podstawie kryteriów oceny ofert podanych w ust. 1, a obliczonych zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 pkt 2 i 3, czyli równą Pc + Pr.
5) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskała taką samą ilość punktów,
Zamawiający wybiera spośród tych ofert, ofertę z najniższą ceną.
6) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
- skieruje do realizacji niniejszego zamówienia Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie techniczne i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w wymaganej specjalności dla prowadzonych robót;
- skieruje do realizacji niniejszego zamówienia Kierownika Robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w wymaganej specjalności dla prowadzonych robót;
- skieruje do realizacji niniejszego zamówienia Kierownika Robót posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w wymaganej specjalności dla prowadzonych robót.
Wyżej wymienione osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
b) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do Oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł/00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 462).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie Gminy Warlubie, w miejscowości Wielki Komorsk, Bzowo i Bąkowo, RI.II.271.4.2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wymaganej kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2) – 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, spełniający co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Warlubie:
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Inwestycja realizowana będzie w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy. Zgodnie z zasadami regulaminu Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja 6 wypłata wynagrodzenia Wykonawcy przekazywana będzie w następujący sposób:
- zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca określonemu w Regulaminie procentowi udziału własnego w planowanej wartości inwestycji (tj. zaliczka w kwocie 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy);
- pozostała część wynagrodzenia wypłacana po zakończeniu realizacji inwestycji.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający może zaprosić do negocjacji 3 Wykonawców, których ocena ofert będzie najwyższa. Kryterium, którym będzie kierował się Zamawiający przy ocenianiu ofert jest cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.