eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › "Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Pińczów" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Pińczów”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pińczów

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Pińczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 412345100

1.5.8.) Numer faksu: 412345101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1d7a592-d7bb-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Pińczów”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1d7a592-d7bb-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018456/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Pińczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227969

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2024.R.G.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7212455,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 - Budowa ulicy Ogrodowej w Pińczowie wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej:
1) Budowa drogi:
Budowa ulicy Ogrodowej w Pińczowie obejmuje wybudowanie drogi gminnej klasy D, ul. Ogrodowej, od km 0+000,00 do km 0+706,93 wraz z drogą poprzeczną (sięgaczem) w km 0+361,34 ulicy Ogrodowej, od km 0+000,00 do km 0+202,55, w tym budowa jezdni, chodnika, zjazdów, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego, przebudowa infrastruktury kolidującej (sieć energetyczna i teletechniczna); Łączna długość drogi – 909 m; W zakres wchodzi także budowa kolektora sieci kanalizacji deszczowej w zaprojektowanej ul. Dziubińskiego wraz ze studniami rewizyjnymi, celem odprowadzenia wód opadowych z ul. Ogrodowej do kolektora w ul. Wyszyńskiego;
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej od ul. Wyszyńskiego do ul. Ogrodowej i w ulicy Ogrodowej w miejscowości Pińczów, obejmująca między innymi:
Etap I: kanał sanitarny z rur PVC o średnicy 200 mm dł. 773 m, studnie betonowe Ø 1000 mm – 31 szt., wodociąg z rur PE, Ø 225 mm i Ø 110 mm, łącznej długości 442m ;
Etap II: kanał sanitarny z rur PVC o średnicy 200 mm dł. 788 m, kanał sanitarny z rur PVC o średnicy 160 mm dł. 84 m, studnie betonowe Ø 1200 mm – 9 szt. i Ø 1000 mm – 25 szt., wodociąg z rur PE, Ø 110 mm długości 361m, hydranty p.poż.;
3) Obsługa geodezyjna w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (3 egz.);
4) Oznakowanie zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu;
5) Wykonanie tablic informacyjnych dotyczących dofinansowania inwestycji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 6825868,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 - Budowa gminnej drogi wewnętrznej na ulicy Wyszyńskiego w Pińczowie:
1) Budowa gminnej drogi wewnętrznej na ulicy Wyszyńskiego w Pińczowie, odc. dł. ok. 300 m, wraz z oświetleniem ulicznym, jako część inwestycji objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Rozbudowa ulicy Prymasa Kardynała Wyszyńskiego … w Pińczowie”;
2) Obsługa geodezyjna w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (3 egz.);
3) Wykonanie tablicy informacyjnej dotyczącej dofinansowania inwestycji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 386586,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7979551,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15809825,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7979551,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Piotrowski "P.S.POLTIM"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291001318

7.3.3) Ulica: Pawłów 67

7.3.4) Miejscowość: Nowy Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 28-136

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7979551,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394530,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788107,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394530,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Piotrowski "P.S.POLTIM"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291001318

7.3.3) Ulica: Pawłów 67

7.3.4) Miejscowość: Nowy Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 28-136

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394530,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.