eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/890595

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2912e3ff-d165-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 270854,93 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131497,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Budowa drogi na działce 2851 w Nakle nad Notecią wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Zakres robót został przedstawiony w PFU oraz na planie sytuacyjnym, stanowiącym załącznik do PFU.
Zadanie będzie polegało na wykonaniu przebudowy drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 2851 obręb Nakło nad Notecią wraz z włączeniem do ul. Paderewskiego nr 090843C, działka o nr ewid. 2852, na odcinku od km 0+000 do km 0+033.95 długości 33.95 m, zgodnie z zakresem i podstawowymi parametrami przedstawionymi na planie sytuacyjnym, stanowiącym załącznik nr 2 do załączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU).
W skład zakresu robót wchodzi wykonanie mapy do celów projektowych, sporządzenie projektu budowlanego, technicznego, uzyskanie braku sprzeciwu Starosty Nakielskiego na powyższy zakres robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej, obsługę geodezyjną inwestycji.
Wstępny zakres prac budowlanych przedstawia się następująco:
 roboty rozbiórkowe w tym rozbiórkę nawierzchni jezdni, chodników, oraz innych elementów, których rozbiórka jest niezbędna do wykonania zadania,
 roboty ziemne,
 wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów wraz z podbudowami,
 budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej,
 wykonanie stałej organizacji ruchu,
 zabezpieczenie istniejącej sieci uzbrojenia terenu, regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej,
 usunięcie ewentualnych kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu,
 sporządzenie operatu kolaudacyjnego.
Podstawowe parametry geometryczne przebudowywanej ulicy przedstawiono na rysunku nr 2 –planie sytuacyjnym, będącym załącznikiem do PFU.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu – założenia do Projektu
Długość odcinka drogi do przebudowy – od km 0+000 do km 0+033.95, długości 33.95m
Prędkość projektowa: 30km/h
Klasa techniczna – droga wewnętrzna
Kategoria ruchu – przyjęto KR1 - droga wewnętrzna
Szerokość jezdni – szerokość podstawowa 4 m (droga jezdnojezdniowa, jednopasowa)
Pochylenie poprzeczne – 2% do osi jezdni
Odwodnienie: do projektowanej kanalizacji deszczowej
Konstrukcja - założenia do projektu – parametry nie niższe od podanych w zależności od warunków geotechnicznych na podstawie badań wykonanych przez wykonawcę:
Jezdnia, zjazdy:
• Mieszanka związana cementem C1,5/2 gr. 20cm po zagęszczeniu,
• podbudowa z betonu C8/10 gr. 20 cm,
• Kostka betonowa brukowa o gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4 cm,
• zramowanie konstrukcji opornik betonowym o wym. 12 x 22 x 100 cm, włączenie do ulicy Paderewskiego krawężnik betonowy 15 x 30 x 100 cm
W zakresie zadania jest wykonanie kanalizacji deszczowej, zgodnie z załączonym PFU i włączenie jej do kanalizacji deszczowej w ulicy Paderewskiego.
Zamawiający wymaga by na nowych studniach stosować wyłącznie zestawy żeliwne z kołnierzem betonowym prefabrykowanym z betonu C45/55 tzw. zestawy naprawcze.

2.1. Wymagania ogólne Zamawiającego:

1) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
2) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
3) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
4) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
5) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz
z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg)
i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki.
6) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych.
7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.

Zamawiający zastrzega, iż cena opracowania dokumentacji projektowej, nie może być wyższa niż 5% wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w PFU – Załącznik nr 8 oraz w SWZ i umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139625,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143236,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139625,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Robót Drogowych JARBET Krzysztof Kowalczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581046399

7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139625,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.